رازگشایی از دلیل ناپدید شدن زن جوان در تهران

  دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ID  کد خبر 150451
رازگشایی از دلیل ناپدید شدن زن جوان در تهران
ساعد نیوز : دو هفته پس از ناپدید شدن زنی جوان در پایتخت، جسد او در چاه یک باغ در جاجرود کشف و خواستگار او به اتهام قتل عمدی بازداشت شده است. مرد مرموز اما تا‌کنون ۳روایت مختلف مطرح کرده و منکر قتل شده است.
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین، حدود دو هفته قبل زنی جوان قدم در اداره پلیس تهران گذاشت تا خبر ناپدید شدن خواهر 38ساله اش را گزارش کند. وی گفت: خواهرم فرشته سال ها قبل از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می کرد و هر روز با یکدیگر در تماس بودیم و چت می کردیم اما 24ساعت بود که از او بی خبر بودم و در فضای مجازی آنلاین نشده بود. موبایلش خاموش بود و همین بیشتر نگرانم کرده بود.

وی ادامه داد: خواهرم به تازگی با پسری به نام شاهین در فضای مجازی آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند و آخرین بار به من گفته بود که با شاهین قرار ملاقات دارد و احتمال می دهم که شاهین بلایی بر سر او آورده باشد.

بازداشت خواستگار
با این اظهارات، پرونده ای تشکیل شد و پیش روی قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و آنها نیز در جریان بررسی های تخصصی متوجه شدند که فرشته (زن گمشده) آخرین بار با خواستگارش شاهین در ارتباط بوده و با او قرار ملاقات داشته است. همین کافی بود تا بازپرس جنایی دستور بازداشت شاهین را صادر و مأموران پلیس وی را دستگیر کنند.

روایت اول
«با فرشته قرار داشتم اما خیلی کار داشتم و نتوانستم سر قرار حاضر شوم» این نخستین ادعای شاهین در برابر تیم تحقیق بود. وی مدعی شد که اطلاعی از سرنوشت فرشته ندارد و به بازپرس جنایی تهران گفت: چند وقت قبل در فضای مجازی با فرشته آشنا شدم.

چندبار با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم و مدام با هم چت می کردیم. دلباخته او شده بودم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. حتی از او خواستگاری کردم و جواب مثبت شنیدم اما نمی دانم چه شد که ناگهان غیبش زد. وی ادامه داد: آخرین بار با او تماس گرفتم و قرار گذاشتم. اما کارم خیلی زیاد بود و نتوانستم سر قرار حاضر شوم. بعد از آن متوجه شدم که او ناپدید شده است. من هیچ اطلاعی از سرنوشت او ندارم.

روایت دوم
اگرچه متهم منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت فرشته زن ناپدید شده بود اما بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت وی را صادر کرد و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات از او برای کشف اسرار ناپدید شدن زن جوان ادامه داشت تا اینکه وی روایت دیگری را درخصوص آخرین ملاقاتش با فرشته مطرح کرد. وی گفت: آخرین بار با فرشته قرار داشتم و می خواستیم به باغ یکی از دوستانمان در جاجرود برویم. دوستم مهمانی برپا کرده بود و فرشته سر قرار حاضر شد.
با هم به باغ رفتیم و درحالی که با فرشته بودم، یکی از دوستانم لیستی در اختیار من قرار داد تا به مغازه بروم و خرید کنم. من هم برای خرید خوراکی و وسایل باغ را ترک کردم و فرشته آنجا ماند. وی ادامه داد: پس از آنکه خرید هایم را انجام دادم به باغ برگشتم اما اثری از فرشته نبود. همه جا را به دنبالش گشتم اما او را پیدا نکردم. سراغش را از دوستانم گرفتم اما آنها مدعی شدند فرشته را ندیده اند و فکر می کرده اند با من برای خرید آمده است.

کشف جسد
اظهارات متهم متناقض و عجیب بود. مأموران از او خواستند تا باغی که وی ادعا می کرد مهمانی در آنجا برگزار شده را به آنها نشان بدهد. در این شرایط شاهین به همراه تیمی از مأموران راهی جاجرود شد و پسر جوان به این بهانه که آدرس دقیق باغ را به خاطر نسپرده، چند خانه باغ را به مأموران نشان داد. کارآگاهان به جست و جو در باغ ها پرداختند اما اثری از زن جوان به دست نیامد تا اینکه روز شنبه فردی با پلیس جاجرود تماس گرفت و گفت برای سرکشی به باغش در حوالی جاجرود رفته که متوجه بوی تعفن شدیدی شده است.

پس از تماس صاحب باغ، گروهی از مأموران به همراه آتش نشانان راهی آنجا شدند و پس از جست و جو از چاهی که در حیاط باغ بود و 25متر عمق داشت جسد زنی جوان را بیرون کشیدند. او فرشته، زن ناپدید شده بود که دستانش بسته شده و حدود دو هفته از مرگ وی می گذشت. در معاینات اولیه مشخص شد که علت مرگ زن جوان خفگی بوده است با این حال جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

روایت سوم
وقتی برای تیم جنایی محرز شد که زن ناپدید شده قربانی جنایتی خاموش شده است، شاهین خواستگار وی در برابراتهام قتل عمدی قرار گرفت. اتهام قتل به او تفهیم شد و شاهین با وجود شواهدی که علیه او مطرح شده، منکر جنایت شد. وی روایت سوم را پیش روی تیم تحقیق قرار داد و گفت: آن روز من و فرشته در باغ بودیم که با هم جر و بحثمان شد. من به شدت ناراحت شدم و باغ را ترک کردم. پس از آن دیگر از او خبری نداشتم تا اینکه شنیدم ناپدید شده و حالا درجریان قتل او قرار گرفتم.

متهم به قتل با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (175 نظر) فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (122 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (84 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (82 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (64 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (57 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (54 نظر) هیئت میثم مطیعی با رنگ و بوی المپیک‎/ کنایه سنگین مداح جنجالی به کیمیا علیزاده برنده مدال برنز در پاریس +فیلم (50 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (38 نظر) همزاد مهدی طارمی با شباهت صد در صدی پیدا شد/ بدل طارمی در کنار محمد نادری، هوشنگ سریال شمعدونی/ +عکس (31 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (30 نظر) آخرین شعر استاد شهریار در آخرین دیدار با معشوقه سنگدلش در بستر مرگ که اشکتونو درمیاره/ نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم... (26 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنّا برای حل مشکل درختان شهرداری حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (26 نظر) هنرنمایی منحصربفرد راننده کردستانی در پایین آمدن از پله های پارک با ماشین پرایدش+ویدیو/ هنر نزد ایرانیان است و بس👌 (26 نظر) الهام چرخنده: بعد از سریال آوای باران منفور شدم، تهمت فحشا زدند، با فامیلی ام شعر ساختن!+فیلم (24 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
رونمایی از سیسمونی نوزاد تو راهی ژیلا صادقی/ همکارام باعث شدن بچم بمیره!😭
فال روزانه امروز سه شنبه 23 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 23 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 23 مرداد ماه 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 23 مرداد 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 23 مرداد 1403+فیلم
رونمایی از پوستر هشتمین همایش شعرآستان جانان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
احداث پایگاه امداد و نجات ساحلی در کنار رودخانه کارون مورد تاکید قرار گرفت
آیین تجلیل از خبرنگاران شوشتر و گتوند
حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در شب آخر تعزیه بزرگ شوشتر
تأکید امام جمعه و فرماندار شوشتر بر مردم محور بودن برنامه‌های فرهنگی
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفند طلایی پختن سریع حبوبات مخصوص خانم های شاغل/ بهترین پیشنهاد برای زمانی که عجله دارید+عکس
فال انبیاء روزانه سه شنبه 23 مرداد 1403
درخواست از احسان علیخانی برای دعوت از شخصی که به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت/ مردی که ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻧﺶ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯽ کنن+عکس
برای اوّلین بار طرح تولید (حلوای تُرُب) در فستیوال غذایی توسط پژوهشگر ایرانی ارائه شد
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟