دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پزشکیان: کابینه در سریع‌ترین زمان به مجلس معرفی می‌شود 

جمعه، 05 مرداد 1403
کد خبر: 399474
ساعدنیوز: رئیس‌جمهور منتخب گفت: پس از مراسم تنفیذ و تحلیف حداکثر سعی به کار گرفته می‌شود تا کابینه در سریع‌ترین زمان ممکن برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مسعود پزشکیان روز پنجشنبه - چهارم مرداد - در گفت وگوی تفصیلی با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای KHAMENEI.IR به تشریح رویکرد دولت خود درباره تعامل با بخش‌های مختلف کشور، معیارها و شاخصه‌های انتخاب اعضای کابینه، سیاست‌ها و رویکردهای کلی دولت در 4 سال آینده برای حفظ آرامش کشور و پرهیز از تنش و التهاب در فضای عمومی برای حل مسائل مردم و اولویت‌های فرهنگی و اقتصادی دولت چهاردهم پرداخت. ️

رئیس‌جمهور منتخب ضمن تشریح معیارها و ضوابط کلی انتخاب وزرا و اعضای هیات دولت، اعلام کرد که پس از مراسم تنفیذ و تحلیف حداکثر سعی به کار گرفته می‌شود تا کابینه در سریع‌ترین زمان ممکن برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

تصویری که صبح امروز رسانه‌ی KHAMENEI.IR پس از انجام گفتگوی تفصیلی به رئیس‌جمهور منتخب هدیه کرد و مربوط است به دیداری که در تاریخ 1382/09/13 با عنوان «دیدار وزیر بهداشت و دست اندرکاران طرح ملی واکسیناسیون سرخک و سرخجه با رهبر انقلاب» برگزار شد.

مشروح این گفت و گو تا ساعاتی دیگر از رسانه KHAMENEI.IR منتشر می‌شود.

مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس‌جمهور چهاردهم و آغاز به‌ کار رسمی رئیس جمهور منتخب روز یکشنبه هفتم مرداد 1403 با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام نیز در آن حضور خواهند داشت.

مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب نیز نهم مردادماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیر سال 1403 در سراسر کشور برگزار شد و حدود 50 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب 16 میلیون و 384 هزار و 403 رأی از مجموع 30 میلیون و 530 هزار و 157 رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 05 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
تصاویر دیدنی از دیزاین مجلل جشن تعیین جنسیت برادرزاده‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری با دیزاین شیک و جذاب/ عمه خانم که دلش پسر میخواست، ببینین نتیجه چی شد
این شیرهای آدم خوارِ غول پیکر جان 135 نفر را گرفتند+عکس
عکس دیده نشده از الناز حبیبی در حال ورزش و پیاده روی صبحگاهی در یک پارک باصفا و دلباز/ شیکترین و راحتترین لباس ورزشی رو هم پوشیده👌
حیات وحش ؛ عقرب سمی در مقابل رتیل و هزارپا / لحظات هیجانی نبرد حیوانات
حیات وحش ؛ شاه مار کبری 5/7 متری و آناکوندای سبز 227 کیلوگرمی/ هیبت این مارها هرکسی رو سنکوپ میکنه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با سخنرانی "پیتر دینکلیج" بازیگر نقش لنیستر در فیلم «تاج و تخت»/ همراه با زیرنویس فارسی و آموزش اصطلاحات پرکاربرد
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟