دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رئیس‌جمهور وارد چهارمحال و بختیاری شد 

پنجشنبه، 19 خرداد 1401
کد خبر: 208643
ساعد نیوز: رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: هدف از سفرهای استانی نهضت خدمت‌رسانی به مردم است و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت است و مردم نیز همین خواسته را از مسئولان دارند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برای سفر رییس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، ۷۰۰ طرح نیمه تمام در استان مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر شده تا در این سفر برای طرح های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری درنظر گرفته شود.

سفر رییس جمهور به مناطق عشایری شهرستان کوهرنگ

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی پس از ورود به فرودگاه شهرکرد با بالگرد به دیدار عشایر بختیاری واهالی روستای لبد بازفت در شهرستان کوهرنگ رفت.

در این سفر آقای رییسی از روستا های و مناطق عشایری سخت گذر شهرستان کوهرنگ بازید می کند.

شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به شهرکرد گفت: دولت بنا دارد به طرح های نیمه تمامی که مردم را رنج می دهد نگاه ویژه داشته باشد؛ طرح هایی که ۱۰ سال مانده و مردم منتظر ساماندهی و نتایج اجرای آن طرح ها هستند.

به گفته وی طرح های بسیاری در این سفر برنامه ریزی شده است که تا پایان سال به ساماندهی قطعی خواهد رسید و مردم نتایج آنها را مشاهده خواهند کرد؛ اعتباراتی نیز در نظر گرفته شده است که در شورای اداری استان، بخش پایانی سفر، مصوبات اعلام خواهد شد.

رئیس جمهور می گوید زیبنده این استان نیست که بیکاری، محرومیت و فقر داشته باشد، امیدواریم با خدمتگزاری دولت مشکلات مرتفع شود که هدف از سفر های استانی هم همین نهضت خدمتگزاری به مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری می گوید: اعتباری که در سفر رییس جمهور به استان مصوب می شود به اندازه اعتبار عمرانی ۱۵ سال استان است از همین رو باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی در راستای رشد و توسعه استان بهره گرفت.

رئیس جمهور با ادای احترام به خانواده های دو هزار و ۵۰۰ شهید و ۷ هزار جانباز و ایثارگر استان چهارمحال و بختیاری، همچنین سرداران، مفاخر و بزرگان استان، گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های ارزشمندی است و از همه مهمتر نیروی کارآمد و بویژه تحصیل کرده در این استان کم نیست که نگاه به این ظرفیت ها برای توسعه استان می تواند مشکلات را حل کند.

در این سفر وزرای کشور، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی، همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، اعضای شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت، و رئیس دفتر رئیس جمهور، حجت الاسلام رئیسی را همراهی خواهند کرد.

بازدید از مناطق مختلف استان، نشست خبری، نشست با اقشار مختلف مردم و شرکت در شورای اداری از برنامه های این سفر یک روزه است.

اعضای هیئت دولت هم در جریان این سفر با حضور در شهرستان های مختلف چهارمحال و بختیاری ضمن دیدار مردمی، مسائل و مشکلات آن ها را بررسی می کنند.

مسئولان ارشد استان چهارمحال و بختیاری در بدو ورود رئیس جمهور به شهرکرد، در فرودگاه شهید استکی شهرکرد از وی استقبال کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب