دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: اگر می‌خواهید من عقد عروسم را بخوانم، مهریه حداکثر چهارده سکه باشداگر نه کسی دیگری بخواند 

سه شنبه، 09 مرداد 1403
کد خبر: 400390
ساعد نیوز: روایت حداد عادل از ازدواج دخترش با با پسر رهبر معظم انقلاب را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از عصر ایران، خاطره‌ای جالب از ازدواج پسر رهبر معظم انقلاب با دختر حداد عادل را در ادامه می خوانید

آن زمان دخترمان دیپلم گرفته بود و کنکور هم شرکت کرده بود. پس از مقدمات کار، یک روز پسر آقا و مادرش با یک قواره پارچه به عنوان هدیه برای عروس آمدند و صحبت کردیم و پس از رفتن آقا مجتبی، نظر دخترم را پرسیدم، ایشان موافق بودند .

هنگام صحبت در مورد مراسم عقد و مهریه و ... آقا فرمودند؛«در مورد مهریه، اختیار با دختر شماست. ولی من برای مردم خطبه عقد می خوانم، سنت من این بوده که بیشتر از 14 سکه عقد نخوانم و تا حالا هم نخوانده ام، اگر بخواهید، می توانید بیشتر از 14 سکه مهریه معین کنید، ولی شخص دیگری خطبه عقد را بخواند. از نظر من اشکالی ندارد. چون تا حالا بیش از 14 سکه برای مردم عقد نخوانده ام، برای عروسم هم نمی خوانم .»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 10 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) منحصربفردترین خانه‌ی دبی که توسط یک معمار هندی طراحی و ساخته شد/ این خونه رو فقط و فقط باید نشست و تماشا کرد/ معماری به کنار چه چیدمان شیکی!
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) مسخره ترین و چندش ترین وسایلی که سلبریتی ها به مزایده گذاشتند!/ از شلوار ملکه انگلیس گرفته تا دندون پوسیده
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به حضور بازیگران در افتتاحیه رستوران پوریا پورسرخ؛ از علی اوجی بدون نرگس محمدی و طناز طباطبایی تا بهرنگ علوی و لیلا بلوکات
یادی کنیم از خشن ترین لحظات ساپینتو سرمربی پرحاشیه استقلال در ورزشگاه آزادی/ درگیری فیزیکی با تماشاگران و فحاشی به آن‌ها (فیلم)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ویدئوی دیده‌نشده از دورهمی دکتر پزشکیان و فرزندانشان در خانه گرم و صمیمیشان با مبلمان گلدار/ چه نوه‌ی شیطون و بانمکی هم دارن!