دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

راهنمای خرید و انتخاب سرویس خواب های دو نفره 

یکشنبه، 11 دی 1401
ساعدنیوز : راهنمای خرید و انتخاب سرویس خواب های دو نفره. یکی از آیتم های مهم و تکمیل کننده برای اتاق خواب سرویس خواب می باشد . انتخاب سرویس خواب باید بر اساس فاکتور های مهمی انجام شود و به دلیل اینکه فضای بیشتر اتاق را در بر می گیرد انتخاب درست آن سبب حفظ زیبایی آن فضا خواهد شد .

یکی از آیتم های مهم و تکمیل کننده برای اتاق خواب سرویس خواب می باشد . انتخاب سرویس خواب باید بر اساس فاکتور های مهمی انجام شود و به دلیل اینکه فضای بیشتر اتاق را در بر می گیرد انتخاب درست آن سبب حفظ زیبایی آن فضا خواهد شد . سرویس خواب معمولا در جنس و کیفیت های متنوعی تولید می شود و انتخاب درست آن سبب طول عمر بهتر محصول خواهد شد . طرح و رنگ های مختلف سرویس خواب انتخاب را کمی سخت خواهد کرد لذا برای بهتر شدن فضای منزل سعی کنید هارمونی رنگی و سبکی را در منزل نگهدارید . در ادامه مقاله بیشتر در مورد سرویس خواب و ویژگی های آن خواهیم پرداخت .

سرویس خواب شامل چه اجزائی می باشد

سرویس خواب شامل اجزا و ترکیب مختلفی است که با توجه به فضای که در اختیار دارید و سلیقه خودتان می توانید آن را خریداری کنید . معمولا سرویس خواب شامل تخت ، دراور ، قاب آینه ، پاتختی می باشد و در بعضی از سرویس ها پاف ، کمد و فایل نیز می توان سفارش داد . سرویس خواب را می توان بصورت کامل و یا تنها قسمت های که نیازتان است سفارش داد . به یاد داشته باشید که با توجه به فضای اتاقتان این محصول را سفارش دهید . اگر به فضای اتاقتان توجه نکنید و سرویس خوابی را انتخاب کنید که اندازه بزرگی داشته باشد هنگام چیدمان آن به مشگل خواهید خورد .

سرویس خواب های چوبی

معمولا از چوب برای ساخت سرویس خواب های سلطنتی و کلاسیک استفاده می شود . سرویس خواب های سلطنتی دارای منبت کاری و نقش های متنوعی می باشند به همین دلیل بهترین متریال برای ساخت آن همین چوب است. چوب های نظیر راش بهترین محصولی است که می توان برای آن بکار برد . مقاومت و طول عمر چوب بسیار بالاست و در بین گزینه های خرید بهترین سرویس خوابی که می توان معرفی کرد سرویس خواب های چوبی می باشد . دکوراسیون های که با مبلمان سلطنتی و کلاسیک تجهیز شده اند برای اتاق خوابشان می توانند ، سرویس خواب را بصورت ست مبلمان خریداری کنند و یک فضای بسیار زیبا را خلق نمایند .

سرویس خواب های ام دی افی

یکی دیگر از متریال های که جهت ساخت سرویس خواب استفاده می شود ام دی اف می باشد . ام دی اف نیز دارای مقاومت و طرح های مختلفی است که نسبت به چوب قیمت پایین تری را دارد . امروزه از ام دی اف های روکش چوب بیشتر جهت ساخت سرویس خواب استفاده می کنند زیرا ام دی اف روکشی ظاهر زیباتر و کیفیت بالاتری را به همراه دارد . سرویس خواب های که بیشتر اسپرت و مدرن طراحی می شوند از ام دی اف ساخته می شوند . امروزه با توجه به هزینه های بالا و سلیقه ها بیشتر عموم به سرویس خواب های ام دی افی رو می آورند . طرح و مدل های بسیار متنوعی از سرویس خواب های ام دی افی می توان سفارش داد که با توجه به نوع طراحی دکوراسیونتان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

سرویس خواب های پارچه ای

یک سبک دیگر از سرویس خواب های دو نفره که در طرح و مدل های بسیار زیبایی موجود می باشند سرویس خواب های پارچه ای نام دارند . این محصول از کلاف و یا اسکلت چوب و یا ام دی اف ساخته می شود و با استفاده از پارچه تماما رویه کوبی می شود . معمولا سبک چستر سرویس خواب های پارچه ای بسیار زیبا و شکیل می باشد اگر مبلمان چستر در منزل دارید می توانید این محصول را با رنگ و پارچه مبلمان خود ست کنید و یک تناسب رنگی مناسبی را ایجاد نماید .

انواع کف تخت

کف تخت های سرویس خواب در جنس های مختلف تولید می شود که بیشترین کف تخت های مصرفی چوبی می باشد کف تخت های چوبی دارای پایه های زیادی است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . کف تخت هایجک دار فلزی یکی دیگر از محصولاتی است که استفاده زیادی از آن می شود . این کف تخت با استفاده از جکی که دارد به راحتی بالا و پایین می رود و این قابلیت را دارد که وسایل اضافی را زیر خود جای دهد . کف تخت های فلزی ثابت نیز وجود دارد که بسیار مقاوم هستند و یکی از گزینه های انتخاب بشمار می روند .

مطالب نهایی

همان طور که بیان شد سرویس خواب های دونفره در سبک های مختلف تولید می شوند و در جنس های مقاومی نظیر چوب و ام دی اف ساخته می شود . سرویس خواب های چوبی معمولا دارای منبت کاری هستند و سرویس خواب های کلاسیک و اسپرت از ام دی اف ساخته می شوند و دارای طرح بسیار کمی می باشند . حتما برای خرید این محصول با توجه به سبک دکوراسیون منزلتان پیش بروید تا فضای یکدست و زیبا به وجود بیاورید .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس