راهنمای کامل برای استفاده از نتفلیکس پریمیوم

  شنبه، 21 مرداد 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
راهنمای کامل برای استفاده از نتفلیکس پریمیوم
یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریومی که در سال‌های اخیر توانسته از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار شود، سایت نتفلیکس است. کمتر کسی هست که تجربه استفاده از این برنامه را نداشته باشد. این سرویس به علت محیط کاربرپسندانه‌ای که دارد، توانسته تا مخاطبان زیادی را به سمت خودش جذب کند.

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریومی که در سال‌های اخیر توانسته از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار شود، سایت نتفلیکس است. کمتر کسی هست که تجربه استفاده از این برنامه را نداشته باشد. این سرویس به علت محیط کاربرپسندانه‌ای که دارد، توانسته تا مخاطبان زیادی را به سمت خودش جذب کند.

در سال‌ها گذشته به علت افزایش تعداد فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس، این برنامه پیشرفت چشمگیری داشته و امکانات زیادی را برای نسخه پریمیوم در نظر گرفت است. با توجه به خدمات متنوعی که این برنامه به کاربران خود ارائه می‌دهد، خرید اشتراک این برنامه می‌تواند اوقات فراغت تان را به بهترین شکل ممکن پوشش بدهد.

شما با خرید نسخه پولی قادر هستید که به بیشتر از 6000 فیلم و سریال مختلف و به‌روز دستیابی داشته باشید. مشترکینی که به خرید این اکانت اقدام می‌کنند، می‌توانند فیلم و سریال‌ها را با کیفیت بهتری تماشا کنند.

امکانات اشتراک پریمیوم نتفلیکس

نتفلیکس پریمیوم یک اشتراک مربوط به سایت نتفلیکس است که قابلیت پخش انواع فیلم و سریال را به صورت آنلاین و آفلاین با کیفیت 4k به کاربران خودش هدیه می‌دهد. فرق اصلی و اساسی نتفلیکس پریمیوم با اشتراک پایه در هزینه ماهانه، اشتراک پایه و کیفیت تصویر است. اشتراک این برنامه از ویژگی‌های مثبت زیادی برخوردار شده که کار با آن را بسیار لذت بخش کرده است.

امکان تماشای فیلم و سریال با کیفیت 4k

مشترکینی که از طرح پریمیوم استفاده می‌کنند، ‌ می‌توانند فیلم و سریال‌های موجود در برنامه را با کیفیت 4k و قابلیت hdr تماشا کنند. البته استفاده از این کیفیت اجباری نیست؛ زیرا در هنگام ضعیف بودن اینترنت کیفیت‌های پایین‌تر نیز در دسترس خواهد بود.

حذف شدن تبلیغات

با داشتن این اشتراک دیگر هیچ خبری از تبلیغات نیست و شما می‌توانید بدون هیچ نوع مانعی به تماشای فیلم بنشینید.

امکان دانلود فیلم و سریال‌ها

اگر در موقعیتی بودید که امکان تماشای ویدئوها را نداشتید. اصلاً نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید فیلم‌های مورد نظرتان را روی 6 دستگاه دانلود کنید و نکته جذاب این ماجرا این است که دیگر به اینترنت نیازی نخواهید داشت و فیلم‌ها به صورت آفلاین در دسترس شما عزیزان خواهند بود.

قابلیت spatil audio

این قابلیت به شما کاربران اجازه می‌دهد که حتی در صورت نداشتن تجهیزات سینما خانگی صدای استریو را با بالاترین کیفیت موجود استفاده و لذت خود را ببرید. این مورد نیز یکی از انواع مزایای خرید این اشتراک است که شما را برای داشتن آن وسوسه می‌کند.

زیرنویس فارسی

این برنامه به صورت پیش فرض زیرنویس‌ها را به فیلم‌ها اضافه نمی‌کند؛ اما در رابطه به این موضوع اصلاً نگران نباشید؛ زیرا با راهنمای اضافه کردن زیرنویس فارسی می‌توانید به راحتی از تماشای فیلم مورد نظر خودتان لذت ببرید.

بازی‌های رایگان

اگر قصد اضافه شدن به اشتراک پریمیوم را دارید؛ بدانید که غیر از فیلم و سریال می‌توانید از 40 بازی انحصاری جذاب گوگول پلی بهره‌مند شوید؛ زیرا کاملاً برای شما رایگان می‌شود. این بازی‌ها اغلب مربوط به فرنچایزهای معرف هستند.

تنظیمات اکانت نتفلیکس

بعد از نصب برنامه نتفلیکس وارد برنامه شوید و مراحل را به نوبت انجام دهید. ابتدا به سایت نتفلیکس وارد شوید؛ سپس گزینه join free for a month را انتخاب کنید. در مرحله بعد پلن خودتان را روی گزینه see the palns بگذارید. در صفحه اول پنل انتخابی خودتان را انتخاب کنید.

این موضوع را فراموش نکنید که این پنل‌ها به تعداد کاربران که قرار از اکانت استفاده کنند و کیفیت و فیلم و سریال‌ها با یکدیگر متغیر است.

در مرحله بعد روی گزینه continue کلیک کنید. در این مرحله بعد از انتخاب پنل می‌توانید برای ساخت اکانت اقدام کنید. در این مرحله یک ایمیل و رمز برای خود انتخاب کنید و روی گزینه continue بزنید؛ سپس گزینه credit or debit card را انتخاب کنید. در این مرحله باید اطلاعات خودتان را وارد کنید و بعد از تیک زدن گزینه I agree و گزینه start membership را انتخاب کنید در مرحله بعدی باید شماره تلفن خود را وارد سپس گزینه continue انتخاب کنید.

در آخرین مرحله دستگاهی را که می‌خواهید، برنامه به آن دسترسی داشته باشد را انتخاب کنید و در آخر گزینه continue را انتخاب کرده تا به صفحه اول بازگرداننده شوید.

ترفند‌های اشتراک پریمیوم نتفلیکس

استفاده از این برنامه می‌تواند سرگرم کننده و در عین حال بسیار جذاب باشد. وب‌سایت نتفلیکس علاوه بر این اینکه به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد؛ دارای یک نسخه پریمیوم پولی است. کاربران می‌توانند با استفاده از این اکانت به فیلم‌ها و سریال‌ها را با کیفیت بسیار زیادی تماشا کنند، ‌آن‌ هم بدون هیچ نوع مزاحمی.

ترفند‌های اشتراک پریمیوم نتفلیکس

در ادامه ترفند‌های اشتراک این برنامه را برای شما بازگو می‌کنیم؛ این موارد عبارت‌اند از:

  • بهترین پلن را برای خرید بسته اشتراکی، انتخاب کنید.

  • با کمک پروفایل، حساب خود را شخصی سازی کنید.

  • فهرست مخصوص ویدئوهای در حال مشاهده را به درستی مدیریت کنید.

  • برنامه‌ها و فیلم‌ها را برای تماشای آفلاین دانلود کنید.

  • عناوین مبهم را با استفاده از کدهای نتفلیکس پیدا کنید.

  • نتفلیکس را در دستگاه‌های مورد علاقه خود دریافت کنید.

  • کلیدهای میانبر ساده و کاربردی صفحه کلید را بشناسید.

  • بهترین کیفیت ویدئو را انتخاب کنید.

  • عنوان‌ها، زیرنویس و دوبله فارسی را اضافه کنید.

  • زبان اکانت تان را تغییر دهید.

  • پخش خودکار را خاموش کنید.

  • از آی پی مناسب استفاده کنید.

کجا اشتراک پریمیوم نتفلیکس را تهیه کنیم؟

با وجود رقابت‌های سنگینی که میان وب‌سایت‌های فیلم و سریال شکل گرفته انتخاب و خرید یک اشتراک همه چیز تمام آن هم در میان انبوهی از انتخاب بی‌نظیر بسیار کار سخت و دشواری است؛ ولی از آنجایی که شهرت نتفلیکس زبان زد تمام مردم است، می‌توانید به راحتی این برنامه را برای پرکردن اوقات فراغتتان استفاده کنید.

کجا اشتراک پریمیوم نتفلیکس را تهیه کنیم؟

در هنگام خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس باید سایتی را انتخاب کنید که کاملاً اطمینانی باشد. امروزه سایت‌های زیادی هستند که اقدام به فروش اشتراک می‌کنند؛ ولی کمتر سایتی وجود دارد که بتواند آنچه را که می‌خواهیم به دست ما برسانند؛ ولی اصلاً به نگرانی نیاز نیست شما عزیزان می‌توانید با استفاده از سایت مجازیته تمام خواسته‌های خودتان را عملی کنید.

سخن پایانی

برای انتخاب یکی از بهترین و کامل‌ترین سایت‌های موجود برای تماشای فیلم و سریال جذاب با توجه به انتخابات تمام عیار پیش رو بسیار کار سختی شده است؛ ولی نباید از این موضوع غافل شد که استفاده از نتفلیکس به واسطه رابطه کاربری که دارد بسیار آسان است.

راه‌های زیادی برای شخصی سازی پروفایل و ارتقای تجربه دیدن فیلم و سریال در این برنامه وجود دارد و شما می‌توانید با خرید اشتراک پریمیوم از قابلیت‌های زیای مانند تماشای فیلم‌ با کیفیت 4k و تجربه شنیدن صدای فیلم‌ها با کیفیت سینما در خانه بهره‌مند شوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (224 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (133 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (52 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (49 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (32 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (18 نظر) نگاهی به ماشین بی ام و هوش پران کریم باقری که همه آرزوشو دارن/ زیدان فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت