دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

راهنمای خرید نهال گردو در زاهدان؛ بندرعباس و قم 

شنبه، 01 آبان 1400
کد خبر: 173795
ساعدنیوز: در این مقاله قصد داریم پس از بررسی شرایط اقلیمی و آب وهوایی هرشهر، بهترین نهال گردو در شهر زاهدان, بندرعباس و قم را به شما معرفی نماییم. پس باما در نهال فروشی بزرگ گردو؛ نهالستان پالیزگردو همراه باشید.

اکثر باغداران علاقه دارند بهترین و سازگارترین نهال گردو را برای باغ خود خریداری نمایند. تا به این ترتیب بهترین باردهی و محصولات باکیفیت را از درختان بدست بیاورند. همه ی شما باغداران محترم میدانید تمامی نهال های گردو ولو ارقام باکیفیت برای کاشت در باغ شما مناسب نبوده و شما باید باتوجه به شرایط آب وهوایی و دمایی و وضعیت خاک و... نهال گردوی مطلوب خود را خریداری کنید. به این ترتیب بهترین باردهی را از درختان شاهد بوده و از فروش محصولات به درآمد بسیار عالی دست پیدا خواهید نمود. در این بخش قصد داریم پس از بررسی شرایط اقلیمی و آب وهوایی هرشهر، بهترین نهال گردو در شهر زاهدان, بندرعباس و قم را به شما معرفی نماییم. پس باما در نهال فروشی بزرگ گردو؛ نهالستان پالیزگردو همراه باشید.

در ابتدا باید بدانیم شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر ما چگونه است تا به این ترتیب بدانیم کدام یک از ارقام گردو در باغ ما قابل کاشت است. در ادامه شرایط آب وهوایی و اقلیمی شهر خود را باتوجه به فاکتورهای مهم از جمله وضعیت آب وهوایی و دمایی، شرایط اقلیمی و ارتفاع از سطح دریا بررسی مینماییم.

وضعیت آب وهوایی و اقلیمی در شهر قم چگونه است؟

شهر قم یکی از شهرهای مذهبی در کشورمان است که در مرکز ایران و در نزدیکی دشت قم قرار گرفته است. از این رو آب وهوای این شهر گرم و خشک است و میانگین دمای سالیانه در این شهر بین 14 تا 19 درجه سانتیگراد میباشد. شهر قم در فصل تابستان بسیار گرم است. اما در فصل زمستان بسیار سرد و خشک میشود. بارندگی در این شهر نسبتا کم و در حدود 150 میلی متر است. ارتفاع از سطح دریای قم 930 متر است. و هنگام انتخاب و خرید نهال گردو در قم باید از ارقام مقاوم در برابر سرما و گرما استفاده کنید.

وضعیت آب وهوایی و اقلیمی در شهر زاهدان چگونه است؟

شهر زاهدان یکی از شهرهای مرزی و بااهمیت سیاسی کشور ایران است. این شهر که مرکز استان سیستان و بلوچستان است باکشورهای افغانستان؛ پاکستان مرز مشترک دارد. باتوجه به آب وهوای شهر زاهدان بهترین محصولات زراعی برای کاشت در این شهر ذرت؛ گندم و جو و انواع سبزیجات است. و بهترین محصولات باغی در زاهدان نهال گردو است. آبیاری محصولات زراعی و باغی در شهر زاهدان معمولا از طریق چاه ها تامین میشود. ارتفاع از سطح دریای شهر زاهدان 1385 متر است. این شهر دارای آب وهوای گرم و خشک است. دمای هوا در این شهر بین 42.5 و 12.6- درجه سانتیگراد است. بارندگی سالیانه در شهر زاهدان بسیار کم است. بارندگی این شهر در حدود 72 میلی متر است.

وضعیت آب وهوایی و اقلیمی در شهر بندرعباس چگونه است؟

بندر عباس یکی از زیباترین شهرهای جنوبی کشورمان است. این شهر به عنوان بزرگترین بندر در کشورمان و از جنوب باخلیج فارس همسایه است. شهر بندرعباس شیب از شمال به جنوب دارد. شهر بندرعباس ارتفاع از سطح دریای بین 0 تا 20 متر داشته و در نزدیکی خط استوا قرار دارد. این شهر آب و هوای بسیار گرم و بارطوبت بالا دارد. میانگین دمای این شهر 26.5 درجه سانتیگراد است. بارندگی در شهر بندرعباس کم و در حدود 172.4 میلی متر است. از این رو باید درختان را به صورت منظم آبیاری نماییم.

معرفی بهترین نهال های گردو برای کاشت در شهرهای بندرعباس، قم و زاهدان

برای معرفی بهترین نهال های گردو در هرشهر؛ ابتدا باید باتوجه به شرایط منطقه و سازگاری آن رقم باآب وهوا و وضعیت اقلیمی باغمان ارقامی که قادر به رشد میباشند را شناسایی نموده و سپس پس از بررسی هر رقم؛ ارقام گردوی که بهترین محصول دهی و عمر اقتصادی و همچنین کیفیت میوه را دارند؛ برای باغ خود خریداری نمایید. همچنین شما میتوانید پیش از خرید نهال گردو در قم؛ زاهدان؛ بندرعباس؛ بامشاوران ما در نهالستان پالیزگردو مشورت نمایید.

نهال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ 6 گرمسیری

نهال گردو ژنوتیپ کانادایی یا همان نهال گردو پالیزکانادایی یکی از بهترین ارقام گردو در شهرهای زاهدان و قم و بندرعباس شناخته میشود. این رقم در سال قادر است تا 16 تن در هکتار محصول باکیفیت تولید کند. محصول دهی این رقم تا 2 برابر بیشتر از سایر ارقام گردو بوده؛ از این رو خرید نهال گردو پالیزکانادایی در بندرعباس، قم و زاهدان یکی از سودده ترین نهال ها برای شما باغداران محترم محسوب میشود. بهترین ارتفاع از سطح دریا برای این رقم بین 0 تا 3000 متر است و عمر اقتصادی این رقم به بیش از 100 سال میرسد.

نهال گردو پکان آمریکایی

نهال گردو پکان آمریکایی یک رقم گرمسیری است که قادر است در شهرهای بسیار گرم از جمله بندرعباس و زاهدان و... بهترین عملکرد را داشته باشد. نهال گردو پکان آمریکایی در ارتفاع از سطح دریای 0 تا 2500 متر به خوبی رشد میکند و تا 5 تن به ازای هرهکتار محصول دهی دارد. عمر اقتصادی این رقم بیش از 100 سال است از این رو خرید نهال گردو پکان آمریکایی در زاهدان و بندرعباس و تمامی شهرهای گرمسیری بامزایای بیشماری همراه خواهد بود.

نهال گردو چندلر پیوندی

باکاشت نهال گردوی چندلر پیوندی در ارتفاع بین 0 تا 1500 متر از سطح دریا؛ بهترین باردهی و عملکرد را از درختان گردو شاهد خواهیم بود. ازطرفی این رقم درشت ترین و باکیفیت ترین گردوها را داشته و در سال قادر است تا 7 تن باردهی به همراه داشته باشد. عمر اقتصادی نهال گردو چندلر به طور میانگین بیش از 100 سال است. خرید نهال گردو چندلر پیوندی در قم بامحصول دهی بسیار عالی همراه خواهد بود.

نهال گردو فرنور پیوندی

باتوجه به تحمل سرمایی و گلدهی نهال گردو فرنور پیوندی؛ خرید نهال گردو فرنور پیوندی در قم و در شهرهای سردسیری کشور توسط نهالستان پالیزگردو توصیه میشود. این رقم در ارتفاع بین 0 تا 3000 متر از سطح دریا رشد نموده و پس از رسیدن به سن بلوغ قادر است تا 8 تن محصول درهکتار تولید کند. عمر اقتصادی این رقم نیز بیش از 100 سال است.

نکته: تمامی این ارقام بانهال گردو فرانکت و نهال گردو فرنت جهت گرده افشانی سازگاری مناسبی دارند.

شما میتوانید سایر مشخصات دقیق هریک از این ارقام گردو را در سایت پالیزگردو مشاهده نمایید.

کدامیک از ارقام گردو برای کاشت در شهر زاهدان مناسب است؟

اگر قصد خرید نهال گردو در زاهدان و یا احداث باغ گردو در شهر زاهدان را دارید؛ ارقام گردوی زیر بهترین سازگاری باباغ شما را خواهند داشت:

  • نهال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ 6 گرمسیری
  • نهال گردو پکان آمریکایی

کدامیک از ارقام گردو برای کاشت در شهر بندرعباس مناسب است؟

برای خرید نهال گردو در بندرعباس شهر گرم و مرطوب شرایط لازم برای رشد ارقام گردوی زیر را فراهم مینماید:

  • نهال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ 6 گرمسیری
  • نهال گردو پکان آمریکایی

کدامیک از ارقام گردو برای کاشت در شهر قم مناسب است؟

باتوجه به شرایط آب وهوایی و دمایی شهر قم که پیشتر به آنها اشاره شد. و اطلاعات مربوط به هر نهال شما میتوانید ارقام گردوی زیر را در باغ های شهر قم بکارید:

  • نهال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ 6 گرمسیری
  • نهال گردو چندلر پیوندی
  • نهال گردو فرنور پیوندی

نهال های گردو را از کجا بخریم؟

نهال گردو در شهر زاهدان و قم و بندرعباس و در سرتاسر کشور را باید از نهالستان های مجوزدار کشور خریداری نمود. حتما پیش از خرید نهال گردو در قم؛ بندرعباس و زاهدان؛ از مجوزهای رسمی و معتبر نهالستان آگاه شوید. گواهینامه رسمی فعالیت، شناسنامه معتبر و گواهی ثبت اختراع از مهم ترین مدارک شناسایی نهالستان ها به شمار میرود. همچنین به سابقه ی کاری و مشتریان راضی که پیش از شما اقدام به خرید نهال گردو در شهر بندرعباس و قم و زاهدان نموده اند توجه کنید. نهالستان پالیزگردو بامدیریت جناب آقای سعید قاسمی بیش از نیم قرن است که در بین نهالستان های معتبر و مجوزدار در کشور شناخته میشود. این نهالستان بادریافت کلیه مدارک شناسایی از جهادکشاورزی تحت عنوان نهالستان جهادکشاورزی کشور شناخته میشود. شما میتوانید جهت خرید نهال گردو از نهالستان جهادکشاورزی، یا دریافت مشاوره رایگان و پیش خرید و خرید نهال گردو در و همچنین کسب اطلاع از قیمت نهال گردو در قم؛ زاهدان و بندرعباس باما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

وبسایت تخصصی خرید وفروش انواع ارقام تجاری نهال میوه: paliznahal.ir

وبسایت تخصصی خرید وفروش انواع ارقام تجاری نهال گردو: palizgerdo.ir

شماره تماس باما (جناب آقای مهندس سعید قاسمی) : 09021832393/ 09141832393/ 09331832393

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبات ولایت

از سایر خدمات پالیزگردو چه میدانید؟

نهالستان مجوزدار پالیزگردو در تمامی مراحل از پیش از خرید نهال گردو در بندرعباس، قم و زاهدان تا احداث و نگهداری و پرورش نهال های گردو در کنار شما خواهد بود. شما میتوانید کلیه سوالات و ابهامات خود را از ما و به صورت 100 در 100 رایگان بپرسید.

همچنین این مرکز به همراه کلیه نهال های گردو؛ گواهی سلامت و ضمانتنامه کتبی و معتبر ارائه میدهد. تا به این ترتیب کلیه ریسک های ارسال و حمل و نقل نهال های گردو را تا رسیدن به باغ شما گارانتی میکند. در صورت شکستگی و یا ابتلا به بیماری در طول مسیر؛ کلیه نهال ها دارای گارانتی میباشند.

از دیگر خدمات تخصصی این مرکز ارائه مشاوره در حوزه بیماری شناسی و آفت شناسی است. که توسط تیم تخصصی گیاه شناسی نهالستان پالیزگردو و به صورت حضوری؛ تلفنی و یا آنلاین انجام میشود.

همچنین جهت احداث باغ شما به صورت حضوری توسط تیم حرفه ای باغداری نهالستان پالیزگردو، شما باغداران محترم میتوانید درخواستتان را ثبت نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم