دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پیام تبریک رئیس قوه قضاییه به رئیس جمهور منتخب 

شنبه، 16 تیر 1403
کد خبر: 395924
ساعدنیوز: رئیس قوه قضاییه در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به مسعود پزشکیان آمده است: انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ و سربلند ایران به عنوان رئیس جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: به فضل الهی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم متدین، سرافراز، میهن‌دوست و وظیفه شناس ایران اسلامی با مشارکت و حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رأی دوره اول و دوم صحنه انتخابات و با شور و شعور سیاسی خود برگ زرین دیگری را بر صفحات پرافتخار مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: خلق این حماسه را که تلاش و کید و توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی نمود و بر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران فزونی بخشید، محضر مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و مردم متدین و انقلابی همیشه در صحنه ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را بابت این عنایت و نعمت بزرگ شاکرم.

محسنی اژه‌ای افزود: اکنون وظیفه همه کارگزاران نظام اسلامی بخصوص شخص حضرت مستطابعالی است که با استعانت از درگاه حضرت احدیت، استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (ع) و ارواح طیبه شهداء، با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه استعدادها و ظرفیت‌ها، با کار جهادی و شبانه روزی در راستای حل مسائل، مشکلات و تحقق انتظارات بحق مردم و آرمان‌های متعالی و عدالت خواهانه انقلاب اسلامی تلاش نمائیم.

رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی، برنامه هفتم توسعه، تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، هم گرایی قوا جهت گسترش عدالت اجتماعی و مبارزه علمی و اصولی با تمامی مظاهر فساد در ساحت‌های مختلف، آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری و مساعدت با دولت منتخب مردم اعلام می‌دارد.

محسنی اژه‌ای اظهار داشت: توفیقات جنابعالی که از یادگاران عرصه جهاد و شهادت و دارای سوابق ارزنده در مناصب متعدد مدیریتی، اجرایی و تقنینی هستید را در دولت چهاردهم در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام و پیشرفت کشور و آرامش و رفاه مردم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: در پایان یاد و خاطره رؤسای جمهور شهید، شهید بزرگوار رجایی و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی و همه شهداء اسلام و انقلاب را گرامی می‌دارم و علو درجات و رحمت واسعه برای آنان از حضرت باری‌تعالی خواستارم.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیر در سراسر کشور برگزار شد و حدود 50 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند. بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب 16 میلیون و 384 هزار و 403 رأی از مجموع 30 میلیون و 530 هزار و 157 رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
(فیلم) حاشیه نگاری حضور رهبر معظم انقلاب پای صندوق انتخابات / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استایل خاص و ایرانی همسر بهرام رادان در سفارت فرانسه+عکس/ مثل همیشه شیک پوش و باوقار👌
(فیلم) اولین مصاحبه رئیس جمهور منتخب بعد از دریافت رای اعتماد از مردم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به گلدان مدل عتیقه و زیرخاکی مینا مختاری روی میز ناهارخوری خانه اش+عکس/ عجب سلیقه محشری داره همسر بهرام رادان😍
ترجمه تخصصی کتاب