دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

راهنمای انتخاب کت و شلوار های جدید و تک برای خانم های باکلاس/ شیک ترین باش 

پنجشنبه، 12 مرداد 1402
ساعدنیوز: کت و شلوار یکی از محبوب ترین استایل هایی به شمار میرود که میتوان در مهمانی یا مکان های رسمی از آن استفاده کرد.در ادامه اطلاعات جالبی را در اینباره برای شما آماده کرده ایم.

از دیرباز با پیشرفت صنعت مد و گسترده شدن این صنعت در حوزه‌های مختلف، طراحان و خیاطان اقدام به بکارگیری روش‌های نوآورانه‌ای برای طراحی لباس کردند. یکی از این خلاقیت‌ها که سالهای سال است مورد استقبال قرار گرفته، معرفی انواع کت و شلوار‌های زنانه و دخترانه است که در برش‌ها و طرح‌های مجلسی، رسمی و اسپرت عرضه شده‌اند.

انواع کت و شلوارهای زنانه

کت و شلوارهای زنانه، دارای انواع زیادی بوده و هر کدام از آن‌ها نیز برای شرایط و موقعیت هایی خاص مناسب هستند. در این جا به بررسی انواع کت و شلوارهای مهم می‌پردازیم:

کت و شلوار اسپرت زنانه

کت و شلوارهای اسپرت ظاهری غیررسمی‌تر نسبت به باقی کت‌ شلوارها دارند. همان‌طور که آقایان برای محیط‌های غیررسمی و گاهی استفاده روزانه بیشتر از کت اسپرت استفاده می‌کنند، این مدل کت و ‌شلوارهای اسپرت موردتوجه و علاقه زنان هم قرار گرفته است. کت ‌شلوارهای اسپرت معمولاً با پارچه‌هایی دوخته می‌شوند که تناسب بیشتری برای استفاده در بیرون و محیط‌های غیررسمی و هر نوع آب‌وهوایی داشته باشند و به همین دلیل از دوام بالاتری برخوردارند. جنس این کت و شلوارها می‌تواند از نوع پارچه‌های غیر رسمی تری مانند جین و یا کتان باشد.

کت و شلوار مجلسی زنانه

کت شلوار زنانه مجلسی از آن دست کت‌شلوارهایی است که از آن‌ها بیشتر برای مجالس عروسی و جشن‌های مختلف استفاده می‌شود. کت شلوار زنانه از نوع مجلسی تنوع بسیار بالایی به لحاظ رنگ، مدل کت، نوع دوخت و برش دارند؛ اما نکته مهم هنگام انتخاب و خرید کت شلوار مجلسی توجه به فرم بدن و استایل است. اگر می‌خواهید بدن شما زیباتر و بلندتر نشان داده شود کت شلوار سبک مجلسی انتخاب مناسب تری نسبت به کت و شلوار‌های سنگین و چند لایه است؛ خصوصاً مدل‌هایی با شلوار بلند و کت کوتاه با برش‌های خاص (مانند عکس بالا). کیفیت و جنس مواد به کار رفته در این نوع از کت و شلوارها از نوع ابریشم، نخ، حریر، و یا چرم است.

کت و شلوار رسمی زنانه

کت و شلوار رسمی زنانه لباسی است که مطابق نام خود، معمولا برای مجالس بسیار رسمی یا حرفه‌ای پوشیده می‌شود. این کت و شلوار معمولاً از یک ژاکت، و یا کت از جنس چرم، حریر و یا ابریشم بوده، که به همراه روسری و یک شلوار بلند ست می‌شود. این کت معمولاً متناسب با فرم بدن فرد پوشیده شده است. شلوارها معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که با فرم بدن فرد پوشنده نیز مطابقت داشته باشد و ارتفاع آن‌ها نیز به اندازه ساق پا و یا کمی بالاتر از ساق پا می‌باشد. رنگ این کت و شلوار‌ها معمولاً به رنگ مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری است.

کت و شلوارهای مدرن

یک ظاهر مدرن و مد روز راهی عالی برای متمایز شدن از دیگران و اطرافیان است. این ظاهر شامل ترکیب و تطبیق قطعات مختلف برای ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد است. به طور مثال، کت بلیزر را می‌توانید با یک دامن یا شلوار منحصر به فرد ست کنید یا مثلا از یک شلوار نسبتا اسپرت برای کت‌های تک نیمه مجلسی استفاده کنید. در این مدل از کت و شلوارها، احتمال ترکیب و تلفیق اشتباهی وجود داشته و بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از افراد متخصص در این زمینه مشاوره‌های لازم را دریافت نمائید.

نمونه هایی از انواع مختلف کت و شلوار های زنانه

نکات مهم برای استایل با کت و شلوار زنانه

  1. یکی از مواردی که به آن توجه کمتری می‌شود، بحث انتخاب روسری و یا شال مناسب با کت و شلوار زنانه است. اگر کت و شلوار شما از جنس رسمی و یا مجلسی است، بدون شک باید نوعی از روسری را انتخاب کنید که از لحاظ وزین بودن طرح و رنگ، با آن هماهنگ باشد. اما اگر از کت و شلوارهای اسپرت استفاده می‌کنید، استفاده از شال‌های راحت و سبک نیز موردی ندارد.

  2. همین موضوعات گفته شده در مورد کفش‌ها نیز صادق است. کفش شما نیز باید با نوع کت و شلوار شما هماهنگ باشد. به طور مثال، استفاده از کفش کتونی به همراه کت و شلوارهای مجلسی کاملا غیر طبیعی بوده و زیبایی استایل شما را بر‌ هم میزند.

  3. به جز کفش، روسری و خود کت و شلوار، برای دیده شدن هرچه بیشتر زیبایی خود، استفاده از اکسسوری‌های مختلف را نیز جدی بگیرید. چه بسا زمان‌هایی که افراد دور و بر شما، به جای توجه زیاد به لباس شما، به انگشتر، ساعت و یا دستبند و گردنبند شما توجه می‌کنند. استفاده از این موارد نیز در داشتن استایلی زیبا و بی‌نقص بی‌تاثیر نیست.

تصاویری از کت و شلوار های شیک و خاص

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان