دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

رهایی کودک هفت ساله از دست آدم ربایان در هرمزگان 

شنبه، 31 اردیبهشت 1401
کد خبر: 206280
ساعدنیوز: سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای ۳۰ میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از فرارو، فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان، کودک هفت ساله ربوده شده در حاجی آباد به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

پلیس استان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: پس از اعلام یک مورد آدم ربایی در شهرستان حاجی آباد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران با تشکیل یک گروه به محل اعزام وقوع حادثه اعزام شدند که پس از بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک کودک هفت ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای ۳۰ میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان، عملیات آزاد سازی کودک آغاز شد و ضمن دستگیری آدم ربایان (یک زن و ۲ مرد) کودک ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گفته رییس پلیس استان متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی