دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / مدل مانتو /

قوانین طلایی ست کردن مانتو های بلند 

یکشنبه، 23 مرداد 1401
ساعدنیوز: مانتو های بلند بهترین انتخاب برای افراد قد کوتاه می باشد. زیرا باعث می شود قد فرد کشیده و بلند به نظر برسد. با من همراه شوید تا جذاب ترین لووک ها را باهم ببینیم.

ترکیب مانتو بلند و شلوار راسته و صندل

مانتو های بلند باعث می شود قد شما کشیده تر و لاغر تر به نظر برسد. خانم هایی که اندام ریز نقشی دارند ولی علاقه دارند مانتوهای بلند بپوشند. شلوار های راسته این قابلیت را دارند که شما را از حد معمول کمی پر تر نشان دهند. چرا که دوخت این شلوار ها به صورتی است که از ران تا مچ پای شما تقریبا به یک اندازه دیده خواهد شد. پس اگر در ست کردن مانتوی بلند از شلوار راسته استفاده کنید برای افراد معمولی رو به لاغر بسیار مناسب می باشد. ولی در انتخاب کفش خود نیز باید دقت لازم را داشته باشید. کفش های پاشنه دار می توانند از شلخته شدن استایل شما جلوگیری کنند و یک تیپ مجلسی و مناسب برای مهمانی داشته باشید.
اکسسوری مناسب برای این ترکیب کیف های دوشی با سایز متوسط رو به بزرگ است.البته دقت داشته باشید که در استفاده از اکسسوری با سایز ذکر شده هیچ اجباری نیست .

ترکیب مانتو بلند و شلوار جذب اسکینی به همراه کتونی

اگر می خواهید به پیاده روی و یا خرید بروید و تمایل دارید مانتوی بلند بپوشید و یک استایل اسپرت داشته باشید ما به شما یک ترکیب عالی را پیشنهاد خواهیم کرد. شلوار های جذب هیچگاه از مد نخواهند افتاد و برای پیاده روی های طولانی مد نیز مناسب می باشند. کفش های کتونی هم که معرف همه ی شما هستند بسیار راحت و دقیقا برای همین امر ساخته شده اند. پس با ست کردن مانتو بلند و شلوار جذب به همراه یک جفت کتونی اسپرت زیبا، شما استایلی راحت و مناسب برای پیاده روی های طولانی خواهید داشت. دقت کنید که با خود یک کیف سبک ببرید تا در طول روز اذیت نشوید. در این استایل راحتی شما حرف اول را می زند.

ترکیب مانتو بلند و شلوار واید لگ و کفش تخت

شلوار های واید لگ مناسب برای روز های گرم است. پس از آنجایی که فصل تابستان را در پیش داریم حتما آن را در کمد لباس خود جای دهید. چرا که در عین خنک بودن پارچه و مدل آن بسیار شیک بوده و تقریبا اکثر خانم های تیپ جوان از آن استقبال می کنند.
این شلوار برای همه مدل استایل بدنی ای مناسب است. با توجه به دوخت آزادی که دارد چاقی و لاغری شما را خواهد پوشاند.
پس با خیال راحت می توانید مانتو فری سایز بلند را با شلوار واید لگ و کفش پاشنه تخت ست کنید. تا استایلی شیک داشته باشید. این استایل برای مهمانی و قدم زدن عصرانه و یا کافه گردی و عکاسی بسیار جذاب و مناسب خواهد بود. اکسسوری های مناسب برای این ست زیبا عینک آفتابی و کیف های دستی کوچک می باشد.

شلوار پارچه ای با مانتو بلند

یک شلوار پارچه ای برای روزهای گرم تابستان می تواند خیلی پرکاربرد و راحت باشد، ضمن این که مدل های بسیار متنوع، شیک و مدرن شلوار پارچه ای به شما این امکان را می دهد تا با هر سلیقه ای که دارید شلوار مورد پسندتان را انتخاب کنید. در واقع شلوارهای پارچه ای می توانند در عین راحتی بسیار شیک و مدرن باشند. یک خانم شیک پوش از این حقیقت آگاه است که همیشه نمی توان شلوار جین پوشید و گاهی لازم است که از مدل های شلوار پارچه ای برای کامل کردن استایل خود استفاده کند. شاید عده ای تصور کنند شلوارهای پارچه ای خسته کننده یا از مد افتاده هستند اما این شلوارها جزء لباس های کلاسیک محسوب می شوند و علاوه بر این مزایای زیادی دارند که مهم ترین آن، راحتی، تنوع رنگ و مدل بالا نسبت به شلوارهای جین است. بنابراین هر خانمی به یک یا چند عدد شلوار پارچه ای در کمد لباس های خود نیاز دارد. شلوار پارچه ای راسته یک استایل متین و با وقار را برای شما به ارمغان می آورد.

پوشیدن کفش پاشنه دار با مانتو بلند

کفش پاشنه دار یکی از بهترین انتخاب ها برای مانتو بلند است. شما می توانید در هر موقعیتی از کفش پاشنه بلند استفاده نمایید. خیلی از خانم ها با کفش پاشنه بلند راحت هستند و دوست دارند برای روزمره هم کفش پاشنه بلند به پا کنند ولی خیلی از خانم های دیگر برای مهمانی و مکان های رسمی از آن استفاده می کنند و ترجیح می دهند در روزهای عادی از کفش های اسپرت استفاده کنند. پاشنه بلند پمپی برای ست کردن با مانتوی بلند در ادارات و قرارهای کاری مناسب است. مدل های صندل پاشنه بلند مناسب مهمانی ها و مجالس و گشت و گذار دوستانه هستند و بهتر است در موقعیت های اداری پوشیده نشوند.

با مانتو بلند چه کیفی برداریم؟

معمولا کیف ها را با مانتوی بلند راحت تر می توان ست کرد. برای ست کردن مانتوی بلند با کیف به اندام خود توجه کنید مثلا:

  • اگر لاغر اندام هستید، پیشنهاد می شود از کیف بزرگ استفاده نکنید.
  • اگر ران پاهایتان چاق و بزرگ است، از کیف های که زیر بازوی شما قرار می گیرد، استفاده کنید.
  • اگر شما قد بلند هستید، می توانید از هر نوع کیف استفاده کنید.
  • در انتخاب کیف به جز اندام به نوع مانتو خود توجه کنید، با مانتوی مجلسی از کیف دستی کوچک کار شده استفاده کنید تا ظاهر جذابی داشته باشید.

شال یا روسری با مانتو بلند ست می شود؟

پاسخ به این سوال که مانتو بلند را با چه شال و روسری ست کنیم؟ نیاز به تعیین فاکتورهای مختلفی چون جنس روسری، مدل و تزیینات مانتو بستگی دارد. به طور کلی انتخاب شال و روسری با مانتوهای بلند امری کاملا سلیقه ای است. یعنی هر دو آیتم بر جلوه و زیبایی مانتو می افزایند.

شال و روسری های مجلسی ابریشم، ساتن، سیلک، لمه و ژاکارد نازک مناسب مانتوهای بلند رسمی و مجلسی هستند. در صورتی که جلوی مانتو طرحدار و دارای تزیین است یک روسری مجلسی استایل را تکمیل می کند. در حالیکه سر کردن یک شال زیبا روی مانتوی بلند بدون طرح، ایده بهتری است.

مانتوهای بلند جلو باز به طور کلی با روسری تناسب چندانی ندارند. بنابراین بهتر است از شال های بلند برای داشتن تیپی جذاب بهره گرفت.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

11 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
دخی
2 سال پیش

چقدر زشت ر
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI