دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رباتی که یک کارگر را با «فلفل دلمه‌ای» اشتباه گرفت و کشت 

جمعه، 19 آبان 1402
کد خبر: 361955
ساعد نیوز: رسانه‌های کره جنوبی از کشته شدن یک کارگر به دست یک «ربات صنعتی» در مرکز توزیع محصولات کشاورزی در جنوب این کشور خبر داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، به نوشته رسانه‌های کره جنوبی، یک ربات صنعتی که مسئولیت جابه‌جایی جعبه‌ها را در یک مرکز توزیع فراورده‌های کشاورزی برعهده داشته، یکی از کارگران این مجموعه را به قتل رسانده است!

این حادثه اواخر روز سه‌شنبه در یک مجتمع صنعتی واقع در استان گیونگ‌سانگ جنوبی رخ داده است. گفته می‌شود این کارگر که حدود 50 سال داشته و کارمند یک شرکت رباتیک در کره جنوبی بوده، مسئول رسیدگی و تعمیر ربات‌های فعال در کارخانه مذکور بوده و در زمان وقوع حادثه، در حال بررسی سنسورهای یکی از ربات‌ها بوده است.

براساس گزارش‌ها، این ربات، فرد مذکور را با یک جعبه «فلفل دلمه‌ای» اشتباه گرفته و او را بلند کرده و به شدت روی تسمه نقاله می‌کوبد!

این فرد به‌رغم انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده به سر و سینه‌اش، در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد. پلیس کره جنوبی تحقیقات خود درباره علت اصلی این حادثه را آغاز کرده است.

مجتمع صادرات کشاورزی دانگوسئونگ، قول داده است تا ابعاد حادثه را ارزیابی و سامانه‌های «دقیق و امن» برای نظارت بر عملکرد ربات‌ها ایجاد کند. نام کارخانه رباتیک دخیل در این حادثه فاش نشده است.


6 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرایی درجه یک و مخصوص از شیدا مقصولو همسر مورایس در اولین سفر به کشور همسرش؛ یک تکه میوه دراگون با پرتقال و زیتون با پوره سیب زمینی و ماهی گریل شده+عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
بیدار کردن علیرام نورایی از خواب خوش صبحگاهی به دست پسرش با مجسمه‌های T -REX +ویدیو/ مذاکره مسالمت آمیز آقای بازیگر با نویان برای خوابیدن بیشتر😂
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی