دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پیشنهاد 1300 میلیاردی تاتنهام برای جذب طارمی 

شنبه، 14 مرداد 1402
کد خبر: 351238
ساعدنیوز: جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی اسکای مدعی شد که تاتنهام برای جذب مهدی طارمی، آماده ارائه پیشنهاد به پورتو است.

به گزارش ساعدنیوز به نقل از "ورزش سه"، خبر علاقه تاتنهام به مهاجم ایرانی پورتو موضوعی است که در پنجره‌های تابستانی فصل قبل نیز مطرح شد. انتشار این شایعه حتی دو سال قبل نیز واکنش مهدی طارمی را به دنبال داشت و دو باشگاه به صورت جدی مذاکراتی برای این انتقال نداشتند تا حضور بازیکن بوشهری در لیگ جزیره به دست فراموشی سپرده شود.

با این حال از صبح امروز اخباری درخصوص علاقه تاتنهام به مهدی طارمی یک بار دیگر در رسانه‌ها منتشر شد. اوجوگو که یکی از روزنامه‌های معتبر و معروف پرتغال است، در خبری مدعی شد که در صورت جدایی هری کین از تاتنهام، مدیران این باشگاه برای جذب مهدی طارمی اقدام خواهند کرد.

با توجه به شایعات فصول گذشته، این خبر چندان مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه جمعه شب، جیانلوکا دی مارزیو با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود مدعی شد که صحبت‌ها پیرامون علاقه تاتنهام به طارمی جدی است و تیم انگلیسی حتی حاضر است نخستین پیشنهاد خود را ارسال کند.



پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی کتاب
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب