راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد کودکان

  سه شنبه، 24 اسفند 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد کودکان
جشن تولد تنها یک بار در سال پیش می آید و با این که کودکان دغدغه‌ای ندارند، اما مطمئناً نخستین موضوعی که والدین به آن توجه می‌کنند، انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد برای کودکان می‌باشد. در این مقاله به بررسی این نکته می‌پردازیم که مناسب‌ترین لباس برای دختربچه‌ها و پسربچه‌ها در تولدشان چه نوع لباسی است. با ما همراه باشید.

لباس مناسب برای جشن تولد کودکان

در واقع جشن تولد برای بچه ها تنهابه معنای بازی، شادی و سرگرمی است. ما به عنوان والدین آن ها در این روز، شاهد یک سال بزرگتر شدن بچه هایمان هستیم. در واقع این وظیفه ی ما است تا برنامه های این روز را هماهنگ کنیم و آنها را سازمان دهیم. به طور کلی تهیه لوازم روز تولد همچون اسباب بازی، خوراکی و البته کیک و شیرینی بر عهده ی ما می باشد. مطمئنا بهتر است تا در این روز کودکان ما نیز مانند یک شاهزاده دیده شوند. تمامی لوازم تولد و لباس هایی که به کودک خود می پوشانیم، همگی کمک می کنند تا کودک ما به یک شاهزاده تبدیل شود. ما در این مقاله قصد داریم تا ایده ها، لباس ها و وسایل جالب و مخصوص روز تولد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آن ها ایده گرفته و استفاده کنید.

انتخاب لباس تولد برای پسر بچه ها

در صورتی که تولد پسرتان است، می توانید از شخصیت های کارتونی و وسایل مورد علاقه ی آن ها کمک بگیرید. به عنوان مثال برای تولد کودک پسر خود، در صورتی که سن او کم نیز باشد، می توانید خودتان در خانه برای او یک تاج درست کنید. شما می توانید این تاج را با استفاده از یک مقوای آبی رنگ درست کنید و لوازم روز تولد را با آن تکمیل نمایید.

استایل جشن تولد پسر بچه

انتخاب لباس تولد برای دختر بچه ها

اغلب دختر بچه ها دوست دارند تا در روز تولد خود مانند یک شاهزاده خانم و یا یک ملکه لباس بپوشند. شما نیز می توانید با استفاده از لباس ها و اکسسوری های گوناگون دخترتان را به یک شاهزاده تبدیل کنید و باعث شوید تا او در این روز احساس شادی و غرور نماید. لباس های پرنسسی و مدل شاهزاده ای را می توان به وفور در مغازه های لباس فروشی و اسباب بازی فروشی پیدا کرد. اما در صورتی که می خواهید خود لباس تولد کودک تان را درست کنید، با کمی جستجو در اینترنت می توانید یاد بگیرید که چگونه زیباترین دامن باله را با استفاده از تور رنگی و کش درست کنید. علاوه بر این می توانید این دامن را با یک لباس پنبه ای همچون کتان سفید هماهنگ کنید و ترکیب خیره کننده ای را به وجود آوردید.

استایل جشن تولد دختر بچه

انتخاب تم روز تولد

یکی از کارهایی که در روز تولد کودک تان می توانید انجام دهید و بچه ها واقعا به آن علاقه دارند، این است که از قبل یک تم خاص را برای روز تولد در نظر بگیرید. برای مثال در صورتی که تم روز تولد کودکتان دیزنی و کارتون های آن باشد، دختران می توانند لباس های پرنسسی بپوشند و پسران نیز خود را شبیه به شاهزاده ها و پادشاهان کنند. بنابراین در صورتی که شما یک تولد با مضمون و تمی خاص را در نظر دارید، می توانید لباس کودکان خود را نیز بر اساس آن انتخاب کنید. در این بین تزئین محیط نیز اهمیت زیادی دارد. چرا که باید با آن تم خاص هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که در حال برنامه ریزی برای گرفتن جشن تولد در باغ هستید، می توانید محوطه آن را با گل های طبیعی تزیین نمایید و حتی یک کیک شبیه به گل های بهاری برای تولد کودکتان سفارش دهید. حتی این تم و مفهوم را نیز می توانید با یک لباسی پر از گل که بر تن کودکتان کرده اید، نشان دهید.

حال فرض کنیم که روز تولد کودکتان در زمستان است. در این هنگام شما می توانید یک جشن تولد و مهمانی دوستانه با تم برف داشته باشید. همچنین می توانید کیک تولد را با تزئینات برفی سفارش دهید. علاوه بر این محیط جشن را نیز با تزییناتی آبی چیدمان کنید. در کنار این موارد نیز می توانید برای دختر خود یک لباس پرنسسی آبی انتخاب کنید؛ به عنوان مثال لباس السا که دختر بچه ها آن را خیلی دوست دارند. تمام این کارها باعث خواهند شد تا این جشن برای کودکان دلپذیرتر باشد و از آن بسیار لذت ببرند.

انتخاب لباس سرگرم کننده برای جشن تولد

در صورتی که به دنبال لباسی خاص برای روز تولد کودک تان می باشید، بهتر است که نگاهی نیز به لباس های شخصیت های کارتونی و لباس های محلی و خاص داشته باشید. شما می توانید این لباس ها را از مغازه های لباس فروشی کودکان و یا اسباب بازی فروشی ها تهیه کنید.مثلا برای دختربچه ها می توانید لباس هایی از مدل لباس پرنسس های دیزنی انتخاب کنید. لباس هایی همچون لباس سفید برفی، شاهزاده یخ زده، میکیموس و غیره. به همین ترتیب شما می توانید یک محیط جذاب و سرگرم کننده برای کودکان خود ایجاد نمایید. حال اگر تصمیم به خرید لباس های مخصوص و یا محلی برای پسر بچه ها گرفته اید نیز، باید بدانید که گزینه های زیادی وجود دارد. یکی از لباس های بسیار محبوب بین پسر بچه ها لباس دزدان دریایی و یا لباس های شخصیت های ابرقهرمانی می باشد. کودک شما می تواند با پوشیدن این لباس ها اوقات خوشی را تجربه کند و از بازی با آن لذت ببرد. به طور مثال شما می توانید برای لباس تولد فرزندتان از لباس های سوپرمن و یا بتمن برای تولد کودک خود خریداری کنید و مطمئن باشید که او این روز را برای همیشه به یاد خواهد سپرد و همواره از آن یاد خواهد کرد.

استایل لباس سوپرمن

رنگ مناسب لباس برای کودکان

تنوع رنگ و کیفیت، در کار لباس کودک بسیار مهم است. رنگ های شاد و شفاف و زنده، ذوق و شوقی بیشتر برای کودکان ایجاد می کند و باید رنگ لباس بچه ها با روحیه لطیف آن ها هماهنگ باشد. کودک لباس را به دلیل رنگ های جذاب و شاد آن دوست دارد. او درباره تناسب رنگ لباس و این که آیا چنین رنگی به او می آید یا نه، چیز زیادی نمی داند و به همین دلیل ممکن است حتی در یک زمان لباس هایی با رنگ های مختلف و ناهماهنگ را برای پوشیدن انتخاب کند. کودکان بیشتر مایل به پوشیدن رنگ های قرمز، سبز، نارنجی، زرد، آبی و صورتی هستند.

استایل برای تولد


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (599 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان