دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

راهکار های موثر و کاربردی برای طراحی و چاپ ساک دستی 

دوشنبه، 11 تیر 1403
ما در این مطلب، تصمیم داریم نکات و راهکارهایی برای افزایش تاثیر این کار به شما آموزش دهیم؛ پس اگر قصد سفارش چاپ ساک دستی را دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ساک دستی یک محصول کاربردی است که اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند. این نوع ساک با متریال‌های مختلفی تولید می‌شود. باتوجه‌به کاربردی بودن این وسیله، بسیاری از برندها ترجیح می‌دهند برای تبلیغات خود، از روش چاپ ساک دستی استفاده کنند. با این کار، لوگو و تبلیغات آن‌ها روی این محصول درج شده و در معرض دید افراد مختلفی قرار می‌گیرد. استفاده از ساک دستی تبلیغاتی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. ما در این مطلب، تصمیم داریم نکات و راهکارهایی برای افزایش تاثیر این کار به شما آموزش دهیم؛ پس اگر قصد سفارش ساک دستی و چاپ روی آن را دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اصول و نکات چاپ ساک دستی

بگ‌های دستی محصولاتی هستند که افراد برای جابجایی وسایل مختلف خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. این محصولات هم در زمان خرید مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم یک گزینه خوب برای قرار دادن هدیه به‌شمار می‌روند. وقتی که یک ابزار تا این اندازه کاربردی، ارزان و در معرض دید است، چرا از آن برای برندینگ و معرفی خود به مشتریان هدف استفاده نکنید؟

چاپ ساک دستی تبلیغاتی بگ خرید کاربردی‌ترین ابزار تبلیغاتی است. اگر برای چاپ ساک دستی هوشمندانه رفتار کنید، ساک تبلیغاتی شما همیشه همراه مشتریانتان است. طراحی ساک دستی با اهداف متنوعی صورت می‌گیرد ممکن است بخواهید ساک دستی را برای محصول خود تولید کنید یا چاپ شاپینگ بگ را صرفاً به‌عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مدنظر داشته باشید در هر صورت شما باید تمام کاربری‌های ممکن ساک خرید برای مشتری خود را مدنظر قرار دهید.

استفاده از متریال مناسب برای شاپینگ بگ

جنس ساک تا حدودی، به هدف خرید آن بستگی دارد. اگر قرار است برای حمل کردن محصولات روزمره و ارزان‌قیمت مثل کالاهای سوپرمارکتی از آن استفاده شود، بهتر است از جنس نایلون استفاده کنید. این متریال هم ارزان‌قیمت است و هم چاپ روی آن به‌سادگی انجام می‌شود؛ اما اگر دوست‌دار محیط‌زیست هستید، می‌توانید متریال دیگری مثل کاغذ یا پارچه را انتخاب کنید. ساک‌های پارچه‌ای جذابیت خاصی دارند و در چند سال اخیر هم بسیار ترند شده‌اند. مقاومت آن‌ها نیز بسیار بالاست. بااین‌حال، همچنان بیشترین حجم خرید ساک دستی به محصولات کاغذی تعلق دارد. برای تولید این محصولات از کاغذ کرافت، کاغذ پشت طوسی یا کاغذ گلاسه استفاده خواهد شد. برای اینکه استحکام این محصولات بالا برود، آن‌ها را با سلفون روکش می‌کنند.

انتخاب بهترین روش چاپ بگ

بهترین و حرفه‌ای‌ترین گزینه برای چاپ ساک دستی، روش چاپ افست است. این روش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هزینه اجرای آن هم منصفانه و مناسب به نظر می‌رسد. البته، درصورتی‌که قصد دارید یک بگ ارزان برای کاربردهای دم‌دستی سفارش دهید که قرار است فقط یک بار استفاده شود، انتخاب این نوع چاپ منطقی و به‌صرفه نخواهد بود. در این صورت، باید به سراغ چاپ دیجیتال بروید که هم قیمت کمتری دارد و هم در زمان کوتاهی اجرا می‌شود.

اندازه ساک دستی تبلیغاتی

اکثر افراد تصور می‌کنند هرچقدر که ساک دستی بزرگ‌تر باشد، زیباتر است و توجه افراد بیشتری را به خود جلب می‌کند؛ اما این یک تصور کاملاً غلط است. ابعاد این بگ‌ها باید با محصولی که داخل آن قرار می‌گیرد، همخوانی داشته باشد.

انتخاب نوع بند

طراحی کلی بگ و انتخاب نوع بند آن هم یکی از نکاتی است که در زمان سفارش و چاپ تبلیغاتی روی این محصول باید در نظر بگیرید. بندهای بگ باعث زیباتر شدن آن می‌شود و این به اهداف تبلیغاتی شما کمک می‌کند. اینکه کدام مدل بند را انتخاب کنید، به جنس ساک دستی و نوع محصول بستگی دارد؛ اما انواعی مثل کنفی، پولکی، روبان‌دار و بندهای فانتزی، انتخاب‌های خوبی به نظر می‌رسند.

مقایسه ساک دستی آماده یا سفارشی

در آخر، باید ببینید ساک‌های دستی سفارشی برای شما انتخاب بهتری هستند یا ساک‌هایی که از قبل آماده شده‌اند؟ ساک‌های آماده برای زمانی که حجم سفارش شما کم باشد، انتخاب خوبی هستند. در این صورت، شما کافی است نوع ساک را از میان مدل‌های موجود انتخاب کنید؛ سپس لوگوی برندتان با متن یا طرحی که می‌خواهید، روی آن چاپ خواهد شد. باوجوداینکه قیمت ساک‌های آماده کمتر است، اما نمی‌توان منکر این شد که چاپ ساک دستی به‌صورت اختصاصی، می‌تواند به برند شما ارزش و اعتبار ببخشد. در این حالت، شما می‌توانید نوع متریال، طراحی ظاهر کلی بگ، ابعاد، رنگ‌ها و سایر موارد را به‌دلخواه خود و متناسب با هویت برندتان انتخاب کنید.

مزایای سفارش ساک دستی

خرید ساک دستی و سفارش چاپ روی آن، از مزایای زیادی برخوردار است و می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای پیشرفت کسب‌وکارهای مختلف باشد. در این بخش، مزایای سفارش و چاپ بگ را بررسی می‌کنیم.

  • افزایش آگاهی از برند

شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به برند خود مثل لوگو، شعار، طرح و رنگ‌ها و هرچیزی که هویتتان را نشان می‌دهد، روی این ساک‌ها چاپ کنید. به‌این‌ترتیب، مشتریان بهتر می‌توانند با برندتان ارتباط برقرار کنند و اهداف آن را درک خواهند کرد.

این نوع بگ درست مثل یک بیلبورد متحرک، در بین افراد جابه‌جا می‌شود. تصور کنید شخصی که برای اولین بار ساک دستی شما را به دست می‌گیرد، از فروشگاه تا منزل خود این بگ را حمل می‌کند و در بین راه، افراد زیادی آن را مشاهده خواهند کرد. بعد از رسیدن به منزل هم ممکن است خانواده و دوستان آن شخص، به ساک دستی توجه نشان دهند. به همین راحتی، موفق شده‌اید برند خود را در معرض دید چندین نفر قرار دهید.

  • ارزش دادن به مشتری

یکی از مهم‌ترین مزایای چاپ ساک دستی این است که می‌توانید با این کار، نشان دهید تا چه اندازه برای مشتریان خود ارزش قائلید. مشتریان در صورت خرید محصول شما و دریافت آن در یک ساک کادویی شیک و جذاب، احساس خوبی پیدا می‌کنند و به آن‌ها ثابت می‌شود که تا چه اندازه برای جلب‌رضایتشان تلاش کرده‌اید.

  • بسته‌بندی جذاب‌تر محصول

خرید ساک دستی فقط ازنظر تبلیغاتی برایتان مفید نیست؛ بلکه به شما امکان می‌دهد تا محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن بسته‌بندی کنید. همچنین در‌این‌صورت، حمل آن‌ها برای مشتری راحت‌تر می‌شود و احتمال آسیب رسیدن به محصولات، کمتر خواهد شد.

  • هزینه پایین

چاپ ساک دستی هزینه چندانی برایتان به همراه ندارد و در مقایسه با دیگر کمپین‌های تبلیغاتی گران‌قیمت و پردردسر، یک روش راحت و صدالبته سودآور محسوب می‌شود. درواقع، شما با صرف کمترین هزینه، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و توجه افراد بیشتری را به سمت برندتان جلب کنید.

  • کاربردهای فراوان

این ساک‌ها اگر از متریال مرغوبی تولید شده باشند، بارها قابل استفاده هستند و مشتریان می‌توانند برای کاربردهای مختلف مثل حمل وسایل، هدیه دادن و... از آن‌ها استفاده کنند.

خرید ساک دستی تبلیغاتی از بهترین مرکز چاپ

در این مطلب، سعی کردیم درمورد چاپ ساک دستی با شما صحبت کنیم. همچنین، راهکارهایی موثر و مفید برای طراحی هرچه‌بهتر این محصول به شما ارائه دادیم. همان‌طورکه متوجه شدید، سفارش ساک دستی تبلیغاتی یکی از موثرترین و ارزان‌ترین راهکارها برای تبلیغات برند شماست. با این کار هم می‌توانید رضایت مشتریانی که از شما خرید کرده‌اند را جلب کنید و هم نوعی کمپین تبلیغاتی بصری در سطح شهر راه‌اندازی کرده‌اید.

البته بهره‌مندی از تمام مزایای این کار، تنها به شرطی است که شما از بگ‌هایی باکیفیت استفاده کنید که چاپ واضح و جذابی داشته باشند. برای این منظور، لازم است که حتما از چاپخانه‌های معتبر و باسابقه کمک بگیرید. این مراکز از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌گیرند و تجربه زیادی در این زمینه دارند؛ پس به‌راحتی شما را به اهدافتان می‌رسانند. مجموعه مهرسام چاپ یکی از گزینه های مناسب در این زمینه است (آدرس وبسایت https://mstprint.com/ شماره تماس 02151795000 - 09120059317 جهت برقراری ارتباط و مشاوره)


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ترجمه تخصصی کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍