دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رادیو فردا هم «نذری» داد؛ هم «یاحسین» گفت! 

پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339879
ساعد نیوز: این رسانه ضدانقلاب در جریان آشوب‌های سال گذشته به بازتاب ویدیوهایی مبنی بر «پخش نذری» برای قاتلان شهید عجمیان و دعا برای براندازی پرداخته بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، ایران نوشت: رادیو فردا، رسانه فارسی‌زبان سازمان جاسوسی CIA در گزارشی به خبر اعدام اعضای یک باند قاچاق کوکایین در ایران پرداخت و از برخورد پلیس با تجمع خانواده سه نفر از این افراد اعدامی در مقابل زندان که به ادعای این رسانه صرفاً فریاد «یاحسین» سر داده‌اند، انتقاد کرد.

این رسانه همچنین در ادامه گزارش خود به اعدام یک متجاوز به عنف اشاره کرده و آن را مغایر با موازین حقوق بشر امریکایی دانسته است.

نکته جالب توجه این گزارش آن است که رادیو فردا ذیل همین گزارش نیز به مجازات اخیر دو فرد هتاک به اهل بیت(ع) نیز اشاره کرده و مدعی شد که برخورد با توهین‌کننده به پیامبر اعظم(ص) خشم گسترده ایرانیان را برانگیخته است!

پیشتر نیز این رسانه ضدانقلاب در جریان آشوب‌های سال گذشته به بازتاب ویدیوهایی مبنی بر «پخش نذری» برای قاتلان شهید عجمیان و دعا برای براندازی پرداخته بود.

در توضیحات سایت این رسانه امریکایی آمده است: «رادیوفردا بخش ایران رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی است که با بودجه کنگره امریکا و زیر نظر سازمان رسانه‌های جهانی ایالات متحده فعالیت می‌کند.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد بازیگران زن با طرح بال فرشته+عکس/ شیک و لاکچری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
بهروز تابانی شیرشاه ایرانی و رقیب تبریزی هادی چوپان برای حریفان استیج مستر المپیا رجز خواند +فیلم/ می گه یا اول می شم یا دوم
شوخی کنایه‌آمیز و تلخ یک پزشک با درخواست جنجالی مبینا نعمت‌زاده برای پذیرش در رشته پزشکی!+ویدیو
کنایه ی شهربانو منصوریان : یه گونی مدال دارم همه رو میدم کاری کنید منم دانشگاه قبول کنید خانم دکتر شم ! / دختر ایرانی بازم غوغا کرد + ویدیو
تبدیل پایان نامه به مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
رونمایی از ورزش حرفه ای ایلان ماسک ثروتمند ترین مرد 2023 / مرد خطرناکی که دنیا را متحول می کند + عکس
مراحل سابمیت مقاله