دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / نوشیدنی های گرم وسرد /

روش تهیه شیک تیرامیسوی لذیذ 

دوشنبه، 11 مهر 1401
فصل تابستان است و وقت خوراکی‌ های خنک تابستانی مثل: بستنی، میلک شیک، نوشیدنی‌های سرد و انواع دسرهای خوشمزه رسیده است. چه بهتر این که خودتان در منزل دست به کار شوید و این خوراکی‌های جذاب را درست کنید. با چشیدن دستپخت خودتان، لذت خوردن این خوراکی‌ های تابستانی دوچندان می‌شود. میلک شیک یک نوع بستنی پرطرفدار است که به صورت سرد سرو می‌شود.

شیک از بهترن نوشیدنی های آمریکایی می باشد که دارای طرفداران زیادی است. ترکیب اصلی این نوشیدنی سرد بستنی، طعم دهنده و شیر می باشد و شما می توانید آن را با طعم های مختلفی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. در مطالب قبلی طرز تهیه شیک بلوبری، شیک گیلاس و شیک شکلات را برایتان بررسی کردیم و به شما آموزش دادیم که این شیک های بسیار خوشمزه را در خانه تهیه کنید و در ادامه قصد داریم طرز تهیه شیک تیرامیسو را برایتان مورد بررسی قرار دهیم.

مواد لازم برای شیک تیرامیسو

  • پنیر خامه ای یاپنیرماسکارپونه ۲ قاشق غذا خوری
  • بستنی وانیلی ۴ تا ۵ اسکوپ
  • نسکافه یا قهوه فوری ۱ قاشق غذا خوری
  • بیسکویت لیدی فینگر ۶ عدد
  • شیر نصف لیوان

طرز تهیه شیک تیرامیسو

همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با دور تند چند دقیقه مخلوط می کنیم. باید مواد کاملا ترکیب و یک مایع یکدست به وجود بیاید. دور لبه لیوان را سس شکلات یا سیروپ قهوه میریزیم و لیوانمان خوشگل بشود بعد مواد را میریزیم داخل لیوان. میتوانید روی مواد خامه قنادی پایپ کنید ولی اینطوری کالریش خیلی میرود بالا. من با پودر کاکائو و بیسکوییت لیدی فینگر تزیین کردم.

مواد لازم شیک تیرامیسو روش دوم

  • بیسکویت لیدی فینگر دو عدد
  • بستنی وانیلی ۴ اسکوپ
  • آیس کافی نصف فنجان
  • پنیر ماسکار پونه ۲ قاشق چای خوری
  • سس شکلات دو قاشق چای خوری
  • پودر کاکائو به میزان لازم

طرز تهیه شیک تیرامیسو روش دوم

تیرامیسو یکی از خوشمزه ترین دسر های ایتالیایی می باشد و شما می توانید به همراه تیرامیسو از شیک نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این نوشیدنی به همراه تیرامیسو یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی هایی می باشد که ممکن است تا کنون آن را خورده باشید. برای تهیه شیک تیرامیسو باید بستنی، آیس کافی، پنیر ماسکار پونه و بیسکویت ها را درون یک مخلوط کن بریزید و اجازه بدهید به خوبی با یک دیگر مخلوط شوند. بعد از این که ترکیب یک دستی ایجاد شد می توانید آن را درون یک لیوان بزرگ بریزید و روی این ترکیب را با استفاده از خامه، سس شکلات و پودر کاکائو تزئین کنید.

بسیاری از افراد برای پیدا کردن آیس کافی مشکل دارند و نمی دانند که باید آن را چگونه تهیه کنند. برای این که بتوانید در خانه آن را تهیه کنید باید یک لیوان شیر سرد را با یک قاشق مربا خوری پودر قهوه را اضافه کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم