دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

راز جسدی با چهره سوخته در مشهد + اعتراف قاتل 

چهارشنبه، 12 مهر 1402
کد خبر: 358428
ساعد نیوز: جوانی که راننده گیلانی پژو 405 را در کمربندی سبز مشهد به قتل رسانده و چهره او را به طور کامل سوزانده بود، چند ساعت بعد از وقوع جنایت زیر چتر اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت و با هماهنگی عوامل انتظامی در شهرستان ساوه به دام افتاد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، این جنایت وحشتناک هشتم مهر هنگامی لو رفت که شهروندان با مشاهده جسدی سوخته در جاده کمربند سبز مشهد، ماجرا را به پلیس گزارش دادند.

دقایقی بعد تحقیقات کارآگاهان در حالی زیرنظر قاضی ویژه قتل عمد آغاز شد که جسد سوخته به پزشکی قانونی انتقال یافت.

طولی نکشید که هویت وی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین روی سیستم بانک‌های اطلاعاتی پلیس نقش بست و مشخص شد که وی «صادق-ح» نام داشت که از گیلان به مشهد آمده بود ، اما اکنون خودروی پژو 405 او توسط عامل یا عاملان جنایت ربوده شده است.

گزارش حاکی است: با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی دکتر صادق صفری ،گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و با سرنخ‌هایی که در دست داشتند به ردزنی جوانی 35 ساله به نام «حبیب-ر » پرداختند چرا که او آخرین نفری بود که با صادق (راننده پژو) ارتباط داشت .

هنوز 24 ساعت از وقوع این جنایت هولناک نگذشته بود که کارآگاهان با هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان( رئیس اداره جنایی آگاهی) موفق شدند جوان متهم به قتل را در جاده قزوین شناسایی کنند و او را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند.

در همین هنگام کارآگاهان با هماهنگی‌های قضایی و انتظامی، ماجرا را به عوامل انتظامی در شهرستان ساوه اطلاع دادند و بدین ترتیب هنگامی که «حبیب- ر» سوار بر پژو 405 وارد ساوه شد، ناگهان در محاصره پلیس قرار گرفت و حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورد. او که به کلانتری 11 ساوه انتقال یافته بود، به قتل «صادق - ح»با ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد. بررسی‌های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدید کننده
9 ماه پیش

بار کج به منزل نمی‌رسد.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟