رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم

  یکشنبه، 17 تیر 1403
رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم
ساعدنیوز: ویدئویی از روایت خاطره‌ای توسط رهبر انقلاب درباره تماس‌های مردمی و سوالهایشان راجع به پنیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از جوان ، ساده‌زیستی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه زبانزد عام و خاص بوده و یکی از ویژگی‌های بارز و بی‌مانند ایشان همین دوری از تجملات و گذران عمر هم سطح زندگی مردم کشورشان است. این موضوع به دوران رهبری ایشان محدود نیست و ایشان حتی در زمان ریاست جمهوری خود نیز بر ساده زیستی و برقراری عدالت میان سران کشور و مردم عادی تاکید داشتند.

رهبر انقلاب در یکی از خاطرات مربوط به زمان ریاست جمهوری‌شان به موضوع جالبی اشاره کردند. ماجرا از این قرار بود که در دوره‌ای خاص تماس مردمی بسیاری با ایشان گرفته می‌شد. محتوای این تماس‌ها اغلب درباره این بود که برخی از نبود پنیر بر سر سفره‌هایشان گلایه داشتند و عدم اعتراض خود و سازگاری با اوضاع را منوط بر هم‌طرازی زندگی ایشان با خود اعلام کردند. در ادامه صحبت‌های رهبر انقلاب را درباره این موضوع می‌شنوید.


  دیدگاه ها
علی اصغر کهلویی
3 ماه پیش

سلام جانم فدای رهبر
سمانه
3 ماه پیش

همیشه گفتم بازم میگم ازعمرمن آنچه هست برجای بستان وبه عمررهبرافزای
ایرانی
3 ماه پیش

عزیزمی خداتورابرای مانگهداره
کیان
3 ماه پیش

خداشماروبرامانگهداره سایتون مستدام اقاجانم♥خیلی دوستون داریم اقاجونم
کیان
3 ماه پیش

سایت مستدام
بازدیدکننده
3 ماه پیش

درود بر رهبر فرزانه جهان اسلام
طیبه احمدی
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر😍😘❤
بازدیدکننده
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر
محمد بینا واجارگاهی
3 ماه پیش

جانم فدای رهبرم
مجید
3 ماه پیش

حضرت‌اقا‌عشق‌است❤️
بازدیدکننده
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر
فریده
3 ماه پیش

عاشقتم رهبر عزیزم
بازدیدکننده
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر
م
3 ماه پیش

دوست دارم آقا علی
الی
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر عزیزم
الی
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر مقتدر اسلام وایران
جانباز
3 ماه پیش

کوچکترین هدیه ام به رهبر فرزانه جانم است
حسین شیری
3 ماه پیش

جانم فدای رهبرم خدا از عمر من بده رهبرم
سید
3 ماه پیش

خدا حفظت کنه ای پسر شیر خدا
جواد
3 ماه پیش

جانم فداي رهبر راهم راه رهبر
بازدیدکننده
3 ماه پیش

جانم‌فدای‌رهبر
عشق
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر عزیز تراز جانم
دختر ایران زمین
3 ماه پیش

آقا بی حد و اندازه برای همه عزیزی تا پای جان با شماییم سلامتی شما دعای همیشگی قنوتمان منتظریم تا در کنار امام زمان شما را ببینیم
ساره
3 ماه پیش

خداروشکر که هستی آقا
یاسین
3 ماه پیش

آقاست. خدا حفظش کند. نیتش درسته. خدا هم پشتبانش هست
دوست دار رهبر و انقلاب
3 ماه پیش

خدا شمارو برای ما حفظ کند
خسروی
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر سایتون تا ظهور آقا مستدام
مرتضی
3 ماه پیش

حقا که فرزند علی هستی
بازدیدکننده
3 ماه پیش

سلام خداوند انشاالله سایه ایشون رو مستدام بداره بر سر ما حکیم فرزانه 💓
نجفی
3 ماه پیش

جانم فدای رهبر...
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز