رازهای جنجالی زندگی خصوصی محمدرضا گلزار توسط یک بازیکن پرسپولیس رسانه ای شد

  دوشنبه، 29 خرداد 1402 ID  کد خبر 344762
رازهای جنجالی زندگی خصوصی محمدرضا گلزار توسط یک بازیکن پرسپولیس رسانه ای شد
ساعدنیوز: ازدواج جنجالی محمدرضا گلزار این بازیکن را بر سر زبان ها انداخته است و روابط و دوستی های او با اهالی هنر و ورزش از نو داغ شده است. جالب است بدانید که این بازیگر مشهور کشورمان با یک پرسپولیس رفیق چندساله است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش 3، این بازیگر مشهور سینمای ایران در این تصویر درحالی کنار رضا قوچان‌نژاد قرار گرفته که آشکارا از وزن بدنش بسیار کاسته شده است؛ درحالی که او یکی، دوسال پیش وزن بالایی داشت. چیزی که او آن را تحمل نکرد و با انضباط و علاقه شدیدی که در ورزش کردن برای خود قائل است، کیلوهای اضافی را کاملا کاست.

در این شرایط، محمد آرام طبع، بازیکن سابق تیم پرسپولیس که از همراهان همیشگی گلزار به شمار می‌آید و در مراسم عروسی هم ساقدوش وی بوده، به سوالات خبرنگار "ورزش سه" درباره عادات غذایی و سبک زندگی این بازیگر ایران پاسخ می‌دهد.

می‌خواستیم از آرام‌طبع سوال کنیم که گلزار چگونه از وزن خود کم کرده و دوباره به فرم مناسب بازگشته است‌.

این ورزشکار صحبت‌هایش در مورد محمدرضا گلزار را با ماجرای آشنایی‌اش با این چهره اینطور آغاز کرد: من چندسال است از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و یک داداش واقعی است‌‌. من برادر ندارم ولی او معنی برادر داشتن را به من فهماند و ما در ورزش با هم آشنا شدیم.

آرام طبع در ادامه از ورزشکار بودن گلزار و ورزش‌هایی که این بازیگر در آنها مهارت دارد گفت: من به غیر از فوتبال بازی کردن، ورزش دیگری را حرفه‌ای بلد نیستم. شاید فوتبالیست‌ها 20، 30 درصد از ورزش‌های دیگر را بلد باشند، ولی آقای گلزار والیبال، بسکتبال، تنیس، فوتبال، پدل، پینگ پنگ را واقعا بلد است و حرفه‌ای بازی می‌کند. او در پدل جزء چهل نفر اول ایران است. او پدل را در 6 ماه اخیر بازی کرده و خیلی خفن است.

حال این سوال پیش می‌آید که اگر گلزار به جای هنر و سینما از همان سن پایین دنبال ورزش می‌رفت، آیا می‌توانست به تیم ملی یک رشته خاص برسد و از طریق ورزش معروف شود؟ آرام طبع پاسخ می‌دهد: قطعا ایشان مثل آب مسیرش را پیدا می‌کرد. وقتی در سینما سوپراستار و نفر اول است، اگر والیبال هم می‌رفت نفر اول می‌شد. اگر مثلا تنیس هم می‌رفت نفر اول ایران می‌شد. او خیلی خفن است و من ندیدم کسی را که هشت شب به خانه برسد و 9 و نیم شب در زمین پدل باشد. او پنج و نیم صبح بیدار است و 7 صبح در زمین پدل است. خود مجموعه پدل 8 صبح باز می‌کند! تا 11 در زمین پدل بودیم و بعد بدنسازی می‌رفتیم و وقتی غروب می‌رسیدیم می‌گفت بریم یک ست دیگر پدل بزنیم. وقتی تمرکزش روی ورزش است، روزی 5، 6 ساعت ورزش می‌کند و رژیم غذایی دارد و شاید یک تکه شکلات را هم با عذاب وجدان می‌خورد.

رفیق صمیمی رضا گلزار از رژیم و عادات او مطلع است. او در این باره می‌گوید: شاید مثلا دو روز یک بار، وعده غذایی غیر رژیمی بخورد و خیلی رعایت می‌کند. اگر یک وعده بد بخورد آن را می‌سوزاند.

گلزار توانسته در مدت اخیر با ورزش حرفه‌ای کاهش وزن زیادی داشته باشد؛ او در این مورد بیان کرد: من آقای گلزار را از 124 کیلو یادم است و الان که با شما حرف می‌زنم 93 کیلو است. کسی که از خود اسکی‌بازهای ما بهتر بازی می‌کند و سایر ورزش‌های توپی را هم بلد است، کم کردن وزن برایش معنی ندارد و می‌تواند بیشتر هم کم کند.

ازدواج گلزار و تغییر لایف استایل احتمالی گلزار، موضوعی است که ممکن است به ورزش کردنش لطمه بزند، آرام طبع اینطور پاسخ می‌دهد: من فکر می‌کنم آقا رضا مثل همیشه پر قدرت ادامه می‌دهد. شاید باورتان نشود، وقتی مراسم عروسی تمام شد ساعت سه صبح رسیدیم خانه و فردایش ساعت 11 صبح در زمین پدل بودیم! حتی مراسم کاری هم که داشت اول، تایم تمرینش را تنظیم می‌کرد. او برای خودش و ورزشش احترام قائل است. فکر نمی‌کنم کسی در سینمای ایران، اینقدر حرفه‌ای ورزش کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (413 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (165 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (59 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (34 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (42 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (6 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس