روش تهیه اسنک گوشت و قارچ لذیذ

  دوشنبه، 04 بهمن 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
روش تهیه اسنک گوشت و قارچ لذیذ
اسنک گوشت و قارچ یکی از انواع اسنک های می باشد که بسیار خوشمزه است و خیلی فوری حاضر می شود. اسنک ها یکی از خوشمزه ترین و متنوع ترین غذاها هستند که می توانید بسته به ذائقه تان هر چی که دوست دارید داخلش استفاده کنید. اگر می خواهید یک غذا سریع و راحت را امشب درست کنید ما در ساعد نیوز به شما اسنک گوشت و قارچ را پیشنهاد می دهیم.

اسنک گوشت و قارچ یکی از انواع خانواده اسنک ها می باشد که بسیار خوشمزه و مجلسی است و شما به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. شما حتی اگر دستگاه ساندویچ ساز نداشته باشید می توانید داخل تابه این اسنک را تهیه کنید و برای مهمانی و تولدها حاضر کنید. شما به دلخواه می توانید اسنک ها را در طعم ها و مزه های مختلفی داشته باشید. اگر از دستگاه ساندویچ ساز استفاده می کنید دقت کنید که دستگاه را خوب چرب کنید و بگذارید ۵ دقیقه داغ شود تا نان تست ها داخل آن نچسبند و مهم ترین نکته در تهیه اسنک ها این است که نان تست بسیار تازه باشد شما می توانید اسنک گوشت را در ساندویچ ساز و ماهیتابه و فر بپزید.

مواد لازم برای اسنک گوشت و قارچ

  • نان تست 12 عدد
  • گوشت چرخ کرده 400 گرم
  • قارچ 200 گرم
  • سیب زمینی 4 عدد
  • پیاز 1 عدد
  • رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل دلمه ای 1 عدد
  • پنیر پیتزا به میزان دلخواه
  • نمک، فلفل، زردچوبه، پودر سیر، آویشن به میزان لازم
  • روغن مایع برای سرخ کردن

طرز تهیه اسنک گوشت و قارچ

در طرز تهیه اسنک گوشتی ابتدا باید سیب زمینی ها را بشویید و پوست بگیرید. آن ها را به صورت نگینی خرد و ریز کنید. حالا یک تابه روی حرارت بگذارید و در آن روغن بریزید. اجازه دهید روغن کاملا داغ شود. حالا سیب زمینی های نگینی خرد شده را اضافه کنید تا سرخ شوند. وقتی سیب زمینی ها سرخ شدند، آن ها را در بشقابی بریزید و در کناری بگذارید.

پیاز را بشویید و آن را هم کاملا خرد و ریز کنید. در همان روغنی که سیب زمینی ها را سرخ کردید، پیازهای خرد شده را بریزید و تفت دهید. وقتی پیازها کمی نرم و سبک شدند، زردچوبه را اضافه کنید. کمی تفت دهید و بعد گوشت چرخ کرده را در تابه بریزید.

گوشت و پیاز را تا حدی تفت دهید که رنگ گوشت تغییر کند. حالا نمک و فلفل را اضافه کنید. سپس ادویه های دیگر مانند پودر سیر و آویشن را با مواد اسنک گوشت چرخ کرده به طور کامل ترکیب کنید. رب گوجه فرنگی را روی گوشت بریزید و تفت دهید.

حالا قارچ ها را به صورت حلقه ای برش بزنید. به مواد گوشتی اضافه کرده و خوب تفت دهید تا آب قارچ ها گرفته شود. ساندویچ شما نباید مرطوب شود، پس بهتر است آب قارچ کاملا جمع شود.در این مرحله باید فلفل دلمه ای را شسته و به صورت نگینی برش بزنید. سپس آن را به مواد داخل تابه اضافه کرده و با هم تفت دهید. سیب زمینی هایی که قبلا سرخ کرده اید را به مخلوط گوشت اضافه کنید، کمی بهم بزنید و آن را از روی حرارت بردارید.

نان تست ها را آماده کنید. می توانید دور نان ها را برش بزنید. برای خوشمزه تر شدن اسنک می توانید مقداری سس کچاپ روی نان تست بمالید. به مقدار دلخواه پنیر پیتزا یا پنیر گودا روی نان تست بریزید. مخلوط گوشت که آماده کرده اید را به طور یک دست روی نان قرار دهید. مقدار دیگری پنیر روی مخلوط گوشت بریزید و بعد نان تست را روی آن بگذارید. این کار را برای تمام نان تست ها و مخلوط گوشتی تکرار کنید.

تابه مورد نظر، دستگاه ساندویچ ساز و یا گریل را با روغن و قلمو کمی چرب کنید. این کار کمک می کند اسنک ها طلایی رنگ و ترد شوند. حالا اسنک ها را به مدت 5 تا 8 دقیقه حرارت دهید. وقتی نان ها ترد و پنیر داخل اسنک ها ذوب شد، اسنک گوشت و پنیر شما آماده است. آن را با سیب زمینی کبابی پنیری، موهیتو یا لیموناد، سس کچاپ یا خردل نوش جان کنید.

 اسنک گوشت و قارچ

نکات کلیدی تهیه اسنک گوشت و قارچ

  1. در صورت تمایل می توانید به مواد گوشتی داخل اسنک، کمی زعفران هم اضافه کنید تا عطر و طعم بیشتری بگیرند.
  2. در تهیه این غذا دقت داشته باشید که از رب گوجه فرنگی یا سس کچاپ به مقدار زیاد استفاده نکنید. چون هنگام پخت ممکن است از ساندویچ بیرون ریخته و در اثر حرارت بسوزند.
  3. روش تهیه این ساندویچ با نان همبرگر و یا نان باگت هم به همین روش است.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (555 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (32 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان