دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
ساعدنیوز: نظر رهبر انقلاب درباره ماجرای قتل داریوش فروهر و همسرش را در این ویدئو مشاهده می کنید. رهبری اشاره می کنند که فروهر دشمن ما بود اما کسی تحت تاثیر حرف های او نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رهبر عالیقدر حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی خامنه‌ای، 24 تیرماه 1318 برابر با 28 صفر 1358 قمری در مشهد مقدس چشم به دنیا گشود. ایشان دومین پسر خانواده هستند. زندگی سید جواد خامنه‌ای مانند بیشتر روحانیون و مدرسّان علوم دینی، بسیار ساده بود. همسر و فرزندانش نیز معنای عمیق قناعت و ساده زیستی را از او یاد گرفته بودند و با آن خو داشتند.

ویدیویی از صحبت های رهبر معظم انقلاب درباره داریوش فروهر و همسرش را ملاحضه می کنید. رهبری در این ویدیو بیان می کنند که فروهر قبل از انقلاب دوست ما بودند اما بعدها به دشمن تبدیل شد، یک دشمن بی ضرر.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بیدار کردن علیرام نورایی از خواب خوش صبحگاهی به دست پسرش با مجسمه‌های T -REX +ویدیو/ مذاکره مسالمت آمیز آقای بازیگر با نویان برای خوابیدن بیشتر😂
سوپ داغ، انتخاب فاطیما بهارمست بعد از اسکی سواری خفن در پیست معروف+عکس/نغمه‌یِ آقا هاشم ورزش لاکچری میکردن و ما خبر نداشتیم!
مسعود پزشکیان: همیشه در نماز می‌گوییم صراط مستقیم؛ ولی تحمل شنیدن یک نظر مخالف را نداریم+ویدیو
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدئو) صحنه‌های عجیب از کنترل نامحسوس راننده مسن خودرو پژو 405 / از هیچ خلافی دریغ نکرد؛ پشیمانی دیگر فایده ای ندارد