دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رئیس فیفا: ایران فقط یک گل برای صعود در جام جهانی کم داشت! 

چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402
کد خبر: 338783
ساعدنیوز: رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) در سخنرانی خود در کنگره اخیر کافا درباره جام جهانی 2022 و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات هم اشاراتی داشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری‌آنلاین، هشتمین کنگره کافا دیروز در حالی در دوشنبه برگزار شد که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در آن حضور داشتند.

در همین حال، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در سخنرانی خود در این اجلاس عنوان کرد: جام جهانی قطر، تجربه مهم و استثنایی برای فوتبال در قاره آسیا بود. فکر می‌کنم تیم‌های آسیایی تا مدت‌ها می‌توانند از تجارب فنی مربوط به این مسابقات بهره‌مند شوند.

وی افزود: من اکثر بازی‌ها را از نزدیک تماشا کردم. تیم ملی ایران هم مثل دو دوره گذشته جام جهانی در این مسابقات حاضر بود و بازیکنان این تیم برای رسیدن به موفقیت جنگیدند. هر چند فقط یک گل برای صعود کم آوردند اما تلاش تیم ملی ایران قابل تقدیر بود.

تیم ملی ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی قطر به یک تساوی برابر آمریکا نیاز داشت اما در نهایت با شکست یک بر صفر برابر این تیم از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بازماند تا حسرت ایران برای حضور در این مرحله ادامه داشته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
هزینه چاپ یک کتاب
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند