قتل دختر ۶ ساله‌ به دست مادر معتادش

  دوشنبه، 07 آذر 1401 ID  کد خبر 232200
قتل دختر ۶ ساله‌ به دست مادر معتادش
ساعدنیوز: تا چند ماه اول باور نمی‌کردم که او فوت کرده باشد، حتی روز تولدش و شب‌های عید کنار یخچال در آشپزخانه می‌خوابیدم و همیشه...

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، یکشنبه یکم آبان ماه سال جاری، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با در دست داشتن حکم قضایی برای دستگیری یک فروشنده مواد مخدر، وارد خانه ای در شهرک علائین شهرری شدند و پس از اینکه پی بردند فروشنده مواد مخدر قبل از رسیدن آنها پا به فرار گذاشته است، محل مورد نظر را هدف بازرسی قرار دادند.

تیم پلیسی در جریان بازرسی از خانه مورد نظر، با یخچال سفید رنگی مواجه شدند که درب آن با چسب بسته شده بود! ماموران پلیس درب این یخچال را باز کردند و لحظه ای بعد با جسد سیاه شده دختر ۶ ساله ای به نام باران که در یک پتو پیچیده شده بود، مواجه شدند.

خیلی زود این حادثه به دایره ویژه قتل پلیس آگاهی گزارش داده شد که به دنبال اعلام این خبر، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی و راهی خانه موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محض حضور در خانه مورد نظر با جسد دختر ۶ ساله ای مواجه شدند که براثر خفگی به قتل رسیده بود؛ همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد از زمان فوت این دختر یک سال گذشته است!

از سوی دیگر بررسی های بیشتر نشان داد، مرد جوانی که در خانه حضور داشته، هنگامی که متوجه حضور ماموران پلیس شده است به سمت پشت بام رفته و از آنجا به مکان نامعلومی متواری شده است که در ادامه مشخص شد مادر مقتول و این مرد جوان در قتل دختر ۶ ساله نقش داشته اند.

دستگیری عاملان این جنایت هولناک

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه گشت پنهان کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متهمان را در نزدیکی محل جنایت مشاهده کردند و پس از تعقیب و گریز چند دقیقه ای با شلیک تیرهوایی، زن و مرد جنایتکار را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

مادر مقتول پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم قتل دختر خود معترف شد و عنوان کرد بخاطر توهمات ناشی از مصرف موادمخدر، دست به این جنایت هولناک زده است.

گفتگو با متهم

زن جوان که پشیمان است می گوید زندگی سختی داشته و به تنهایی دخترش را به قتل رسانده است؛ در ادامه گفتگو با این متهم را می خوانید:

چند سال است که موادمخدر مصرف می کنی؟

نزدیک به ۴ سال است که "شیشه" می کشم؛ همسر سابقم معتادم کرد!

چند فرزند دیگر داری؟

به غیر از باران، یک دختر و پسر دیگر دارم.

پسر و دخترت کجا هستند؟

با همسرم زندگی می کنند!

با مرد جوان چگونه آشنا شدی؟

پدر باران من را دنبال خرید موادمخدر می فرستاد که در آنجا با مرد جوانی به نام حمید که فروشنده مواد مخدر بود، آشنا شدم.

از روز جنایت بگو؟

ماجرا بر می گردد به یک سال قبل، روز حادثه مواد مخدر مصرف کرده بودم و در حال خودم نبودم که باران بهانه گرفت، من هم عصبانی شدم و چند ثانیه ای گلویش را فشار دادم؛ قصد کشتن او را نداشتم!

بعد چه شد؟

حمید به خانه آمد و خواست که موضوع را به پلیس اطلاع دهد اما به دلیل اینکه شوهرم متوجه نشود، او را منصرف کردم که در ادامه جسد را داخل یخچال گذاشتیم.

یک سال با دخترت زندگی کردی؟

بله! تا چند ماه اول باور نمی کردم که او فوت کرده باشد حتی روز تولدش و شب های عید کنار یخچال در آشپزخانه می خوابیدم و همیشه به یاد او بودم!

چه شد که به صحنه جنایت بازگشتی؟

پس از اینکه ماموران پلیس متوجه جسد باران شدند به یکی از استان های مرکزی ایران رفتیم اما هنگامی که پولمان تمام شد، تصمیم گرفتیم برای دریافت پول از مستاجرهای خانه، به خانه بازگردیم که توسط ماموران پلیس دستگیر شدیم.

با دستور بازپرس پرونده متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان جنایت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


  دیدگاه ها
ضحا
2 سال پیش

ناپدریش(حمید )همدستشه..... تومقاله اول نوشته بودین( زنه دردفترخاطراتش نوشته بودمن باران روکشتم )....مرده هم دردفترخاطراتش همینونوشته بود.....این دوتاباهمدستی هم این کاروکردن.....حتی اگرمرده دروغ هم گفته نکشته ولی دردفترخاطراتش اقرارکرده وبازنه کمک کرده جسدرواختفاکنن .....شیاطین زرد... حیف اسم حیوون بزارم رواینا.....حیفه...😡
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (196 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (113 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (48 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (37 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (24 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (19 نظر) صبحانه عاشقانه رامبد جوان برای سلطان قلبش/ چه میزی چیده برای نگار خانوم+ عکس (18 نظر) نگاهی به گالری طلا و جواهرات علی دایی و همسرش مونا خانوم/ چه گالری اعیان و لوکسی+ عکس (11 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 9 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 9 مرداد 1403
دیدار معلم گیلانی و شاگردان مرندی پس از 47 سال+عکس
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 9 مرداد 1403
غرق شدن زن 53ساله در دریاچه ارومیه محدوده جزیره اسلامی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 9 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز سه شنبه 9 مرداد 1403 + فیلم
قتل و اغتشاش مقابل آرامگاه فردوسی / 3 برادر جنایتکار دستگیر شدند + عکس
تصویر شگفت انگیز از صورت جدا شده از یک انسان برای پیوند زدن به انسانی دیگر / هشدار: تصویر بسیار هولناک است!
همکلاس صدام و تنها فرمانده ارتش ایران که از دست ملکه انگلستان انگشتر دریافت کرد!
بازآفرینی لوگو باشگاه تراکتور/ بازگشت اصالت و جلوه تمدّن
دندورمه: بستنی ترک که با چاقو و چنگال خورده می‌شود!
نکاتی طلایی که برای انتخاب رنگ مبل باید در نظر بگیرید
زندگینامه شخصی و سیاسی معاون اول رئیس جمهور!/شغل همسر محمدرضا عارف چیست؟/ +فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی
تصاویر دیدنی و قدیمی از مراسم تنفیذ رهبر معظم انقلاب ،خاتمی و احمدی نژاد و.../ از خیانت بنی صدر تا شهادت 2 رئیس‌جمهور
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند