پزشکیان، ورزشکارترین رئیس جمهور ایران /حواشی داغ امروز دوشنبه 18 تیر 1403

  دوشنبه، 18 تیر 1403 ID  کد خبر 396260
پزشکیان، ورزشکارترین رئیس جمهور ایران /حواشی داغ امروز دوشنبه 18 تیر 1403
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

لحظه‌ای تاریخی برای فوتبال ایران؛

18 تیر 1403، 10:35

برای اولین بار مهسا قربانی به عنوان داور وسط یک دیدار بین‌المللی مردان را قضاوت کرد

🔹کنفدراسیون آسیای مرکزی با انتشار یک عکس خبر از قضاوت مهسا قربانی در مسابقه بین دو تیم مردان افغانستان و مردان تاجیکستان آن هم به عنوان داور وسط داد.

واکنش حمیده زرآبادی به گمانه‌زنی‌ها در رابطه با اعضای کابینه دولت

18 تیر 1403، 10:34

ظریف: من در دولت نخواهم بود

18 تیر 1403، 10:33

حال و هوای بین الحرمین هنگام تعویض پرچم گنبد امام حسین (ع)

18 تیر 1403، 10:31

مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور هم اکنون در فوتبال 360

18 تیر 1403، 10:30

دیدار سید محمد خاتمی با مسعود پزشکیان

18 تیر 1403، 10:29

خداحافظی دانیال اسماعیلی فر با هواداران پرسپولیس

18 تیر 1403، 10:25

کیهان اعتراف کرد: اصولگرایان هم از حامیان پزشکیان بودند

18 تیر 1403، 10:24

🔹درحالی که رسانه های مخالف پزشکیان در سه هفته اخیر تلاش کردند، او را پیرو روحانی بنامند، روزنامه شاخص جریان اصولگرایی به حضور اصولگرایان در ستاد انتخاباتی او اذعان کرد.

🔹روزنامه کیهان نوشت: ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان ابتدا متشکل از افرادی مانند علی عبدالعلی‌زاده و مصطفی مولوی تشکیل شد، اما به فاصله چند روز از سوی برخی اعضای دولت روحانی و شماری از اصلاح‌طلبان تندرو احاطه شد و ضمنا برخی حامیان علی لاریجانی هم تحت عنوان اصولگرا به این ستاد پیوستند.

حمله نماینده قم به شورای نگهبان: زیر باد کولر نشستند و ترکیبی از نامزدها تحویل دادند که هیچ جوره نشد درستش کرد

18 تیر 1403، 10:23

🔹محمد منان رییسی نماینده قم در مجلس دوازدهم نوشت: اینکه شورای نگهبان را به کلی از هر نوع پاسخگویی و نقد، استثنا کنیم نه با جمهوریت نظام سازگار است و نه با اسلامیت آن

واکنش مهاجرانی (وزیر ارشاد دولت اصلاحات) به توییت معاون وزیر ارشاد

18 تیر 1403، 10:23

کنایه حمید رسایی به قالیباف و طرفدارانش

18 تیر 1403، 10:22

تبریک خاص مژده لواسانی به پزشکیان

18 تیر 1403، 10:20

آخرین وضعیت پرزیدنت جو بایدن

18 تیر 1403، 10:20

پاریس از نیمه شب گذشته کاملا از کنترل خارج شد

18 تیر 1403، 10:19

رناتو لایما گایا برزیلی برای بیشترین زاویه چرخش پا وارد کتاب رکوردهای گینس شد

18 تیر 1403، 10:18

تصاویر جالبی از مسعود پزشکیان / فوتسالیست قهار به پاستور می رود!

18 تیر 1403، 10:13

🔹مسعود پزشکیان، منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری که سابقه 5دوره نمایندگی مجلس را هم دارد، یک ورزشکار تقریبا حرفه‌ای به‌حساب می‌آید و حالا عنوان ورزشکارترین رئیس‌جمهور ایران را از آن خود کرده است.

پرسپولیس پیشنهاد 90 میلیاردی قطری‌ها را رد کرد

18 تیر 1403، 10:12

🔹 عبدالکریم حسن یک سال دیگر با پرسپولیسی‌ها قرداد دارد اما اعلام کرده به‌خاطر راحتیِ خانواده‌اش علاقه دارد به قطر بازگردد اما مدیرعامل پرسپولیس با جداییِ او مخالفت کرده.

🔹 مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری العربی قطر برای جذب این مدافع کلیدی را نپذیرفتند.

🔹 سایت اخبار فوتبال قطر نوشته: پرسپولیس به العربی اعلام کرده حسن فروشی نیست و تنها با معاوضۀ او با عمر السومه، مهاجم سوری رضایت‌نامه‌اش را صادر می‌کنند.

🔹 رسانه‌های‌ قطری اعلام کردند العربی قبول کرده در ازای دادن السومه 400 هزار دلار پول نقد هم به پرسپولیس می‌دهند./فارس

طرفداران جلیلی مامور به تکلیف بودند نه نتیجه!

18 تیر 1403، 10:12

روزنامه کیهان نوشت:

🔹از مسیری که آمدیم ذره‌ای پشیمان نیستیم و از اینکه توفیق پیدا کردیم به وظیفه خود عمل کنیم خدای متعال را شاکریم. ما مامور به وظیفه بودیم و نه نتیجه. انقلاب عزیز ما از این فراز و نشیب‌ها زیاد دیده است و این هم دفتر دیگری در میان حکایت‌های تلخ و شیرین انقلاب است.

🔹ما طرفداران دکتر جلیلی خیلی دوست داشتیم نامزد مورد علاقه‌مان که به دلایل مختلف اصلح تشخیص داده بودیم به ریاست جمهوری می‌رسید.

حمله تند روزنامه اصولگرا به جریان سعید جلیلی: مگر نگفتید رای روستاها را دارید؟/ معلوم است عدد نمی دانید/ پزشکیان را به حمایت از همجنس بازان متهم کردید

18 تیر 1403، 10:11

روزنامه فرهیختگان نوشت:

🔹گزاره‌هایی که درباره «سازمان رای» حتی در روز انتخابات از سوی برخی اعضای ستاد بازنده انتخابات درشبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شد به قدری دور از «واقعیت» و لطیفه است که انسان را به حیرت وا می‌دارد و شاید بهترین تعبیر درباره آن «عدد نفهمی» باشد.

🔹همان تعبیری که مرحوم ترکان به وزیرکار اسبق گفت. مثلا به اعضای ستادشان امید می‌دادند «رای روستاها به‌سمت جلیلی بازگشته است!» که البته چنین نشد. اما بر فرض اینکه این گزاره قرین به صحت بوده باشد، این افراد آیا نمی‌دانستند که جمعیت روستایی کسری از جمعیت طبقه متوسط برخی شهرهای بزرگ که پای صندوق آمدند هم نمی‌شود؟ مسائلی از این دست، مخاطبان عادی را هم متعجب می‌سازد، چه رسد به آنها که دستی بر آتش انتخابات و مساله «رای» دارند!

🔹این دور شدن از واقعیت، البته معلول پدیده‌های تازه‌ای است که عرصه سیاست ایران را به‌شدت مبتذل کرده است. اگر اینستاگرام، در ماجرای بلوای 1401، توانسته بود واقعیت و منطق را در بخشی از مخاطبانی که با اخبار فیک مواجه می‌شدند و آن را می‌پذیرفتند، تعطیل کند، گزاره‌های طرح‌شده در یک شبکه اجتماعی خاص با برخی مذهبیون و طرفداران یک کاندیدا چنین کرد.

واکنش وزیر کشور به ادعاهای مربوط به تعداد آرا در مرحله اول انتخابات/ وحیدی: خرافه‌زدگی است

18 تیر 1403، 10:10

🔹احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که برخی در دور اول انتخابات تلاش کردند این ادعا را مطرح کنند که آرای اعلامی ضریب 3 بوده است، گفت: این اظهارات یک مقداری شبه‌خرافه است؛ آرا در تک‌تک صندوق‌ها جمع می‌شود در یک جایی هم تجمیع می‌شود.

🔹 تجمیع نهایی آرا اصلا ضرب نمی‌شود بلکه جمع می‌شود، یعنی آرا تک تک صندوق‌ها با هم جمع می‌شود و در نهایت باهم تجمیع می‌شود.

🔹این که تلاش کنیم از داخل اعداد یک تحلیل‌هایی دربیاوریم به نظر من خرافه‌زدگی است.

رونمایی اتحادیه جهانی از تصویر زیر خاکی یزدانی

18 تیر 1403، 10:09

🔹در فاصله کمتر از 20 روز تا آغاز بازی‌های المپیک صفحه ویژه اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از کودکی و نوجوانی قهرمانان به معرفی آنان پرداخت.

🔹این اتحادیه در اسلاید نخست خود عکس نوجوانی حسن یزدانی قهرمان پرآوازه ایران و جهان را گذاشته است.

🔹در صفحه اتحادیه جهانی کشتی همچنین تصاویری از یویی سوساکی دارنده پنج نشان طلای جهان و المپیک از ژاپن، ایرینا رینگاچی قهرمان جهان از مولداوی، کایل دایک قهرمان جهان از آمریکا و رفیق حسین‌اف قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان نیز دیده می‌شود.

ادامه عملیات آواربرداری برای جستجوی مفقودین ریزش معدن شازند

18 تیر 1403، 10:08

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی:

🔹عملیات آواربرداری برای جستجوی مفقودین ریزش معدن شازند همچنان ادامه دارد.

🔹تا این لحظه خبری از مفقودین نیست.

🔹هرگونه عملیات جستجو براساس نظر کارشناسان فنی انجام می‌شود./ایسنا


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (471 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (323 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (55 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (50 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (28 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (10 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (12 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (6 نظر) رهبر انقلاب با فرزندان خود چه ورزشی را انجام می‌دهند؟+ویدیو/ سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم... (5 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فرهاد مجیدی : به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود/ من از علی دایی گران‌تر بودم
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچکتر و غیر روحانیِ رهبر معظم انقلاب: در آشپزخانه منزل رهبری از این صندلی‌های پلاستیکی هست که من خریدم، همین الان خانه‌ ایشان گلیم و موکته!+ عکس
فیلم قدیمی از حضور محمد علیزاده در تلویزیون در دهه 80 در برنامه فرزاد حسنی / چقد عوض شده کلا یه آدم دیگه شده نمیشه شناخت😨
(تصاویر) نوعروس سپند امیر سلیمانی چه مانتوهای خنک و شیک برا تابستون پوشیده!/انتخاب شما برای مانتوهای تابستونی چیه؟
(ویدئو) دو عصبانیت پارسا پیروزفر با فاصله 27 سال / از اول کراش همه بوده
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
پزشکیان، ورزشکارترین رئیس جمهور ایران /حواشی داغ امروز دوشنبه 18 تیر 1403
اولین عکس منتشر شده از همسر مرحوم رئیس جمهور وفادار ایران/ قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان، فاطمه خانم
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
منتخب روز   
(عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!!