روش تهیه املت سوسیس و گوجه فرنگی

  شنبه، 14 خرداد 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
روش تهیه املت سوسیس و گوجه فرنگی
املت سوسیس یکی از خوشمزه ترین املت ها می باشد که با سوسیس تهیه می شود و می تواند برای یک صبحانه عالی و یا عصرانه و یا حتی وعده شام و نهار سبک که فرصت زیادی برای تهیه غذا ندارید باشد. شما به دلخواه می توانید همراه این املت خوشمزه گوجه یا قارچ نیز استفاده کنید یا می توانید برای خوشمزه تر شدن این املت کمی پنیر پیتزا به آن اضافه کنید .

املت سوسیس و گوجه فرنگی یکی از انواع املت ها می باشد. املت ها یک خانواده بزرگ از خوراک هایی هستند که بیشتر برای وعده صبحانه و یا یک میان وعده مصرف می شوند و به دو صورت کاملا گیاهی و گوشتی تهیه می شوند. املت سوسیس و گوجه فرنگی یک از املت های پر طرفدار می باشد که با سوسیس تند یا معمولی بنا به سلیقه تان تهیه می شود. امروز قصد داریم تا طرز تهیه املت سوسیس و گوجه فرنگی خوشمزه را به شما اموزش دهیم پس با ساعد نیوز همراه باشید.

مواد لازم برای املت سوسیس و گوجه فرنگی

  • تخم مرغ 4 عدد
  • گوجه گیلاسی دو پیمانه
  • کره 50گرم
  • هات داگ دو عدد
  • نمک و فلفل به مقدارلازم

روش تهیه املت سوسیس و گوجه فرنگی

درست کردن این املت خیلی راحت است و کاملا بی دردسر و خوشمزه است. خوب مامی فودی هایه گلم در ابتدا باید یک ماهیتابه تهیه کنید و آن را رویه شعله گاز با حرارت ملایم قرار دهید. کره را از یخچال بیرون بیاورید تا به دمایه محیط برسد و بعد درون ماهیتابه بگذارید تا کره رویه حرارت آب شود. حالا میریم سراغ خرد کردن هات داگ. من برایه درست کردن این املت از هات داگ استفاده کردم شما میتوانید از هر سوسیسی که دوست دارید با توجه به سلیقه خودتان استفاده کنید. حالا سوسیس ها را پوست بکنید و ان را به صورت حلقه ای برش دهید و رویه کره بگذارید تا سرخ شود.

بعد از اینکه سوسیس ها سرخ شد باید گوجه هایه گیلاسی رو داخل سوسیس بریزید قبل از ریختن گوجه ها انها را از وسط نصف کنید و مقداری نمک و فلفل رویه ان بریزید تا جا بیفتد. میتوانید با توجه به سلیقه تان تخم هایه درون گوجه گیلاسی را جدا کنید و بعد ان را داخل ماهیتابه بریزید تا پخته شود. سپس سوسیس ها را زیر و رو کنید تا هر رو طرف سوسیس به طور کامل سرخ بشود و گوجه ها جا بیفتد.

حالا باید حرارت شعله گاز را کم کنید. سوسیس هایی که سرخ کردیم را از ماهیتابه خارج کنید و در یک ظرف دیگری قرار دهید. با یک قاشق چوبی بین گوجه ها را خالی کنید تا بتوانیم تخم مرغ را بین فضایه خالی قرار دهیم. حالا نوبت این است که تخم مرغ ها را درون ماهیتابه به ارامی بشکنید و مقداری نمک و فلفل به ان اضافه کنید.

به به املت سوسیس و گوجه ما به راحتی حاضر شده است. امیدوارم از تهیه این غذای سریع و اسان لذت برده باشید

املت سوسیس با گوجه فرنگی

مواد لازم برای تهیه املت سوسیس با گوجه فرنگی روش دوم

  • سوسیس ۴ عدد
  • گوجه فرنگی ۲ عدد
  • قارچ ۵ عدد
  • پنیر پیتزا در صورت تمایل به مقدار لازم
  • کره ۳۰ گرم
  • نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز به مقدار لازم

طرز تهیه املت سوسیس با گوجه فرنگی روش دوم

برای تهیه این املت سریع و خوشمزه ابتدا کره را داخل تابه بریزید تا ذوب شود سپس سوسیس ها را به اندازه دلخواه برش بزنید می توانید حلقه ای برش بزنید یا مکعبی خرد کنید دقت کنید ضخامت سوسیس ها زیاد نباشد سوسیس ها را داخل کره داغ سرخ کنید و خوب زیر و رو کنید.

در ادامه سوسیس ها را از تابه خارج کنید و گوجه های حلقه شده را کمی تفت دهید تا نرم شود سپس قارچ ها را اسلایس کنید و خوب تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود. برای افزودن تخم مرغ شما دو راه دارید می توانید تخم مرغ ها را جدا بشکنید و بزنید سپس روی همه مواد بریزید یا می توانید همه مواد را داخل تابه ریخته و تخم مرغ ها را بدون هم زدن روی مواد بشکنید.

در ادامه سوسیس ها و قارچ و گوجه ها را داخل تابه قرار دهید و تخم مرغ ها را با کمی نمک و فلفل سیاه و قرمز بزنید و روی مواد بریزید و درب تابه را بگذارید تا تخم مرغ خودش را بگیرید سپس در انتها روی مواد پنیر پیتزا بریزید و بعد از ذوب شدن پنیر آن را سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه املت سوسیس و پنیر

  1. اگر پنیر اضافه می کنید در ریختن نمک دقت کنید.
  2. می توانید قارچ را حذف کنید.
  3. به دلخواه می توانید در کنار این املت خوشمزه ار برش لیمو یا نارنج استفاده کنید
  4. مقدار افزودن فلفل قرمز به ذائقه شما بستگی دارد شما حتی می توانید از فلفل های تند نیز در تهیه این املت استفاده کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (82 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (53 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (27 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
ویدیو/ خلاقیت محشر یک هنرمند در ساخت خانۀ ویلایی لوکس با چوب بستنی و صمغ درخت برای سنجاب درختی
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان