دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پژمان جمشیدی از همسرش جدا شد! 

پنجشنبه، 01 شهریور 1403
کد خبر: 404689
ساعد نیوز: ویدئویی به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که خبر از جدایی پژمان جمشیدی، فوتبالیست و بازیگر سینما و تلوزیون از همسرش را می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از برترین ها، ویدئویی به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که خبر از جدایی پژمان جمشیدی، فوتبالیست و بازیگر سینما و تلوزیون از همسرش را می‌دهد.

البته لازم به ذکر است که پژمان جمشیدی هنوز هیچ واکنشی به این ویدئو نشان نداده است.

در شبکه‌های اجتماعی اما این خبر با واکنش‌های زیادی همراه شد و آخرین خبر نیز درباره این ماجرا نوشت: پژمان جمشیدی ستاره این روزهای سینمای ایران و بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی با مشکل بزرگی روبرو شده است.

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که چندسالی است وارد عرصه بازیگری شده، چندی پیش مهمان ویژه برنامه یورو 2024 عادل فردوسی پور بود و مقابل این مجری به‌نام و همچنین محمد بحرانی نشست.

او که با پیراهنی مشکی در این برنامه حضور داشت، صدای گرفته‌اش مورد توجه مخاطبان و هوادارانش قرار گرفت. در این مصاحبه خبری از پژمان جمشیدی پرانرژی و خوش خنده نبود و او در لابه‌لای حرفهایش گفت که مشکلی برایش پیش آمده و از مردم خواست تا برایش دعا کنند و انرژی‌های مثبتشان را برای او بفرستند.

در ادامه یک روزنامه ورزشی نیز مدعی شده که ستاره ورزشی سینمای ایران از نوعروسش جدا شده و کدهایی که داده ما را به اسم پژمان جمشیدی می‌رساند.

سال گذشته بود که خبر عروسی و متاهل شدن او با نگار (بلاگر اینستاگرام) در رسانه‌ها پخش شد و در مراسم فوت آتیلا پسیانی تصویری از همسر او در فضای مجازی دست به دست میشد.

در مصاحبه با فردوسی‌پور هم خبر ازدواج این بازیگر تایید شده بود. حالا به نظر می‌رسد جدایی او از همسرش حال و روز ستاره این روزهای سینمای ایران را برهم زده و آقای فوتبالیست - بازیگر دچار افسردگی شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 01 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصویری از حیاط با صفا و بزرگ سوسن پرور، بازیگر برنامه جوکر/ فقط اون گلدونای بزرگ و نوستالژیشون
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(عکس) شبنم قربانی، بازیگر سریال "طوبی"، در کنار همسر هنرمند خوشتیپ و فرزندان جذابش/ پسر مو قرمزی و دختر باربی، چه ژستهای خفنی هم گرفتن
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
خلاقیت خنده دار مردم مبتکر برای نگهداشتن نوبتشان در درمانگاه با قرار دادن دمپایی و کفش هایشان در قسمت پذیرش+عکس/ مغز شماها قابل ستایشه😂
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 8 ثانیه "موشی" را که در "آشپزخانه" مشغول دزدیدن خوراکی است، پیدا کنند
شوخی رهبر معظم انقلاب با محافظانشان در دیدار با هنرمندان: هر جا دوست دارید بشینید و به حرف این آقایون زیاد گوش نکنید+ویدیو
نگاهی به سفر تفریحی لیندا کیانی به فرانسه و بازدید از موزه لوور / تاریخ کهن ایرانی در قلب اروپا