رازهای دنیای مردان که پیش از ازدواج باید بدانید

  یکشنبه، 02 آذر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
رازهای دنیای مردان که پیش از ازدواج باید بدانید
در دنیای مردان حقایق و رازهایی وجود دارد که باید هر دختری قبل از ازدواج آن ها را بداند تا با توجه به آن ها زندگی بهتر و موفق تری با همسر خود داشته باشد.

دنیای مردان با همه ابهتش رازهایی را در دل خود جا داده است که اگر به آن رازها مشرف شوید، می توانید بدون هیچ زحمتی یک زندگی مشترک ایده آل برای خود و همسرتان بسازید. با ما همراه باشید تا بتوانید تفاوتهای دنیای مردان و زنان را بهتر درک کنید در ادامه به شرح مختصری از ویژگی ها و رازهای مردان می پردازیم.

تصویر

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید

1) مردان نیاز دارند دوست داشته شوند

بی محبتی زن به مرد سبب می شود او به سمت دیگری کشیده شود . پس زنان برای جلوگیری از خیانت مردان باید نیازهای عاطفی همسرشان را درک کنند و آنها را برطف سازند.

2) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما...

مردان در مورد احساسشان غیر مستقیم صحبت می کنند پس با هنسرتان صحبت کنید و از او بخواهید فکر و تصور خود را در مورد شما بگوید تا بتوانید دریابید احساس او چیست و صحبت درباره احساسات شما را به همسرتان نزدیک تر می کند.

3) مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند

اغلب مردان حس دوست داشتن را با انجام کارهایی مانند تعمیر وسایل خانه ، بردن زباله ، تمیز کردن حیاط ، خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط خانه نشان می دهند ، این رفتار بیانگر این است که شما را دوست دارد.

4) مردان، لذت بردن همسر خود را دوست دارند

خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش اهمیت فراوانی دارد . بهتر است احساسات و خواسته هایتان را صریح بیان کنید زیرا یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود اما اگر خواسته خود را صریحا بگویید، نه تنها همسرتان به آن گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

تصویر

5) مردان درمورد ظاهر خود دچار اضطراب می شوند

بسیاری از مردان با افزایش سن در برخی موقعیت ها دچار اضطراب می شوندو ممکن است در مورد جسم و توانایی های خود نگران شوند. شما می توانید، همسرتان را آرام سازید و به او اطمینان دهید مانند قبل او را دوست دارید تا او کمتر در روابط زناشویی دچار استرس گردد.

6) مردان ازدواج را جدی می گیرند

مردان معمولا نظر خود را سریع بیان نمی کنند و اگر در رابطه ای وارد شوند با اینکه آن را جدی می دانند اما زمان زیادی طول می کشد تا بتوانند احساسشان را بیان کنند زیرا باید به درستی کارشان ایمان بیاورند. تحقیقات نشان می دهد 90 درصد مردان از ازدواجشان راضیند و می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد زیرا آنها با اطمینان کامل تصمیم به ازدواج می گیرند، همه جوانب را بررسی می کنند.

7) او یک شنونده واقعی است

آقایان برخلاف خانم ها وقتی شنونده حرفی هستند ، چیزی نمی گویند یا حرکتی از او نمی بینید، آنها ترجیح می دهند ساکت باشند و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کنند. اما خانم ها هنگام گوش کردن به حرف دیگران با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهند که به حرف هایشان گوش می دهند.

8) مردان زمانی را برای خود می خواهند

اگر چه مردان در فعالیت های خانواده شرکت می کنند اما زمانی را برای تنها بودن احتیاج دارند . زمانی که تنهایی یک گوشه بنشینند و تفکر کنند ویا به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. پس گاهی اجازه دهیدهمسرتان تنها باشد و زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشد.

9) مردان بیشتر عمل می کنند

مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند مانند انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و یا برقراری رابطه زناشویی به همسرشان نزدیک تر می شوند و روابطشان را تقویت می کنند.

تصویر

10) واکنش مردان سریع تر است

مردان در مقابل حوادث واکنش سریع تری نشان می دهند اما زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت زیادی برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند.

11) مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند

وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد می شود و آنها سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک نیز همسرانشان را یاری کنند و نقش تکیه گاه را برای آنان داشته باشند.

12) مردان مثل پدرانشان عمل می کنند

مردان نقش خود و رابطه با همسرشان را از پدرشان می آموزند پس اگر می خواهید با مردی ازدواج کنید، به رفتارهای پدرش نگاه کنید چون او همانگونه که پدرش با مادرش رفتار می کند با شما رفتار خواهد کرد.

13) مردان زبان بدن را نمی دانند

مردان کمی وجود دارند که با زبان بدن آشنا باشند و بتوانند ناراحتی همسر خود را از روی تغییر لحن صدا و حرکات صورت درک کنند. پس اگر از دست همسرتان ناراحتید و یا می خواهید پیامی به او بدهید، آن را مستقیم بیان کنید.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

آلی بودممنون
فریدون
4 سال پیش

خیلی مطالب خوبی دارید خداخیرتان دهد
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (412 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس