دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

قاضی دیوان عالی کشور: اجرای حکم «محسن شکاری»، اولین قدم در رساندن اغتشاشگران به سزای اعمالشان بود 

جمعه، 18 آذر 1401
کد خبر: 233619
ساعدنیوز: قاضی دیوان عالی کشور گفت: قوه قضائیه با اجرای حکم محسن شکاری اجرای مر قانون کرد و اولین قدم را در رساندن اغتشاش‌گران اخیر به سزای اعمالشان برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، رسانه هایی که طی چند ماه اخیر، دشمنی خود را با مردم ایران و جمهوری اسلامی بیشتر از گذشته نشان داده و گروهی خود فروخته را با خود همراه کرده و مردم را به شکستن قانون دعوت می کردند، حالا دفاع از مجرمی که راه بر مردم می بندد، سلاح سرد به دست می گیرد، عربده می کشد، مامور قانون را به قصد کشت هدف قمه ی در دست خود قرار می دهد را در دستور کار قرار داده و سعی در ایجاد موج دیگری دارند که بر آن سوار شوند.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی طی گفت وگو با فارس با تشریح حکم محاربه، این اقدام قوه قضاییه را بر مبنای قانون دانست و اظهار داشت: طبق ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی، کسی که با سلاح، مال، جان و ناموس مردم را تهدید یا به ارعاب بپردازد و ناامنی ایجاد کند، محارب است و حکم اعدام دریافت می کند.

وی با بیان اینکه محسن شکاری سلاح کشیده و پلیس را زخمی کرده و راه را بر مردم بسته است، گفت: این شخص حکمش اعدام است و با قصاص تفاوت دارد.

غضنفرآبادی ادامه داد: قوه قضائیه با اجرای حکم محسن شکاری، اولین قدم را در رساندن اغتشاش گران اخیر به سزای اعمال خود برداشت، موضوعی که روزهای آینده پررنگ تر می شود و داد کاسبان ناامنی مردم بالا و بالاتر می رود، بنابراین باید مراقب بود و بیش از گذشته به روشنگری پرداخت.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدید کننده
1 سال پیش

امام زمان پشت وپناهتان خداوند دراین راه قدمهایتان را مستحکم گرداند حافظان امنیت جمهوری اسلامی ایران عزیز پیروزی با شماست
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
سابمیت مقاله چیست؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟