روش های کوچک کردن بینی رایگان و بدون جراحی

  سه شنبه، 04 شهریور 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
روش های کوچک کردن بینی رایگان و بدون جراحی
ظاهر بینی می‌تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد. افرادی که بینی بزرگ یا برجسته‌ای دارند، همیشه به دنبال راه‌هایی برای کوچک کردن آن هستند. روش‌های زیادی برای کوچک کردن بینی بدون جراحی وجود دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بخور دادن بینی

بخور دادن بینی باعث باز شدن منافذ پوست و کاهش چربی و گوشت های بینی میشود، بدین ترتیب بینی به فرم ایده آلی خواهد رسید در صورتی که این کار را تکرار کنید. برای جلوگیری از افتادگی بینی پس از بخور دادن، بینی را زیر آب یخ بگیرید.

زنجبیل

زنجبیل باعث از بین رفتن چربی های بینی های گوشتی میشود به این صورت که کمی پودر زنجبیل را با آب مخلوط میکنید و روی بینی خود قرار میدهید بعد از چند دقیقه آن را با دستمال پاک میکنید نتیجه کار بعد از دو هفته شگفت انگیز است.

فشار دادن نوک بینی

نوک بینی غضروف نرمی است که قابل شکل گیری است، شما میتوانید با فشار دادن نوک بینی تان، بینی خوش فرم تر و کوچک تری داشته باشید.

استفاده از ماسک های طبیعی

استفاده از ماسک های طبیعی برای کوچک کردن بینی یک راه طبیعی برای کوچک تر کردن بینی استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون است شما می توانی با کمک این ماسک بینی خود را ماساژ دهید و چربی های زیر پوست بینی تان را به کمک این ماسک به خوبی از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کوچک تر خواهد شد. پودر زنجبیل زنجبیل یکی از موثر ترین مواد برای ازبین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن است. این ترفند در واقع راه گیاهی و طبیعی کوچک کردن بینی گوشتی محسوب می شود و برای بینی استخوانی مناسب نیست.

برای این کار: مقداری زنجیل را پودر کرده و به آب اضافه کنید سپس این مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. توجه داشته باشید بار اول این کار می تواند کمی سوزش به همراه داشته باشد. پس از قرار دادن مخلوط روی بینی، چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را با دستمال پاک کنید. برای بیشتر شدن تاثیر این کار می توانید از خمیر دندان نیز استفاده کنید. اگر بینی شما گوشتی و در روی بینی شما جوش های سر سیاه و چرکی زیادی وجود دارد هرگز این جوش ها را فشار ندهید زیرا فشار دادن این نوع جوش ها بینی شما را بزرگ تر می کنند شما می توانید با کمک چسب های مخصوص و یا کرم های اسید این نوع جوش ها را از روی بینی خود از بین ببرید و بهتراست که قبل از استفاده از این نوع چسب ها و کرم ها با پزشک متخصصی مشورت کنید.

روش های کوچک کردن بینی را در این بخش ملاحظه فرمودید که امیدواریم با انجام این روش ها بتوانید بینی خود را زیباتر و خوش حالت کنید. توجه داشته باشید که استفاده از روش های طبیعی دیر تر از عمل جراحی بینی عمل می کند و باید شما با صبر و حوصله این روش ها را انجام دهید

کوچک شدن بینی با طب سنتی :

در طب سنتی، زنجبیل جایگاه ویژه ای دارد و یک گیاه پرخاصیت است. جالب است بدانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی هم، می توانید از زنجبیل استفاده کنید. مقداری پودر زنجبیل را با آب مخلوط کنید و آن را روی بینی خود بمالید. از آن جایی که این مخلوط هم، نوعی مخلوط چربی سوز است، برای کوچک شدن بینی گوشتی، بهتر عمل خواهد کرد و برای بینی های استخوانی، کارکرد چندانی نخواهد داشت. این روش از تاثیرگذارترین روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی است.

تاثیر آبلیمو بر کوچک شدن بینی :

مخلوط دیگری که می توانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی از آن استفاده کنید، مخلوط پودر زنجبیل، خمیر دندان و آبلیمو، یا سرکه سیب است. یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با هم مخلوط کنید و بعد از شستشوی کامل بینی خود با مواد شوینده، مخلوط را به مدت ۲۰ دقیقه روی بینی خود قرار دهید و بعد آن را با آب بشویید. این کار را باید دست کم به مدت ۱۰ روز انجام دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (515 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (100 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (20 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (19 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (13 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر)
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
روش جدید احیای قلب در 3 دقیقه
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
برای جلوگیری از هک شدن موبایل چه کنیم؟
دانلود آهنگ جدید "نازنین" امیرعباس گلاب+فیلم/ زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم ...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!