دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

راهنمایی خرید عروسک و اسباب بازی پسرانه توسط تیله ها 

سه شنبه، 30 شهریور 1400
کد خبر: 168574
ساعدنیوز: در صنعت اسباب بازی ما سه نوع دسته بندی اسباب بازی داریم، دسته بندی دخترانه، پسرانه و خنثی که والدین می توانند با توجه به جنسیت کودکانشان اسباب بازی مورد نظر را تهیه کنند؛ اسباب بازی خنثی مربوط به گروه محصولاتی می شود که دیگر نشانی از جنسیت خاصی در آن ها دیده نمی شود و همه می توانند از آن ها استفاده کنند.

در صنعت اسباب بازی ما سه نوع دسته بندی اسباب بازی داریم، دسته بندی دخترانه، پسرانه و خنثی که والدین می توانند با توجه به جنسیت کودکانشان اسباب بازی مورد نظر را تهیه کنند؛ اسباب بازی خنثی مربوط به گروه محصولاتی می شود که دیگر نشانی از جنسیت خاصی در آن ها دیده نمی شود و همه می توانند از آن ها استفاده کنند به عنوان مثال ماشین اسباب بازی، اسباب بازی لگو و ساختنی ، اسباب بازی فیگور ، ورزشی و انواع اسباب بازی فکری و آموزشی در این بین قرار می گیرند.

در مورد اسباب بازی های مختص پسران نیز می توان شمشیر ها و کلت ها را در نظر گرفت که مختص کودکان هست که عاشق سرباز بودن و دفاع در برابر موجود فضایی هستند یا اینکه خود را پادشاهی می بینند که باید در مقابله ها دشمنان فرضی شان از قلمرو خود محافظت کنند تا کسی از دوستانشان آسیبی نبیند.

والدین باید قبل از خرید اسباب بازی پسرانه برای کودکان از این موضوع آگاهی کامل داشته باشند که محصول خریداری شده با روحیات فرزندان خود سازگار است یا خیر !

شما می توانید گرون ترین لگو که جزو پیچیده ترین و زیبا ترین محصولات است را خریداری کرده ولی پس از چند روز فرزندتان از آن کلافه شود و هزینه ای هم که شما کرده اید فایده زیادی نخواهد داشت و بالعکس می توانید یک اسباب بازی میکروسکوپ با نصف قیمت را خریداری کرده تا فرزندتان را بتوانید صبح تا شب مشغول مشاهده سلول ها و اجزای برگ جلو در خانه تان کنید.

در خود دسته بندی ها مورد نظر نیز می توان فاکتور های مختلفی را در نظر گرفت تا به عنوان فیلتر عمل کرده و شما را به محصولی که می پسندید نزدیک تر کند، به عنوان مثال:

  • سن یکی از فاکتور های مهم می تواند باشد به طوریکه روی تمام اسباب بازی ها محدوده سنی چاپ و ذکر شده است که می تواند راهنمای شما در خریدی مناسب باشد.
  • فیلتر قیمت کمک می کند که در خرید اسباب بازی اینترنتی تان محصولاتی که بودجه شما نمی خورند نمایش داده نشوند و شما بتوانید به راحتی با مقایسه محصولات نمایش داده شده انتخاب خود را بکنید.
  • خود دسته بندی های مادر، دسته بندی های کودک نیز دارند که مثل زیر شاخه عمل می کنند که در تیله ها خرید عروسک به 3 دسته عروسک پولیشی، عروسک دست ساز و روسی و عروسک های باربی و دخترانه

سرزمین عروسک پولیشی در تیله ها

خرید عروسک تیله ها دارای فیلتر خاصی نمی باشند و همه طیف ها را در بر میگیرد و عملا در بخش خنثی قرار می گیرند به این دلیل که شما با یک رنگ صورتی نمی توانید یک عروسک را کاملا دخترانه کنید زیرا رنگ ها جنسیت ندارند و کلیشه های به وجود آمده بین رنگ های صورتی و آبی عملا در قرن 21 نا معتبر است.

همانطور که گفته شد در در دسته عروسک ها، فقط نوع پولیشی خودنمایی نمی کند بلکه کاموایی و عروسک روسی نیز بسیار جذاب و پرفروش هستند، این گونه عروسک ها در دسته

شما می توانید انواع عروسک گربه، عروسک سگ، عروسک پونی و انواع موجودات دیگر را در فروشگاه عروسک تیله ها پیدا کنید و با توجه به سلیقه خود و کودکتان خرید خود را انجام داده و آن ها را بسیار خوشحال کنید.

سرزمین ماشین اسباب بازی در تیله ها

سرزمین اسباب بازی ماشین، سرزمینی است پر از هیجان، قدرت و لذت و شادی که پسران ئ دختران را تا حدی مشغول به این سرگرمی می کد که گذر زمان از دست آن ها در می رود .

همانند بقیه دسته ها خرید ماشین اسباب بازی نیز دارای زیر مجموعه های بزرگ دیگری نیز هست که معروف ترین آن های ماشین کنترلی هایی است که می توانید آن ها در انواع قیمت در تیله ها مشاهده کنید.

اسباب بازی ماشین کنترلی جزو پرفروش ترین زیر مجموعه این دسته است که استقبال بی نظیری از طرف کودکان هر دفعه می شود، شما می توانید در این کنار موتور ها، هواپیما ها و هلیکوپترهای کنترلی را نیز مشاهده کنید.

ماشین های اسباب بازی کم ترین خطر را برای کودکان دارند و نمی تواند به هیچ عنوان آسیبی برساند به همین علت جزو محصولات کم خطر قرار می گیرند، اما با این حال اگر از اسباب بازی کنترلی استفاده می کنید حتما از باطری و کابل شارژ با کیفیت استفاده کنید تا ایمنی لازم حفظ شود و به هیچ عنوان مشکلی پیش نیاید.

خرید اسباب بازی ارزان و اورجینال

پس از آن که فیلتر های مورد نظر را انجام داده و به نتیجه مورد نظر رسیدید، کیفیت محصول مورد بحث قرار می گیرد که شما باید توجه بسیاری را به آن بکنید. زمانی که کیفیت محصول بالا باشد، طول عمرش نیز بیشتر می شود به همین علت اعتنا به این موضوع حائز اهمیت است.

خرید اسباب بازی ارزان در کنار اورجینال بودن جزو یکی از دغدغه هایی است که شاید نتوانید در هر مغازه یا فروشگاهی پیدا کنید به این دلیل که هر کسی نمی تواند تضمین خدماتش را بدهد اما tileha.com این تضمین را به شما می دهد که بهترین خدمات و با بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری