راهنمای 0 تا 100 خرید کلن کلش اف کلنز (بررسی تمامی موارد تاثیر گذار در قیمت)

  شنبه، 20 اسفند 1401 ID  کد خبر 333287
راهنمای 0 تا 100 خرید کلن کلش اف کلنز (بررسی تمامی موارد تاثیر گذار در قیمت)
ساعدنیوز: بازی کلش اف کلنز در میان بسیاری از بازی‌های تلفن همراه فوق‌العاده محبوب است. این بازی به‌وسیلهٔ کمپانی سوپرسل عرضه شده و پس از انتشار، رشد قابل توجهی داشته است.

بازی کلش اف کلنز در میان بسیاری از بازی‌های تلفن همراه فوق‌العاده محبوب است. این بازی به‌وسیلهٔ کمپانی سوپرسل عرضه شده و پس از انتشار، رشد قابل توجهی داشته است. کلش یک بازی اعتیادآور است که در حال حاضر اکانت‌های بازی، خریدوفروش هم می‌شود، یعنی بسیاری از کاربران این بازی وقتی ارتقاء مناسبی برای اکانتشان رخ می‌دهد، ترجیح می‌دهند به فروش آن اقدام کنند.

از طرفی بعضی از گیمرها علاقه‌ای به این‌که اکانت را از ابتدا رشد دهند ندارند، لذا تصمیم به خرید کلن کلش اف کلنز گرفته و حتی با قیمت‌های نجومی این بازی را خریداری می‌کنند. حال فرض کنید یک اکانت درجه‌یک کلش دارید و می‌خواهید تخمین قیمت کلن کلش انجام دهید تا اکانت را برای فروش قرار دهید، ازاین‌رو باید برای این منظور، موارد عنوان‌شده در ادامه را در نظر داشته باشید.

عکس آرچر کویین کلش اف کلنز

بررسی لول قبیله کلش

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تخمین قیمت کلن کلش اف کلنز تأثیرگذار است، افزایش لول است. کاربران این بازی مهیج برای این منظور می‌توانند به آپگرید ساختمان‌ها بپردارند تا اکسپی بیشتری دریافت کنند. همچنین آپدیت تاون‌ هال نیز امتیاز اکسپی را افزایش می‌دهد.،بنابراین قیمت خرید کلن کلش اف کلنز تأثیرگرفته از لول قبلیه است و طبیعتاً هرچه لول بالاتر باشد، فروش اکانت بازی با قیمت بیشتری انجام می‌شود.

بررسی معنای اسم قبیله

اسامی‌ای که برای قبیله‌های کلش انتخاب می‌شوند، تأثیر بسزایی در فروش آن‌ها دارند. درواقع هیچ‌کدام از کاربران رغبتی برای خرید اکانت کلش با نام «بچه‌های تابه‌تا» ندارند، اما در عوض اکانت بازی کلش با نام «شیرمردان» تقاضای بیشتری دارد. درواقع هرچه اسامی انتخابی مناسب‌تر باشد، می‌توان گفت که اکانت کلش با ارزش‌تر و درنتیجه با قیمت بیشتری به فروش می‌رود. توصیه می‌کنیم که اگر قصد هزینهٔ اضافی ندارید، از اسامی قبیله ساده‌تر بهره‌ ببرید.

بررسی فارسی یا انگلیسی بودن اسم قبیله

از دیگر مواردی که در تخمین قیمت اکانت کلش مؤثر است، فارسی یا انگلیسی بودن نام قبیله است. درواقع اسامی فارسی بیشتر اگر دارای مضمون و مفهوم جذاب‌تری باشند، بیشتر به دل می‌نشینند، اما با این حال نام‌های انگلیسی نیز ظرافت‌های خاص خودشان را دارند. به‌طورکلی برای خرید کلن کلش اف کلنز ارزان می‌توان از اسامی فارسی سبک‌تر و برای خرید اکانت با اسم جذاب‌تر از اکانت‌های انگلیسی استفاده کرد.

بررسی لیگ و کاپ کلن

اگرچه این مورد برای بعضی از گیمرهای بازی کلش مخصوصاً افراد آماتور دارای اهمیت نیست، اما اگر لیگ از وضعیت مناسبی برخوردار باشد، می‌توان آن را در زمرهٔ موارد تعیین‌کنندهٔ قیمت کلن کلش اف کنز قرار دارد. البته گفتنی است که این نوع اکانت‌ها به‌راحتی پیدا نمی‌شوند و در صورت وجود، همهٔ کاربران می‌دانند که در این قبلیه‌ها تعداد پیروزی فراتر از شکست‌هاست و همچنین لول‌های کلن نیز به‌زودی افزایش پیدا خواهد کرد.

راهنمای تخمین قیمت کلن کلش اف کلنز

بررسی تعداد اعضای فعال

قبیلهٔ بسیاری از گیمرهای بازی کلش دارای اعضای فعال است. همچنین بعضاً دیده شده که اکانت برخی کاربران از کافهٔ بالایی برخوردار است. حتی شرکت در جنگ‌های قبیله‌ای نیز یک امتیاز ثبت به حساب می‌آید که همهٔ این موارد سبب ماندگار ماندن قبیله مدنظر خواهد بود و قدرت این نوع قبیله‌ها به قدرت حریفان چربیده و سبب پیروزی در برابر آن‌ها می‌شود، ازاین‌رو این نکته نیز در خرید کلن کلش اف کلنز حائز اهمیت بوده و کاربران باید دقت لازم را داشته باشند.

بررسی سطح قلعه قبیله

از موارد اثرگذار بر قیمت کلن کلش اف کلنز سطح قلعه قبیله است که کاربران هرچه آن را ارتقا دهند، امتیاز بیشتری برای اکانت‌شان خواهد بود و طبیعتاً می‌توانند کلن را با قیمت بهتری برای فروش قرار دهند. پرواضح است که با افزایش سطح قلعه در زمان حملهٔ دشمنان، شانس بیشتری برای سرپا ماندن وجود دارد، لذا این مورد برای بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای کلش دارای اهمیت است و حتی در زمان خرید اکانت این موضوع بررسی می‌شود.

بررسی وضعیت وارلوگ

وارلوگ از دیگر مواردی است که در زمان تخمین قیمت کلن کلش بررسی می‌شود. درواقع وارلوگ ضعیف از قیمت نهایی اکانت کم کرده‌است، این در حالی است که اگر لول قبیله‌ها نیز بالا باشد، اما تأثیری بر افزایش قیمت کلن نخواهد داشت. البته به‌صورت کلی توجه به برد و باخت‌ها برای خرید کلن کلش اف کلنز ارزان قیمت است که در ابتدای مقاله نیز عنوان کردیم.

راهنمای خرید کلن کلش اف کلنز

کلیت خرید کلن کلش اف کلنز

مواردی که تا به اینجای مقاله در باب خرید کلن بازی کلش عنوان کردیم، به‌صورت نسبی است، یعنی هر خریدار با توجه به انگیزه‌اش از بازی، موارد موردنیاز در بازی و... اقدام به خرید اکانت کلش خواهد کرد و به‌طورکلی قیمت اکانت‌ها با توجه به پارامترهای در نظر گرفته‌شده به‌وسیلهٔ هر کاربر متفاوت خواهد بود و امکان درج قیمت برای هرکدام به‌صورت دقیق نیست، برای مثال ممکن است شما به‌عنوان یک گیمر، در زمان خرید قبیله تنها به لول اهمیت دهید و از اعضای قبیله استفاده نکنید، چراکه قصد دارید از اعضای قبیلهٔ خودتان بهره‌مند شوند که مطمئناً این موارد در قیمت خرید کلن کلش اف کلنز موثر خواهد بود. همچنین در کنار همهٔ موارد گفته‌شده، در تخمین قیمت اکانت کلش از موارد زیر هم می‌توان استفاده کرد:

  • سطح قهرمان‌ها؛

  • سطح دیوار و ساختمان‌ها؛

  • سطح تاون هال؛

  • لول نیروها و هیروها؛

  • دهکده شی یا بیلدر هال؛

  • مقدار جم و کاپ؛

  • اتصال اکانت سوپرسل آیدی؛

  • و... .

تصویر زمینه بازی کلش اف کلنز

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم به موارد بااهمیتی دربارهٔ نحوهٔ قیمت‌گذاری و خرید کلن کلش اف کلنز بپردازیم تا اگر در حال حاضر دارای اکانت کلش برای فروش هستید و یا قصد خرید قبیله دارید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید. به‌طورکلی برای هر کاربر بررسی موارد عنوان‌شده در این مقاله متفاوت بوده و ممکن است هر گیمر نسبت‌به نیاز و علاقه‌ای که از این بازی دارد، به سراغ اکانت‌های خاص برای خرید برود، ازاین‌رو توصیه می‌کنیم برای فروش و یا خرید کلن کلش اف کلنز، به سایت‌های معتبر و مجموعه‌هایی که دارای مشاوره‌های آنلاین هستند مراجعه کنید تا درنهایت خرید مناسب‌تری داشته باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار
منتخب روز