دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

قیمت سکه پس از مناظره انتخاباتی آمریکا 

شنبه، 03 آبان 1399
کد خبر: 109252
ساعد نیوز: عده ای از معامله گران باور دارند، اساسا بازار سکه واکنشی به انتخابات آمریکا نداشته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از اقتصادنیوز، واکنش سکه به آخرین مناظره ترامپ و بایدن را می توان به سه بخش مختلف تقسیم کرد؛ در این مراحل به ترتیب، سکه افت، افزایش و کاهش قیمت را تجربه کرد.

مرحله اول: مرحله اول واکنش سکه بازان به مناظره انتخاباتی آمریکا پیش از آن بود که این مناظره آغاز شود. سکه بازان در این بخش از خریدهای روز پنج شنبه به تدریج عقب نشینی کردند و با افزایش فروشهای خود قیمت را تا 14 میلیون و 600 هزار تومان هم عقب بردند. عصر پنج شنبه سکه 15 میلیون و 200 هزار تومان بود. آنها که طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه سود خوبی را از خرید به دست آورده بودند، ترجیح دادند پیش از آغاز مناظره ریسک نکنند و با فروش سکه خریداری شده بخشی از سود خود را ذخیره کنند.

مرحله دوم: دومین مرحله واکنش آغازین بازار پس از مناظره ترامپ و بایدن بود. حدود ساعت 11 صبح اولین معامله پشت خطی در محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی صورت گرفت که افزایشی 200 هزار تومانی را نسبت به قیمت بسته شده روز پنج شنبه نشان می داد. در واقع در ابتدای روز برداشت بازار این بود که ترامپ برنده مناظره بوده است و در بسیاری از کانال های معامله گران به برتری ترامپ اشاره می شد. البته خیلی زود این تصور تغییر کرد؛

مرحله سوم: در مرحله سوم، بازار از واکنش افزایشی اولیه به مناظره فاصله گرفت و به تدریج کاهشی شد. در واقع، در این مرحله نه تنها افزایش قیمت خاصی به ثبت نرسید، بلکه به تدریج تعداد فروشنده ها در معاملات پشت خطی بیشتر شد و قیمت سکه حتی از سطح 14 میلیون و 400 هزار تومان هم عقب تر رفت.

از ظهر بازار در مورد پیروزی ترامپ در مناظره و به طور کلی برنده شدن او در انتخابات تردید بیشتری کرد؛ علت هم به نظر می رسد خبرهای متعددی باشد که گزارش می کرد، پس از مناظره در آرای ترامپ و بایدن تغییر خاصی رخ نداده است و حتی نامزد دموکرات ها پیروز مناظره بوده است. با توجه به اینکه ترامپ در نظرسنجی ها از بایدن عقب تر است، حتی یک مناظره برابر هم به سود او برای پیروزی نبود. معامله گران بازار سکه باور دارند، انتخاب ترامپ به رشد قیمت کمک خواهد کرد و رفتن او از کاخ سفید به افت قیمت ها منجر خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت