ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای ثبت شرکت برای اتباع خارجی در سال 1401

  دوشنبه، 02 آبان 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
راهنمای ثبت شرکت برای اتباع خارجی  در سال 1401
ساعدنیوز: راهنمای ثبت شرکت برای اتباع خارجی در سال 1401. ثبت شرکت برای اتباع خارجی : فرقی ندارد که شما چه ملیتی داشته باشید، کسب درآمد و رسیدن به سود کلان مالی هیچ محدودیتی برای شما ندارد، اما اگر جزو اتباع خارجی در ایران میباشید و میخواهید که یک کسب و کار پر سود با ثبت شرکت برای خود به راه بیندازید باید این مقاله را به دقت بخوانید.

ثبت شرکت برای اتباع خارجی : فرقی ندارد که شما چه ملیتی داشته باشید، کسب درآمد و رسیدن به سود کلان مالی هیچ محدودیتی برای شما ندارد، اما اگر جزو اتباع خارجی در ایران میباشید و میخواهید که یک کسب و کار پر سود با ثبت شرکت برای خود به راه بیندازید باید این مقاله را به دقت بخوانید، نکاتی که قطعا تا به حال نمیدانستید!

راهنمای ثبت شرکت برای اتباع خارجی

اگر تا به حال فکر میکردید که ثبت شرکت برای اتباع خارجی در ایران کاری سخت و غیرممکن است پس کاملا در اشتباهید، زیرا شما تنها با رعایت الزامات قانونی و تماس با موسسه ثبت شرکت فرهنگ به راحتی شرکت تجاری خود را میتوانید ثبت کنید.

در ابتدا باید بدانید حتی اگر سهامداران یک شرکت که در ایران تشکیل شده و مرکزیت آن در ایران است، خارجی باشند، باز هم طبق قانون ایران آن شرکت ایرانی به شمار میرود.

اما نگران نشوید زیرا سهامداران خارجی شرکت در ایران در درصد سهام در شرکت هیچ محدودیتی ندارند و میتوانند حتی 100 درصد سهام شرکت را مالک شوند.

ثبت شرکت برای اتباع خارجی به هیچ عنوان کار سختی نیست، البته به شرطی که بدانید یک ثبت خوب فرهنگ است و با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید! چرا که در این صورت ثبت شرکت شما به سرعت و به راحتی انجام میشود.

البته اگر تبعه خارجی اقدام به تاسیس و یا سرمایه گذاری در یک شرکت در ایران کنند، سازمان تشخیص میدهد که آیا مالکیت زمین برای شرکت و به نام شرکت با توجه به نوع و طرح سرمایه گذاری ممکن است یا خیر!

ثبت شرکت برای اتباع خارجی حتی به صورت تنهایی ممکن است و میتوانند به راحتی یک شرکت را تاسیس و یا 100 درصد سهام یک شرکت را خریداری کنند، البته به این معنی نیست که شما در روند ثبت شرکت خود باید تمامی مراحل را به تنهایی بگذرانید!

موسسه ثبت شرکت فرهنگ با استفاده از بهترین مشاوران و وکلای متخصص در ثبت شرکت تجاری اجازه نمیدهد تا در این راه به تنهایی قدم بردارید.

مهم نیست که شما تابعیت خود ایران و یا هرکشوری دیگری را داشته باشید، زیرا قطعا شما به مسائل حقوقی در روند ثبت شرکت به ویژه برای اتباع خارجی آگاه نیستید و نمیدانید که چه موانعی در این مسیر برای شما به وجود می آید.

البته اگر شما نماینده یک شخصیت حقوقی خارجی هستید که میخواهید در ایران به فعالیت بپردازید باید در کشور مبدا خود به صورت قانونی شناخته شده باشید تا بتوانید در ایران فعالیت تجاری داشته باشید.

تمامی موارد بالا باید در اداره ثبت اسناد تهران و به کمک موسسه ثبت شرکت فرهنگ انجام شود تا ثبت شرکت برای اتباع خارجی به راحتی انجام شود.

مزایای ثبت شرکت برای اتباع خارجی

کسب درآمد و رسیدن به سود کلان در هر جای دنیا و با هر تابعیتی که باشید برای شما امکان پذیر است به شرطی که در این راه آگاهانه قدم بردارید و از متخصصین این راه کمک بگیرید.

امروزه با پیشرفت روز به روز تجارت در تمامی نقاط جهان، یکی از راه هایی که میتواند شما را به درآمد بسیار بالا و دائمی برساند، ثبت شرکت تجاری است.

واضح است که ورود به دنیای بزرگ معاملات و تجارت ریسک بسیار زیادی برای شما به وجود می آورد و شما به عنوان یک فرد آگاه باید این ریسک را تا حد امکان کم کنید تا دچار ضررهای مالی غیرقابل جبران نشوید.

موسسه ثبت شرکت فرهنگ با بهره گیری از بهترین مشاوران ثبت شرکت تجاری به شما کمک میکند تا ریسک را به پایین ترین حد ممکن برسانید و خیالتان از بابت یک شروع قدرتمند در دنیای تجارت و معاملات راحت شود.

در ایران تمامی اتباع خارجی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند شرکت خود را به صورت کامل در ایران به ثبت برسانند و با انجام فعالیت های تجاری در بخش های مختلف به سود زیادی برسند.

مهم ترین مزایای ثبت شرکت برای اتباع خارجی آن است که شما میتوانید یک شرکت را به صورت کامل و صد در صدی برای خود به ثبت برسانید.

با جمع تمام شرایط بالا، اتباع خارجی با ورود به چرخه اقتصادی در ایران میتوانند به سود و درآمد بسیار زیادی برسند، البته اگر با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرند!

مزایای ثبت شرکت برای اتباع خارجی

مراحل ثبت شرکت برای اتباع خارجی

تمامی اتباع خارجی چه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد ثبت شرکت در ایران را دارند باید مراحلی را طی کنند که این گذراندن این مراحل و موانع نیازمند به تجربه و دانش حقوقی بالایی است.

به همین منظور اگر قصد ثبت شرکت برای اتباع خارجی را دارید قبل از هر اقدام با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا مشاورین موسسه با استفاده از دانش بسیار بالای خود به شما در این زمینه یاری برسانند.

شما برای موفقیت در هرکاری به دانش و تخصص بسیار بالا نیاز دارید، بنابراین برای موفقیت حتمی و دائمی با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت برای اتباع خارجی

مدارک مورد نیاز

در مرحله اول برای ثبت شرکت برای اتباع خارجی ( اشخاص حقیقی – اشخاص حقوقی ) باید اقدام به تهیه مدارک زیر کنید.

  • تهیه اظهارنامه ثبت شرکت از طریق اتباع خارجی
  • ارائه گواهی تایید شده اساسنامه شرکت در یک نسخه
  • ارائه گواهیی تاییده شده اختیارنامه نماینده همده شرکت در ایران

البته اگر شرکت چند نماینده مستقل در ایران داشته باشد باید یک نسخه از این گواهی در اختیار هر یک از آن ها باشد.

  • دریافت مجوز از وزارتخانه، سازمان دولتی و یا یک نهاد انقلابی

علاوه بر تهیه مدارک فوق اگر یک شرکت خارجی شرایط عملکرد آن در امتیازنامه به صورت صحیح تنظیم شده باشد، باید موارد در امتیازنامه را با تایید وزارت امور خارجه و تمامی اوراقی که به فارسی ترجمه شده اند را ضمیمه پرونده خود کنند.

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت برای اتباع خارجی ممکن است بسته به شرایط شما متفاوت از نکات ذکر شده باشد، بنابراین ضروری است که با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

پس از تهیه مدارک بالا و ارائه آن ها به اداره ثبت شرکت ها، کارشناس ثبت شرکت اظهارنامه شرکت شما را بررسی میکند.

تنظیم اظهارنامه ثبت شرکت

از آنجایی که تنظیم اظهارنامه ثبت شرکت نیازمند به تجربه و دانش حقوقی بالایی است، بنابراین تمامی مراحل ثبت شرکت خود را به کمک متخصصین با تجربه در ثبت شرکت تجاری انجام دهید.

اظهارنامه ثبت شرکت برای اتباع خارجی باید بدین شکل باشد تا مورد تایید کارشناس مربوطه قرار بگیرد.

  • نام کامل شرکت
  • تعیین نوع شرکت ( تضامنی، سهامی، با مسئولیت محدود و ... )
  • معین کردن مرکز اصلی شرکت به همراه آدرس دقیق پستی
  • تابعیت شرکت
  • مقدار سرمایه شرکت در تاریخ تقاضای ثبت
  • مشخص کردن آخرین بیلان شرکت براساس اساسنامه شرکت و یا کشور اصلی شرکت
  • شرکت در چه زمان و مکانی و توسط کدام مقام صلاحیتدار در کشور اصلی به ثبت رسیده است
  • نوع فعالیت شرکت در ایران چگونه است ( صنعتی، تجاری و مالی )
  • مشخص کردن تمامی شعب شرکت در ایران
  • مشخص کردن نماینده عمده شرکت در ایران و یا اگر شرکت چندین نماینده مستقل دارد مشخص کردن تمامی نمایندگان مستقل شرکت در ایران
  • اسم و آدرس اشخاصی که در ایران برای دریافت کلیه ابلاغات مربوط به شرکت صلاحیت دارند.
  • تعهد به ارائه سالانه آخرین نسخه از بیلان شرکت به دایره ثبت شرکت ها

گذراندن مراحل و موانع ثبت شرکت برای اتباع خارجی نیازمند به تجربه و دانش حقوقی بسیار بالایی است به همین منظور مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ به شما کمک میکنند تا این موانع را به سادگی از پیش رو بردارید.

تمامی مراحل ثبت شرکت برای اتباع خارجی به نکات بالا خلاصه نمیشود و شما برای ثبت شرکت خود با چالش های بسیاری روبرو خواهید شد به همین دلیل اگر میخواهید که شرکت خود را به سرعت و به راحتی به ثبت برسانید باید با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.برای رسیدن به موفقیت همیشه اولین گام مهم است. اولین گام شما باید قوی و محکم باشد تا در ادامه بتوانید به موفقیت های دائمی برسید. موسسه ثبت شرکت فرهنگ به شما کمک میکند تا اولین گام در ثبت شرکت خود را محکم بردارید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (106 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (65 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (49 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (39 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (39 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (32 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده