دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / نوشیدنی های گرم وسرد /

روش تهیه موهیتو کافی شاپی شاتوت و یاس بنفش 

جمعه، 21 مرداد 1401
موهیتو کافی شاپی شاتوت و یاس بنفش یکی از انواع نوشیدنی های پرطرفدار بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود. این نوشیدنی خوشمزه یکی نوشیدنی های بسیار محبوب در فصل تابستان است و برای خنک شدن و رفع تشنگی یک گزینه مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل طرز تهیه موهیتو کافی شاپی شاتوت و یاس بنفش در ادامه با ساعد نیوز همراه باشید.

با تهیه شربت های خنک در تابستان به این کلافکی و گرما پایان دهید و با تهیه و در دست داشتن این شربت ها همواره کولر سیار همراه خود داشته باشید. شربت های طبیعی از جمله شربت سکنجبین، شربت آب لیمو، شربت تخم شربتی، شربت موهیتو و… از سالیان طولانی مورد استفاده افراد قرار گرفته و همچنین بر محبوبیت آن ها به خصوص در روزهای گرم تابستان افزوده شده است. طرز تهیه موهیتو و بسیاری از شربت های دیگر بسیار آسان و کاملا خانگی می باشد.

ما در این نوشته می خواهیم شما را با طرز تهیه موهیتو کافی شاپی شاتوت و یاس بنفش آشنا کنیم. موهیتو یکی از نوشیدنی های با عطر و مزه ی فوق العاده و خنک برای فصل تابستان است. با تهیه این شربت که برگ نعناع، لیمو، شکر اجزای اصلی آن است به خود در این فصل هدیه بدهید و خود را به یک شربت نیروبخش، تازه و خنک کننده دعوت کنید. این نوشیدنی بخاطر عطر و مزه، طراوت و شادابی شما را تضمین می کند.

مواد لازم برای موهیتو کافی شاپی شاتوت و یاس بنفش

  • ۱/۲ لیمو برش داده شده
  • ۶-۸ عدد شاتوت تازه
  • ۸-۱۲ برگ ریحان تازه
  • ۱-۲ قاشق غذا خوری شیره یاس بنفش یا ۱ الی ۲ قاشق چای خوری شیره مورد علاقه شما
  • ۵۷ رام سفید
  • آب گازدار (سودا)

طرز تهیه موهیتو کافی شاپی شاتوت و یاس بنفش

لیمو ، شاتوت، ریحان و شیره را با هم مخلوط کنید (می توانید از مخلوط کن استفاده کنید) و برای سرو کردن این مواد را در لیوانی ریخته و تکه های یخ، رام سفید و آب گازدار را اضافه کنید و میل نمایید.

مواد لازم شیره گل یاس بنفش

  • ۳/۴ فنجان آب
  • ۳/۱ فنجان عسل
  • ۱/۲ فنجان گل یاس بنفش تازه یا ۱ الی ۲ قاشق غذاخوری اسطوخدوس خشک شده

روش تهیه شیره گل یاس بنفش

آب و عسل را در ظرفی بریزید و به مدت ۱ دقیقه بجوشانید سپس از روی حرارت بردارید. گل یاس را نیز به آنها اضافه کنید و به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه بجوشانید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم