دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / طلا و جواهرات /

راهنمای انتخاب شیک جواهرات و اکسسوری به سبک بازیگران معروف ترکیه 

یکشنبه، 08 مرداد 1402
ساعدنیوز: در این مطلب قصد داریم نگاهی به اکسسوری های خاص بازیگران ترکیه بیاندازیم.

وقتی که پای جواهرات به میان می آید، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. دستبند، گردنبند،گوشواره، ساعت و حلقه؛ همه اینها در دسترس هستند. تمام این جواهرات، اشکال، طول ،عرض و مواد متفاوتی دارند. فرقی ندارد که کدام یک را انتخاب می کنید، فقط باید بر اساس سبک و استایل شخصی شما باشد. اگر تازه می خواهید از اکسسوری ها استفاده کنید، پس با یک جفت گوشواره میخی شروع کنید.

سبک منحصر به فرد اکسسوری های هانده ارچل

چند ماهی می‌شود که هانده ارچل به عنوان چهره تبلیغاتی برند جواهرات آتاسای در تبلیغات این برند حضور دارد. این برند را می‌توانیم یکی از مشهورترین برندهای جواهرات در ترکیه بدانیم و می‌توان گفت که با انتخاب هانده ارچل به عنوان چهره تبلیغاتی، حالا علاوه بر ترکیه در کشورهای دیگر هم شناخته شده است.این برند از آن دسته برندهایی است که جواهرات خود را مطابق با مد روز مدام به روز می‌کند و جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های جواهرات را در اختیار مشتریان می‌گذارد.

سبک شیک اکسسوری های سیلا ترک اوغلو

سیلا ترک اوغلو یکی از بازیگران مشهور ترکیه است که سلیقه خاصی در انتخاب اکسسوری دارد.

سبک جذاب اکسسوری های ادا اجه

ادا متولد 20 ژوئن 1990 در استانبول می‌باشد. او مدل و بازیگر ترکیه‌ای است و وقتی 13 سال داشت، وارد عرصه‌ی بازیگری شد.این تازه عروس ترک که بیشتر با ایفای نقش «ییلدیز» در سریال سیب ممنوعه شناخته می‌شود، در جدیدترین استایلش با پیراهن کوتاه سفید رنگی در مهمانی تابستانی مجله ال حضور یافته است. آرایش ساده و موهای باز ادا استایل او را کامل کرده اند. ساعت مچی، انگشترها و دستبندهای تیفانی و صندل‌های ادا اکسسوری‌های استایل او هستند. او چهره تبلیغاتی جواهرات برند تیفانی و از معروف‌ترین و خوش‌پوش‌ترین بازیگران ترک است.

سبک جذاب اکسسوری های بیرجه آکالای

اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های ترکی باشید، حتما بیرجه آکالای، بازیگر زیبای سریال‌های «عشق سیاه و سفید» و «شمیم عشق» را می‌شناسید. چند ماهی است که این بازیگر محبوب، پا به عرصه طراحی جواهرات گذاشته و برند خود را در این حوزه راه‌اندازی کرده است.

دو کالکشن اصلی برند جواهرات بیرجه آکالای، که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و طراحی‌های آن‌ها کاملا متفاوت از یکدیگر است، کالکشن‌های “vanilla sky” و “harem” هستند. تمام تلاش بیرجه بر این بوده که زیبایی و هنر به کار گرفته شده در این جواهرات در گذر زمان حفظ شود، که البته جذابیت طرح جواهرات او، این خواسته را ممکن‌تر می‌سازند.

بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁