دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رئیس جمهور وارد شیراز شد 

پنجشنبه، 22 مهر 1400
کد خبر: 171989
ساعد نیوز: رئیس جمهور صبح امروز پنج شنبه ۲۲ مهرماه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در هفتمین سفر استانی خود صبح امروز پنج شنبه ۲۲ مهرماه با استقبال مسئولان استان فارس وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهید دستغیب در میان استقبال مسئولان ارشد استانی اظهار کرد: سفر ما به استان ها حتما باید همراه با برنامه ریزی هایی درجهت رفع مشکلات و باز شدن گره هایی باشد که مردم را رنج می دهد.

او با بیان اینکه قبل از سفر، هیئتی اعزام شده و جلساتی در تهران تشکیل شده است، گفت: ۱۰۰ طرح نسبت به مسائل استان فارس مطرح شده و امیدواریم گام هایی که برداشته می شود توسط استاندار و حمایت نماینده ولی فقیه در استان مجموعا به رفع مشکلات و افزایش اعتماد بیانجامد.

رئیسی با بیان اینکه خشکسالی استان فارس از رنج های دولت و مردم است و به اندازه ای که امکان دارد به دنبال رفع آن هستیم، افزود: این استان، پرظرفیت و قطب صنعت و کشاورزی و محور بسیاری از خدمات است.

او بیان کرد: نسبت به بازرگانی و تجارت گام هایی برداشته شده است، اما برای احیای ظرفیت ها باید گام های جدی برداشته شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه که بیشتر رنج می دهد نیروی متراکم جوان تحصیل کرده است که باید از وجود جوانان استفاده شود و هم در جهت رونق تولید گام های بیشتری برداشته شود.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، در این سفر مشکلات استان پهناور فارس را بررسی می کند. او، علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری استان، نشست با علما، نخبگان و برنامه های در نظر گرفته شده، چند بازدید سرزده نیز خواهد داشت.

تعدادی از اعضای هیات دولت در این سفر رییس جمهور را همراهی می کنند، و وزرا و معاونان رییس جمهور به نمایندگی از او، به شهرستان های فارس می روند تا از نزدیک به مشکلات رسیدگی کنند.

وزیر بهداشت، درمان و خدمات آموزشی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر صمت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزیر کشور ، وزیر نفت ،وزیر نیرو، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از جمله اعضای هیات دولت هستند که رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
گام به گام مراحل چاپ کتاب