ساعدنیوز
ساعدنیوز

راه های افزایش اعتماد به نفس در زنان

  سه شنبه، 25 شهریور 1399   زمان مطالعه 12 دقیقه
راه های افزایش اعتماد به نفس در زنان
افزایش اعتماد به نفس زنان موضوع بسیار مهمی در هر جامعه است. زنان در هر جامعه‌ای نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند. برای توانمندسازی آنان و حضور فعالشان در جامعه راه اول این است که اعتماد به نفس خود را به هر دلیلی که از دست داده یا پرورش نداده‌اند، بازیابند.

زنان بسیاری با مهارت های فوق العاده در کشورمان زندگی می کنند که فقط به خاطر نداشتن اعتماد به نفس هیچ گاه نتوانسته اند خود را به دیگران نشان دهند. از طرفی خانم هایی هم هستند که هیچ گاه فرصت یافتن استعدادهای خود را نداشته و حتی برای آن تلاشی هم نمی کنند و یکی از دلایل قطعی آن کمبود اعتماد به نفس است.

اگر نگوییم اصلی ترین، قطعا یکی از مهم ترین دلایل عدم اعتماد به نفس در خانم ها آموزش نادرست است. حتی شاید منبع کاربردی برای آن وجود نداشته باشد که خانم های علاقه مند به این زمینه با تلاش خود بتوانند راه های کسب اعتماد به نفس را بیابند.

اعتماد به نفس در زنان چگونه شکل می گیرد:

به طور کلی یکی از شرط های وجود اعتماد به نفس در انسان ها داشتن مهارت است. بدون در نظر گرفتن جنسیت، ممکن است شخصی در انجام یک کار سرشار از اعتماد به نفس باشد و در کار دیگر دچار کمبود اعتماد به نفس شود.

عمده ترین دلیل عدم داشتن اعتماد به نفس در زنان طرز دیدگاه خودشان به زندگی است که البته به خاطر آموزش های نادرستی که از کودکی دریافت کرده اند به ناچار آن ها را پذیرفته و حالا حتی بدون هیچ گونه خودآگاهی، این طرز دید را سرلوحه زندگی شان قرار داده اند.

عتماد به نفس در زنان ( به صورت ذاتی ) بیشتر از مردان وجود دارد زیرا یک زن برای مادر شدن آفریده شده است و مادر معنای مولد و به وجود آوردنده را به خود اختصاص می دهد، اما به خاطر نیاز شدید به احساس عشق ( محافظت ) ممکن است حاضر به هرکاری باشد تا آن را دریافت کند که در این راه با فداکاری اعتماد به نفس خود راهم می بخشد.

نقش اعتماد به نفس در جذابیت خانم ها

همان طور که می دانید مردان بیشتر از راه چشم تحریک می شوند، اما بانویی که زیبایی ظاهری متوسطی دارد، اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشد، در چشم اکثر مردان جذاب تر از مدل زیبارویی خواهد بود که به خودش اطمینان ندارد. اگر پای درد و دل مردان بنشینید، متوجه می شوید که آنها معتقداند زن با اعتماد به نفس کیمیا است.

شاید شنیده باشید که برخی آقایان می گویند زنان خودپسند و متکبر را دوست ندارند و رفتارهای متکبرانه ی زنان جسور آتش اشتیاق آنها را سرد می کند. اما آیا شما واقعاً متکبر هستید یا این که مردان این طور تصور می کنند؟ اگر آقایان به اشتباه خیال کنند که شما زنی مغرور و از خود راضی هستید، همیشه در رابطه هایتان با مشکل مواجه خواهید شد. هر بار که شما با اعتماد به نفس برخورد کنید، مرد مورد علاقه تان برداشت دیگری خواهد کرد.

شاید شنیده باشید که برخی آقایان می گویند زنان خودپسند و متکبر را دوست ندارند و رفتارهای متکبرانه ی زنان جسور آتش اشتیاق آنها را سرد می کند. اما آیا شما واقعاً متکبر هستید یا این که مردان این طور تصور می کنند؟ اگر آقایان به اشتباه خیال کنند که شما زنی مغرور و از خود راضی هستید، همیشه در رابطه هایتان با مشکل مواجه خواهید شد. هر بار که شما با اعتماد به نفس برخورد کنید، مرد مورد علاقه تان برداشت دیگری خواهد کرد.

برای داشتن اعتماد به نفس لازم نیست که دانای کل باشید و همه چیز را بدانید، اگر این طور بود، خواستگارها باید پاشنه ی در خانه ی برندگان مسابقه های اطلاعات عمومی را از جا درمی آوردند. هر چند هم زنان و هم مردان می خواهند، طرف مقابل شان اعتماد به نفس داشته باشد، در عین حال هیچ کس به دنبال شریکی نیست که همیشه حاضر به جواب باشد. مشخصه ی بارز فردی که اعتماد به نفس دارد و متکبر نیست، ویژگی دیگری به نام کاریزما است. کاریزما جادوی رهبری است که وفاداری و طرفداری دیگران را جذب می کند. کاریزما مغناطیسی از جذابیت است.”

تفاوت اعتماد به نفس در مردان و زنان:

در بررسی عوامل شکل دهنده اعتماد به نفس در زنان شاید کمی با مردها بدرفتاری کرده باشیم زیرا به هرحال می دانیم که جفت آفریده شدن مان بی دلیل نبوده است و هردو جنس به یکدیگر نیازمند هستند تا کامل باشند.

مردها حتی در صورت کمبود اعتماد به نفس هم، به خاطر شرایط جامعه و فرصت هایی نظیر خدمت سربازی و یا نحوه آداب و رسوم فرصتی برای افزایش آن خواهد داشت اما چنین شرایطی بیشتر در اختیار مردان است و مورد مشابهی برای خانم ها در نظر گرفته نشده است.

خانم ها معمولا با پدیده ای به نام دلشکستگی مواجه هستند که می تواند به طور کلی مسیر تصمیم گیری های آن ها را تغییر دهد. آن ها در برابر تخریب می خواهند که قوی عمل کنند اما اگر از درون شکسته شوند کم کم دچار کاهش بازدهی شده و از زندگی ناامید می شوند و این امر می تواند نیرویی مضاعف برای کاهش اعتماد به نفس شان باشد.

چگونه در رابطه عاطفی زنی با اعتماد به نفس باشید

قدر و ارزش خودتان را بدانید

مهم ترین کاری که یک بانوی بااعتماد به نفس باید در رابطه های عاشقانه انجام دهد، این است که قدر و ارزش خودش را بداند. اگر خودتان را دست کم بگیرید، مرد مقابل تان متوجه ضعف و عدم اعتماد به نفس شما خواهد شد. برای این که ارزش خودتان را بدانید، باید نیمه ی پر لیوان را ببینید. به جای این که منتظر باشید، یک نفر شما را انتخاب کند و همیشه نیاز به تایید دیگران داشته باشید، مطمئن باشید که شایسته ی بهترین ها هستید تا با اعتماد به نفس در مقابل مرد مورد علاقه تان بدرخشید.

نگران قضاوت دیگران نباشید

شاید برایتان پیش آمده باشد که جایی با اعتماد به نفس رفتار کرده اید، اما دیگران برداشت خوبی از این رفتارتان نداشته اند. این واکنش های ناخوشایند موجب شده که بعد از آن تلاش چندانی برای نشان دادن اعتماد به نفس تان نکنید. اما باید بدانید که “بزرگترین و تنها منتقد شما در تصورتان از تصور دیگران درباره ی خودتان وجود دارد. به عبارت دیگر آنچه بر رفتارتان تاثیر می گذارد، نه تصور دیگران که تصور شما از تصور آنها درباره ی خودتان است.”

یکی از معایب شرطی سازی اجتماعی، همین نگرانی درباره ی طرز فکر دیگران است. فکر کردن درباره ی قضاوت پسر مورد علاقه تان و امید داشتن به این که او از شما خوشش آمده باشد، یک تله است. اگر با اعتماد به نفس رفتار کنید، ذهن تان را درگیر تصورات خیالی طرف مقابل تان نخواهید کرد.

بیش از حد رابطه را تحلیل نکنید

مردان در رابطه های عاشقانه غالباً مانند معمایی هستند که در پرده ای از رمز و راز پوشیده شده اند. آقایان عموماً در ارتباط برقرار کردن ضعیف عمل می کنند و این ضعف ارتباطی باعث می شود که زنان در فکر و خیال فروبروند. اما یک زن بااعتماد به نفس وقتش را برای تحلیل های رفتار دوست پسرش تلف نمی کند.

گاهی جرأت مندانه مخالفت کنید

این که بدانید چه موقعی مخالفت کنید و نه بگویید، یک هنر است. زنان بااعتماد به نفس حد و مرزهای سالمی را تعریف می کنند و اجازه نمی دهند که دیگران از آنها سوءاستفاده کنند. بانویی که به خودش اطمینان دارد، برای نیازهای عاطفی خود اولویت قائل می شود و احساس گناه یا فشار شوهرش او را وادار نمی کند که کاری را انجام دهد که دوست ندارد. عزت نفس و اعتماد به نفس بالای یک زن باعث می شود که نیازهای همسرش را مقدم بر خواسته های خود نداند.

استقلال هویتی و شخصیتی داشته باشید

بانویی که اعتماد به نفس داشته باشد، هویت خودش را در رابطه از دست نمی دهد. هیچ چیز در جهان نمی تواند هویت یک زن بااعتماد به نفس را از او بگیرد، یک مرد هر چقدر هم که جذاب باشد، نمی تواند او را وادار به تغییر کند. به عبارت دیگر بانویی که خودش را باور دارد، بعد از شروع رابطه هم علائقش را حفظ می کند و به زندگی خود خارج از حیطه ی رابطه ی مشترک ادامه می دهد. او همچنان با دوستان دختر قدیمی اش معاشرت می کند و هر از گاه با آنها قرار می گذارد.

از بیان افکار و احساسات تان نترسید

بانویی که به خودش اعتماد دارد، از بیان افکار و احساسات خود نمی ترسد. او اجازه نمی دهد که دیگران در حقش ظلم کنند و جسورانه از حق خودش دفاع می کند. همسری که اعتماد به نفس دارد، احساسات خود را پنهان نمی کند و دقیقاً می داند که چطور باید ابراز احساسات کند. او رک و بی پروا نظرش را می گوید و درگیر بازی های ذهنی پرخاشگر ـ تهاجمی نمی شود.

بالعکس زنانی که خودشان را باور ندارند، غالباً احساسات واقعی خود را با دلخوری سرکوب می کنند. اما این احساسات سرکوب شده در نهایت به سطح می آید و ناگهان مانند آتش فشان فوران می کند. پس بهتر است افکار و احساسات خود را صادقانه با دوست پسرتان در میان بگذارید. اگر مردی نمی تواند با احساسات شما کنار بیاید، او ارزشش را ندارد که کنارش باقی بمانید. یک مرد واقعی مشتاقانه به احساسات و نظرات عشقش گوش می دهد و برای آنها ارزش قائل است. پس احساسات خودتان را سرکوب نکنید. اگر شما احساسات خود را آزادانه بیان کنید، احتمالاً او نیز شما را محرم اسرارش خواهد دانست و احساسات درونی خود را با شما در میان خواهد گذاشت.

به خودتان متکی باشید

هیچ انسانی روی کره ی زمین جذاب تر از بانویی نیست که می تواند به خوبی از خودش مراقبت کند. چنین زن متکی به نفسی فقط به خاطر عشق وارد یک رابطه می شود، نه به این دلیل که به یک مرد نیاز دارد. اعتماد به نفس داشتن به این معنا است که فرد برای احساس کامل بودن فقط به خودش متکی است. بانویی که می تواند روی پای خودش بایستد، خودش را دوست دارد و برای احساس ارزشمند بودن نیازی به تایید یک مرد ندارد. هیچ چیز نمی تواند او را درباره ی درست بودن غرایزش به شک بیاندازد و او همواره به غرایز زنانه و حس ششم اش گوش می کند.

اما افرادی که به خودشان اطمینان ندارند، بیش از حد به دیگران متکی هستند و نظر دیگران برایشان مهم است. یک بانوی متکی به نفس داشته های خود، به ویژه شغل، دارایی و دوستانش را حفظ می کند. او اهدافی شخصی دارد که ارتباطی با این رابطه ی عاشقانه ندارد و در هر حالتی نهایت تلاشش را برای رسیدن به آن اهداف می کند. در یک دنیای ایده آل، مرد مورد علاقه اش نیز از او حمایت می کند تا به خواسته هایش برسد.

از تمام کردن رابطه عاطفی ناسالم نترسید

نقطه ی اوج این فهرست واکنشی حیاتی است که تمام بانوان بااعتماد به نفس آن را در رابطه های عاشقانه شان نشان می دهند، این زنان قوی از پایان دادن رابطه با مردی که آنها را خوشحال نمی کند، نمی ترسند. زن متکی به خودی که می داند از رابطه اش چه می خواهد، وقتی ببیند مردی که با او آشنا شده، انتظارهایش را برآورده نمی کند، بدون هیچ تردیدی این رابطه ی ناکارآمد را به پایان می رساند. زنان بااعتماد به نفس احساسات خود را به سرعت بیان می کنند و اگر بازخورد مناسب را دریافت نکنند، رابطه را تمام می کنند. فرصت دوباره دادن یک موضوع است و تحمل کردن مداوم بدرفتاری در زندگی یک موضوع دیگر.

یک بانوی مستقل می داند که چه زمانی باید از یک رابطه پا پس بکشد و اجازه نمی دهد که روح و جسمش در یک رابطه ی ناسالم آسیب ببیند. بانویی که برای خودش ارزش قائل است، اگر احساس کند که طرف مقابل قدرش را نمی داند و به او احترام نمی گذارد، به چنین رابطه ی ناسالمی ادامه نخواهد داد. به علاوه او خودش را برای شکست های عشقی سرزنش نمی کند. بانوان متکی به خود با درد و رنج شکست عشقی کنار می آیند و آن را با موفقیت پشت سر می گذارند.

بانویی که خودش را باور داشته باشد، خودش را در گذشته غرق نمی کند و از درس هایی که در رابطه های گذشته اش یاد گرفته است، در آینده استفاده می کند. اعتماد به نفس داشتن در رابطه ی عاشقانه یعنی این که خودتان را دوست داشته باشید و بخواهید که شریک زندگی تان هم آن گونه که شایسته اش هستید، شما را دوست داشته باشد. حتماً مردی در این دنیا وجود دارد که بخواهد خودش را برای داشتن شما به آب و آتش بزند. پس به کمتر از آنچه شایستگی اش را دارید، رضایت ندهید.

برای اینکه در رابطه عاطفی زنی با اعتماد به نفس باشید قبل از هرچیز لازم است خودتان برای خودتان ارزش قائل باشید و قدر خودتان را بدانید، نگران قضاوت دیگران نباشید و بیش از حد رابطه را تحلیل نکنید. در مقابل مردان گاهی جراتمندانه مخالفت کنید، استقلال هویتی و شخصیتی داشته باشید و از بیان افکار و احساساتتان نترسید. در رابطه عاطفی ایرادگیر و کینه ای نباشید، هرگز محبت را گدایی نکنید، کنترلگری نکنید و در صورت اشتباه، صراحتا عذرخواهی کنید.

عوامل نابود کننده اعتماد به نفس در زنان:

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند اعتماد به نفس را به طور کلی کاهش دهد مقایسه است. زمانی که شما دست به مقایسه می زنید به طرز دقیقی قصد خودتخریبی را در سر می پرورانید و اگر بیشتر بررسی کنید متوجه خواهید شد که بیشتر مقایسه های شما در مواجهه با پیروزی دیگران در هر زمینه از زندگی شان است.

قطعا شکی در آن نیست که زن و مرد برابر هستند و صددرصد به یکدیگر نیاز اساسی دارند اما تن دادن به چنین موضوعات جنجال برانگیزی صرفا حاشیه هایی را ایجاد می کند که بدون در نظر گرفتن هسته، سعی دارد پوسته را تقویت کند.

بنابراین به جای پیوستن به چنین کمپین هایی بهتر است با واقعیت وجودی خود آشنا باشیم تا از درون عزت نفس و اعتماد به نفس زیادی را بدست آورده و در زندگی به بالاترین درجات موفقیت دست یابیم. ( این جمله برای مردان و زنان مشترک است).

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (381 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (123 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (59 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (52 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس (14 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (14 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (14 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) خلاقیت خنده دار اسباب بازی فروش اهوازی در کشاندن بچه ها به مغازه حماسه آفرید+عکس/ مغز تورو باید طلا نه الماس گرفت😂 (12 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(عکس) کیک تولد پروانه ای بارانا، دختر علیرضا بیرانوند / تولد با تم دلتنگی برای بابا و پاسخ بابا به یکی یه دونش از هزاران کیلومتر دورتر! ویدئویی از تدریس محمود احمدی نژاد برای دانشجویان مختلط مهندسی عمران (عکس) استایل دهه شصتی حامد آهنگی در دوران مدرسه با پیراهن پلنگی و شلوار خمره‌ای! / از همون موقع تو مدرسه آتیش میسوزوند! ویوی فوق العاده چشم نواز آپارتمان مهدی قائدی در دوبی رو به برج های شیخ نشین در استوری همسر سابقش / فقط لباس عربی و دمپایی قائدی😁 تسلط شگفت انگیز و غیرقابل باور پیرمرد ماهی فروش اهوازی به زبان انگلیسی+ویدیو/ چقدر عالی و بدون لهجه حرف میزنه (فیلم) ماجرای ازدواج ملیکا شریفی نیا، حدیث سریال دلنوازان با عمو پورنگ که در فضای مجازی سرو صدا کرد! جواب حیرت برانگیز الهام حمیدی به مریم مومن درباره ازدواج هایش +ویدئو/ رونمایی از بزرگترین تصمیم اشتباه خانم بازیگر ! (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران شیبا اینو: نگاهی عمیق به ارز دیجیتالی که دنیای مالی را تکان داد ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید حرف زدن مسلط مریم امیرجلالی به زبان مرغی در دورهمی خانه فلور نظری+ویدئو (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! یادت رفت درخت ها رو آب بدی ! موردی نداره تایمر بخر (ویدئو) ابتکار خنده دار یک دانش آموز با ساعت دیواری حماسه ساز شد/ لامصب این چه حرکتی بود زدی😂 قامت خمیده پدر و همسر جوان ماهچهره خلیلی در خانه ابدی بازیگر دوست داشتنی در لندن+ عکس/ قبر زیر گُل مدفون شده، سنگ تمام خانواده‌ش به معنای واقعی تمرینات سنگین هادی چوپان در باشگاهش/ خشته نباشی پهلوون+ فیلم ظاهر متفاوت ریما رامین فر، همای پایتخت در 26 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس رونمایی از نوزادان دوقلوی ساره بیات/ آخ که دکوری هاش چقدر خوشگله😍+عکس به رخ کشیدن هنر گل آرایی به سبک نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی در خانه لوکسشان +عکس/چه سلیقه ای داره! (فیلم) پدیده ای باورنکردنی از بارش ماهی در آسمان یاسوج / ماجرا چیست؟! یادی بکنیم از سکانس خنده دار کل کل عروس و خواهر شوهری سریال "پژمان" 🤣 واکنش آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به خاطره‌ای که او در برنامه صداتو تعریف کرد/ ظریفت و شعور بالای معلم + فیلم نظر عجیب احمدی نژاد در مورد حفاظت از قوچ های ارمنی دریاچه ارومیه+ویدیو/ 40 هزار هکتار! اونم برای قوچ ارمنی؟! (عکس) راهکار هوشمندانه پادشاه هند برای تمسخر ماشین های گران قیمت رولز رویس در سال 1920/ حیثیت کارخانه رولز رویس رو به فنا داده، عجب انتقام سختی! (فیلم) بزرگترین خانواده دنیا با 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه، ناصرالدین شاه کنونی / دولت هند براشون شهرک مجزا ساخته اجرای تم تولد در تهران (عکس) خانه نقلی و با صفای فریبا کوثری بازیگر سریال مختارنامه /چه خونه شیک و پر از آرامشی دارن! پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده+ویدئو (فیلم) خطرناکترین و ترسناکترین روستای دنیا که هر ساله 150 نفر در مسیر این روستا میمیرند! دکوراسیون شیک خانه پر از آرامش همایون شجریان روزی که میزبان استاد شجریان بودند/ مهربونی خاص استاد با نوه شون واقعا تحسین بر انگیزه نگاهی به همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب و دوست داشتنی+عکس بازگشت دلار به کانال 59هزار/ دلار تلگرامی خریدار ندارد (عکس) شوخ طبعی یک راننده ایرانی برای اینکه کسی ماشینش رو چشم نزنه همه رو به خنده واداشت/ احتمالا الان بامزگی خودش بیشتر چشم بخوره😂
تیتر امروز   
(تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! بازگشت دلار به کانال 59هزار/ دلار تلگرامی خریدار ندارد دانلود آهنگ جدید "خط قرمز» سهراب پاکزاد +فیلم/ انگار اصلا بی تو یجوریه تنها برم توی جمعا میره توهم اخمام... واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی حقیقت باورنکردنی در مورد تاریخچه توری عروس که از شنیدنش شاخ در می آوردید/ اصلا میدنین چی باعث شد که توری عروس بخشی از لباس مراسم ازدواج باشه؟ اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد ادعای جنجالی استخدام دو ماهه در این مجموعه!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...