راهکارهایی برای دلبری کردن از همسر

  دوشنبه، 16 آبان 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
راهکارهایی برای دلبری کردن از همسر
مهارت های دلبری کردن یکی از ویژگی های عمده در خانم ها است که از همان ابتدا در ذات و تربیت او نهفته بوده است و با تکیه بر آن روابط عاطفی زناشویی خود را پر رنگ تر می کند و این روزها شاهد تاثیرات شگرف آن می باشیم. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره نحوه دلبری کردن خانم ها بحث کنیم.

طنازی و دلبری زن برای شوهر، مهم ترین راه تسخیر ذهن و قلب مردان می باشد. دلبری کردن برای شوهر باعث استحکام رابطه زناشویی شما می شود. عشوه گری و لوند بودن زیبایی شما را چندین برابر کرده و رابطه شما را از حالت کسل کننده و یکنواخت خارج می کند.عشوه گری یکی از راه های افزایش محبت بین زن و شوهر، است. اما گاهی دیده می شود که بسیاری از خانم ها مخصوصا تازه عروس ها، ترفندهای دلبری کردن از همسر خود را بلد نیستند و یا هیچ ایده ای برای دلبری کردن از شوهر خود ندارند. پس اگر شما هم به دنبال ایده و یا راههای دلبری کردن برای شوهر هستید، به شما توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. ما در اینجا به برخی از این ترفندها می پردازیم.

نقش مهارت دلبری در زندگی زناشویی

عوامل فرهنگی و اجتماعی به گونه ای بوده است که زنان بیش از مردان از همان ابتدا برای ابراز احساسات، عشق ورزی و تقویت صمیمیت زناشویی آموزش داده شده اند؛ در حالی که مردان برای قوی بودن، سرسختی، پیروز شدن در رقابت ها و به دست آوردن استقلال شخصی تربیت شده اند. پر کردن این فاصله ای که به وجود آمده است نیاز به آموزش های پایه ای و تغییر افکار و دیدگاه ها دارد. از این رو مسلما در چنین شرایطی زنان نمی توانند انتظار داشته باشند که شوهران بتوانند به خوبی آن ها به احساسات پی برده یا عواطف خود را بیان کنند. پس شما با مهارت دلبری خود می توانید در وابسته کردن مرد به خود موفق عمل کرده و رابطه تان را در جهت مسیر زندگی رویایی تر مدیریت کنید. در این شرایط شوهرتان نیز احساس راحتی بیشتری برای ابراز علاقه به شما خواهد داشت. با برقراری رابطه ای دوستانه و صمیمی با او فرصت بدهید که برای ابراز علاقه و بیان احساساتش آماده شود.

آشنایی با مهارت های دلبری

دلبری کردن برای هر فرد تعاریف مختلفی دارد و شاید خیلی از ما با شنیدن این واژه چندان روی خوش نشان ندهیم اما این به همان تعریفی باز می گردد که هر فرد متناسب با فرهنگ، شیوه زندگی و نوع نگاه خود از واژه ها خواهد داشت. اما ما در اینجا به مهارت های دلبری کردن از نوع مثبت و سازنده آن اشاره خواهیم کرد دلبری کردنی که در آن یک زن سعی دارد همسر خود و شریک زندگی چند ساله خود را بیشتر مجذوب خود کند و روابط عاطفی را در زندگی خود منجسم تر و پر رنگ تر کند. حال می بینید که این تعریف چگونه ذهن شما را به خود مشغول کرده و دید شما را نسبت به خود عوض می کند زیرا قرار است این واژه در چارچوب فرهنگ ایرانی اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد و به زوایای مثبت آن اشاره شود که در ادامه مطالعه می کنید.

نوشتن نامه عاشقانه و محبت آمیز

این روش برای اغلب خانم ها آسان ترین شیوه است زیرا راحت تر می توانند حرف های عاشقانه، رمانتیک و جذب کننده را بر روی کاغذ پیاده کنند و آن را به همسرشان تقدیم کنند. برای نوشتن یک نامه عاشقانه می توانید از وب سایت های مختلف استفاده کنید هر چند که این روزها متن های مختلف و به روزی در فضای مجازی منتشر می شود و به خوبی احساسات درونی را منتقل می کند.

تزینن کردن نامه به سلیقه شحصی و یا با ایده گرفتن از اینترنت می تواند نامه شما را جذاب تر کند قرار دادن یک شاخه گل نیز می تواند ایده ای جذاب باشد و یکی از مهارت های دلبری کردن برای همسرتان است. توجه به دو نکته مهم این است که این نامه را می توانید در روزهای خاص و ویژه برای همسرتان بنویسید و هم اینکه بی بهانه و بدون تاریخ مشخص این نامه را بنویسید که در هر دو صورت تاثیرگذار خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشید که نامه شما نباید خیلی متعارف و دور از شخصیت واقعی شما باشد زیرا در این صورت ممکن است از تاثیرگذاری آن کم شود.

انجام کارهای تاثیرگذار اما کوچک!

هسر خود را با کارهای کوچک و تاثیرگذار سورپرایز کنید! توجه داشته باشید که یکنواختی در زندگی می تواند روح زن و شوهر را آزرده کند بنابراین می توانید با انجام کارهای کوچک فضای جدیدی را ایجاد کنید. خرید وسیله مورد علاقه همسر، خریدن کتاب، گل و کارهای کوچکی که به نظر خودتان می تواند همسرتان را خوشحال کند یکی از مهارت های دلبری کردن است.

زن و شوهر

از همسرتان تعریف کنید

از جذابیت های فیزیکی همسرتان تعریف کنید. به او بگویید ” تو چقدر خوشتیپی” و یا ” تو خیلی خوش هیکل هستی”. شما می توانید برای اینکه به این تعریف ها رنگ و بوی خاصی بدهید، بر روی نقاط مثبت همسرتان تمرکز کنید تا تعریف هایتان خاص تر و دلنشین تر باشد. مثلا به او بگویید:

  • وقتی لباس جدیدت رو میپوشی، خیلی دلربا میشی.
  • شونه های پهنت، چقدر مردونه و جذابن.
  • دستات برای من جذابن.

لمس کردن

لمس همسر می تواند احساس خوبی را به دو طرف منتقل کند این کار را بعد از یک روز کاری پر مشغله یا شب در هنگام خواب می توانید انجام دهید. دستان همسرتان را بگیرید و با احساسات عاشقانه دورنی خود را در میان بگذارید به او بفهمانید که او را عاشقانه دوست دارید و او را در تمام مسیر همراهی و هدایت می کنید این کار موجب می شود تا فشارهای روانی و استرس کمتر شود و شما یک همسر فوق العاده خواهید بود.

از همسرتان بخواهید برای شما لباس انتخاب کند

برای دلبری کردن از همسر خود، صبح که از خواب بیدار می شوید از همسرتان بخواهید که لباس های روزتان را انتخاب کند. با ناز و عشوه پیش همسرتان بروید و به او بگویید دوست دارید لباسی را بپوشید که او برای شما انتخاب می کند. هر کدام از لباس هایتان را جلوی خود بگیرید، چرخی بزنید تا همسرتان یکی را انتخاب کند. مطمئن باشید با اینکار همسرتان تا پایان روز به شما فکر می کند. می توانید متقابلا هم اینکار را انجام دهید و شما هم لباس های شوهرتان را انتخاب کنید. مثلا به او بگویید که با پوشید لباس رنگ آبی چقدر جذاب تر می شود. بنابراین یکی از روش های دلبری کردن، پوشیدن لباس به سلیقه مردتان است. تازه شما با اینکار متوجه می شوید که همسرتان بیشتر از چه نوع پوششی خوشش می آید و می توانید طرز لباس پوشیدن خودتان را به سلیقه همسرتان نزدیک کنید.

کمی جاه طلبی برای جذاب بودن از دید همسرتان لازم است

یکی دیگر از ملاک های مردان برای انتخاب همسر جاه طلبی و برتری او از سایر زن هاست، یک هنر، یک دانش یک کار خاص که بتوانند از آن برای به رخ کشیدن همسرشان به دیگران استفاده کنند. البته در این مورد هرگز نمی توان یک قانون خاص صادر کرد اما مردان امروز زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی به راحتی کار و فعالیت اجتماعی شان را هم جدی بگیرند.

همیشه در دسترس نباشید

اگر همسرتان به شما پیام داد، سریعا خودتان را به گوشی نرسانید تا در لحظه پاسخ دهید. 5 دقیقه صبر کنید و بعد جواب پیام را بفرستید. نگران نباشید، گاهی اوقات لازم است برای جذب مردان همیشه در دسترس آنها نباشید. در بعضی از مواقع مردان دوست دارند برای رسیدن به خواسته هایشان منتظر بمانند و یا ناز همسرشان را بکشند، پس همیشه خواسته ی آنان را در لحظه نپذیرید. بنابراین، یکی از روش های دلبری کردن، منتظرگذاشتن همسرتان است.

بر روی آینه با ماتیک رد بوسه بگذارید

تا به حال فکر کرده اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می بیند، رد لب هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می پرد و به سمتتان می آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند. رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می توانید متن عاشقانه ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید.

بیش از حد توجه نکنید

بر خلاف باور زنان، توجه بیش از حد به مردان باعث بیشتر علاقه مند شدن آنها به شما نمی شود. پس بیش از اندازه به آنها محبت نکنید چراکه ممکن است جواب معکوس داشته باشد. مردان زمانی به خود افتخار می کنند که بتوانند نیازهای همسرشان را برآورده کنند. اگر زنان تمام کارهای خود را به تنهایی انجام دهند باعث احساس ضعف در مردان می شود. پس هیچ گاه رفتار مادرانه با همسرتان نداشته باشید و اجازه دهید برخی از کارها را همسرتان انجام دهد.

راهکارهای طلایی دیگر برای دلبری کردن

زن ها عواطف و احساسات سرشاری دارند و همین موجب می شود تا دست به کارهای احساسی فوق العاده بزنند شما نیز به عنوان یک زن می توانید از احساسان درونی خودتان استفاده کنید به دنبال ایده های جدید باشید و آنچه که فکر می کنید تا کنون با همسرتان تجربه نکرده اید را تجربه کنید. خوردن قهوه، کتاب خواندن، رفتن به سینما، شهربازی، رفتن به ورزش و … ایده های مناسبی به عنوان یکی از مهارتهای دلبری کردن است.

  • قرار دادن عکس همسرتان بر روی کامپیوتر یا هر وسیله شخصی
  • با استفاده از بادکنک پیام های عاشقانه ارسال کنید
  • درست کردن غذای مورد علاقه همسر
  • قدم زدن در باران با همسر
  • شعر خواندن
  • تزئین رخت خواب

سخن نهایی

همانطور که دیدید این ایده های کوچک و جذاب می تواند در زندگی روزمره شما جای بگیرند و با با این وجود می تواند زندگی شما را پر رنگ و لعاب کند. یکی دیگر از مهارت های دلبری کردن پوشیدن لباس های مورد علاقه همسر است که موجب می شود تا شما در نظر او همیشه بهترین باشید داشتن یک آرایش ملایم نیز می تواند به جذابیت شما بیشتر کمک کند.داشتن یک زندگی مشترک پایدار و مستحکم نیازمند رسیدگی زیاد است در حقیقت زن و شوهر در زندگی مشترک باید مدام خواسته های یکدیگر را برآورده کنند و سعی کنند تا در ارصای این نیازها متفاوت باشند. احتران متقابل، عشق متقابل، درک متقابل و خیلی از موارد دیگر است که موجب می شود شما در جوامع امروزی یک زوج موفق و باتجربه باشید که زندگی خود را با تلاش و آگاهی حفظ خواهد کرد. بنابراین باید اطلاعات و آگاهی خود را در زمینه همسرداری افزایش دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (702 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (200 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (28 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (11 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (11 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان