دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

راهنمای خرید سایلنسر اگزوز 

پنجشنبه، 25 آبان 1402
سایلنسر اگزوز های ساخته شده امکان کاهش صدا تا 50 درصد بر اساس شرایط محیطی را دارا می باشند ما در این مطلب از ساعد نیوز ویژگی های سایلنسر خوب را بیان می کنیم . با ما همراه باشید.

برای خرید سایلنسر اگزوز باید به برخی فاکتورها توجه داشته باشید‌؛ بنابراین هنگام خرید سایلنسر، جنس و کیفیت آن را در نظر داشته باشید؛ چرا که هنگام استفاده کیفیت بالا و مقاوم این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید این محصول را در سه سایز مختلف و با توجه به نوع و اندازه اگزوز خریداری کنید.

سه سایز سایلنسر اگزوز شامل2/7 کوچک، 6/8 متوسط و 8/9 بزرگ خواهد بود که در بازار موجود است. با توجه به این که این قطعه در سایزهای مختلف عرضه می‌شود قیمت آن نیز به تبع متفاوت خواهد بود. سایلنسر اگزوز در دو رنگ مشکی و استیل تولید و در بازار موجود است.

ویژگی‌ های سایلنسر اگزوز خوب و مناسب

بر اساس گفته کارشناسان یک صدا خفه کن یا در واقع سایلنسر اگزوز خوب و مناسب باید دارای برخی ویژگی‌ها باشد که به آن‌ها به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.

  • جنس با کیفیت و مقاوم: سایلنسر بهتر است از جنس فولاد باشد تا از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد. با توجه به این که این قطعه داخل سر اگزوز قرار خواهد گرفت دمای آن به 700 درجه نیز می‌رسد؛ بنابراین آلیاژی که مانند فولاد مقاوم نباشد ساختار آن خراب شده و نمی‌تواند دوام بیاورد.

  • اندازه‌های دقیق: سایلنسر اگزوز باید بسیار با دقت و استاندارد ساخته و تولید شود تا به طور کامل داخل دهانه قرار گیرد و در واقع با آن منطبق و چفت شود.

  • ساختار یک دست: سایلنسر اگزوز باید بسیار یک دست و دارای سطح صاف باشد؛ چرا که در صورت برآمدگی، خمیدگی یا وجود رد جوش روی سطح آن هنگام گرفتگی اگزوز دردسر ساز می‌شود. همین دلیل می‌تواند یکی از دلایل خرابی منبع اگزوز در دهانه و خارج نشدن سیلندر باشد.

  • وزن کم: سایلنسر استاندارد و مناسب بسیار سبک و از وزن کم و مناسبی برخوردار است، چون از جنس مناسب و با کیفیت در تولید آن استفاده شده است. اگر سایلنسر سنگین باشد باعث وزن بیشتر اگزوز می‌شود و به شاسی فشار وارد می‌کند.

سخن پایانی

در بازار گاها ممکن است شما با قیمت های وسوسه کننده ای روبه رو شوید که در مورد سایلنسر به شما خواهند داد ,البته همیشه این نکته را در نظر بگیرید که در صورتی که سایلنسر بدون محاسبه و غیر استاندارد ساخته شود نتها صدای شما را کاهش نخواهد داد بلکه با ایجاد فشار برگشتی بر روی موتور هم توان موتور شما را کاهش میدهد و هم به دلیل ایجاد گرمای بیش از حد در بخش خروجی موتور و فشار در پشت پیستون که به اصطلاح back persuuer میگونید عمر موتور شما را نیز کاهش خواهد داد .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) سنگ بن‌بن؛ گنجینه‌ای آسمانی در دل اهرام مصر / آیا این شهاب‌سنگ، کلید رمزگشایی از تمدن‌های باستانی است؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(عکس) رونمایی از استایل متفاوت رئیس دفتر سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات با تی شرت و شلوار کتان و کفش اسپرت / این ورژن آقای ابطحی هم دیدنیه ...
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مروری بر بازیگران و هنرمندانی که دریا رو به عنوان لوکیشن جشن تولدشون انتخاب کردند؛ از الناز شاکردوست و ترلان پروانه تا سارا حاتمی و آزاده زارعی+عکس
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کراتین کار" ها حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی