دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / انواع سالاد و دسر / متفرقه /

روش تهیه دسر هویج بدون ژلاتین 

چهارشنبه، 30 شهریور 1401
دسر هویج را می توانید با بیسکویت پتی بور تهیه کنید که این دسر ظاهر زیبا و طعمی متفاوت دارد. در طرز تهیه دسر هویج با بیسکویت پتی بور می توانید از شکر و نشاسته و پودر ژلاتین و کلاب و زعفران و هل و پودر نارگیل و پودر پسته استفاده کنید که همه این مواد به این نوع دسر با بیسکویت پتی بور طعم خاص و متفاوتی می دهند.

دسر هویج یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین دسرها می باشد که با هویج و بیسکویت و انواع کرمفیل تهیه می شود و بیشتر به صورت تک نفره سرو می شود شما می توانید دسر هویج را برای مهمانی و دورهمی یا تولدهای خود تهیه کنید. طعم و مزه این دسر بسیار خوشمزه می باشد و شما به دلخواه می توانید انواع میوه ها را نیز در بین لایه ها استفاده کنید و در انتها با خامه فرم گرفته تزئین کنید. اما این دسر خوشمزه از خواص خوب هویج نیز بهرمند است خواصی همچون انواع ویتامین های A و B و K که برای بدن بسیار مفید است و بهبود بینایی و جلوگیری از سرطان و کاهش بیماری قلبی و عروقی و … دارد. امروز در ساعد نیوز طرز تهیه دسر هویج بدون ژلاتین را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم برای دسر هویج بدون ژلاتین

  • پوره هویج ۳/۴ پیمانه
  • نشاسته ذرت ۱/۵ قاشق غذا خوری
  • شکر ۴ قاشق غذا خوری
  • آب ۱/۴ لیوان
  • خلال بادام ۱ قاشق غذا خوری

طرز تهیه دسر هویج بدون ژلاتین

ابتدا حدود ۵ تا هویج متوسط رو بپزید و کاملا چوره کنید .بعد نشاسته را در آب سرد حل کنید بعد شکر و نشاسته حل شده را به پوره هویج ها اضافه کنید و روی حرارت گاز بگذارید. مداوم هم بزنید تا به قوام برسد .بعد از اینکه کم کم موادمان سفت شد خلال بادام و گلاب را هم اضافه کنید و کمی هم بزنید و از روی شلعه بردارید. در قالب از قبل چرب شده بریزید و به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید .

در این آموزش با طرز تهیه دسر هویج بدون ژلاتین آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این نوع دسر خوشمزه در منزل نهایت لذت را ببرید شما می توانید این دسر خوش طعم را برای پذیرایی از مهمان ها یا به عنوان عصرانه و میان وعده در منزل تهیه کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله !
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی