دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

قتل ۳ عضو یک خانواده در کرمانشاه 

پنجشنبه، 07 بهمن 1400
کد خبر: 189675
ساعدنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون‌آمیز اقدام به قتل ۳ عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، کرد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

قتل عام خانوادگی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.

وی یادآور شد: داماد سابق خانواده سپس نیمه های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق ۳۱ ساله، مادر همسر و خاله ۵۵ ساله و خواهر همسر ۳۵ ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

جاویدان دامه داد: دیگر موضوع تأسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه ای ۶ ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده می باشد که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

این مقام عالی رتبه انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شدند.

قاتل در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد

جاویدان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از ۴ ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

وی یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن ها به دل داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی ها از قاتل دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

جاویدان در پایان و با ابراز تأسف عمیق از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه