دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

پزشک رهبر معظم انقلاب: همسر رهبری به خانواده افراد محروم سرکشی می‌کند؛ بدون این‌که کسی بداند ایشان چه کسی هستند 

شنبه، 13 مرداد 1403
کد خبر: 400929
ساعدنیوز: علیرضا مرندی، رئیس تیم پزشکی رهبر انقلاب اسلامی جزئیاتی را از سال‌ها حضور خود در کنار ایشان و سبک زندگی رهبری ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز: روزنامه شهروند گفت‌وگویی با علیرضا مرندی، رئیس تیم پزشکی رهبر انقلاب داشته که در جریان این گفت‌وگو او از زندگی شخصی رهبری، رابطه خود با فرزندان ایشان، سبک غذایی رهبر انقلاب و... جزئیاتی را ارائه کرده است.

خودتان دوست دارید با چه عنوانی معرفی شوید؟ وزیر بهداشت یک دوره خاص؟ رئیس تیم پزشکی مقام معظم رهبری؟ رئیس فرهنگستان علوم پزشکی؟

دکتر سید علیرضا مرندی.

شما با رهبری همسن‌وسال هستید. اگر اشتباه نکنم ایشان 8 ماه بزرگتر هستند. چقدر آیت‌الله خامنه‌ای به سلامت خودشان اهمیت می‌دهند؟

خیلی زیاد.

روایت‌های زیادی از ایثار کمک‌های خانم خجسته باقرزاده، همسر رهبری به قشر پایین جامعه وجود دارد. شما از کارهای خیر ایشان در مناطق محروم چه میدانید؟ مثلا تا به حال در حوزه سلامت و پزشکی از شما کمک گرفته‌اند؟

وقتی وزیر بودم راننده که یک پیکان داشت، ایشان را برده بود به یکی از مناطق محروم اطراف تهران و راننده به من زنگ زد و می‌گفت خانم امروز یک خانواده‌ای را ملاقات کرده که مثلا پدر یا مادر یا فرزند این خانواده یک بیماری دارند و می‌خواهند تو کمک‌شان کنی که مشکل‌شان حل شود. بعد که بررسی می‌کردم، متوجه می‌شدم که ایشان به خانواده افراد محروم سرکشی می‌کند؛ بدون این‌که کسی بداند ایشان چه کسی هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 13 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) سکانسی فوق العاده خنده دار از ورزش "حلقه زدن "صبحگاهی به سبک رضا عطاران با موسیقی فارسی در فیلم نهنگ عنبر 2/ فقط آخرش که پلیس ها اومدند و با ضبط فرار کردند/ ماشالله چقدرم حرفه ای
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به کیک تولد چند طبقه به شکل دیزنی لند هانده ارچل بازیگر ترکیه ای +عکس/ مبارکا باشه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت مایکل شوماخر ایرانی در سوار کردن 18 مهاجر غیرقانونی به پژو 405 شوتی حماسه آفرین شد/ آقا این بره مسابقات جهانی این رشته ورزشی موافقید؟ +فیلم
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به میز غذای رنگارنگ و خوشمزه نعیمه نظام دوست با غذاهای خوشمزه +عکس/ نوش جان
خلاقیت منحصربفرد معماران فرنگی در طراحی بُرج با الهام از لیمو و گوجه حماسه ساز شد/ مغز نگو معدن طلاست+ویدیو