دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

رهبر معظم انقلاب: پول و موقعیت های اجتماعی حقیرتر از ان هستند که هدف زندگی باشند/ هدف زندگی بندگی است 

شنبه، 14 مهر 1403
ساعدنیوز: بیانات رهبر معظم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های تهران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منطقه و جهان داشت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (13 مهر 1403) به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد. این مراسم بازتاب‌های بین‌المللی و منطقه‌ای داشت و رسانه‌های مختلف منطقه و جهان به آن پرداختند.

شبکه انگلیسی: رهبر ایران خواستار اتحاد مسلمانان علیه اسرائیل شد

شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس ضمن بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران (13 مهر 1403) نوشت که ایشان مسلمانان را به اتحاد علیه «دشمن مشترک» و «متجاوز» اسرائیل دعوت کردند.

این شبکه تلویزیونی با پخش تصاویری از مصلای تهران، حضور رهبر معظم انقلاب در این برهه حساس را که منطقه غرب آسیا در پی تحولات غزه و لبنان با تنش مواجه است حائز اهمیت توصیف کرد.

اسکای نیوز در صفحه ویژه مربوط به تحولات خاورمیانه، فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بازتاب داد و نوشت: این برای نخستین بار طی چهار سال گذشته است که آیت‌الله علی خامنه‌ای نماز جمعه را در تهران اقامه می‌کنند. ایشان در فرمایشات خود از ملت‌های مسلمان، از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان خواست تا کمربند استقلال را ببندند. رهبر ایران همچنین عملیات هفتم اکتبر و پاسخ موشکی ایران را اقدامی مشروع علیه (رژیم) اسرائیل توصیف کردند.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، بیانات رهبر معظم انقلاب، کمتر از یک هفته پس از ترور حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان حمله هوایی (رژیم) اسرائیل مطرح می‌شود.

در همین حال آلیستر بونکال، خبرنگار حوزه خاورمیانه اسکای نیوز سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی را یک فراخوان و دعوت از جهان اسلام برای اتحاد علیه رژیم صهیونیستی توصیف کرد.خبرنگار شبکه NTV ترکیه: ایران اقتدارش را به نمایش گذاشت

* حضور بی نظیر مردم در نماز جمعه تهران را شاهد هستیم

*آیت الله خامنه ای خطبه های ظفر و پیروزی ایراد کرد

* پیام آیت الله خامنه ای به دنیای اسلام پیام وحدت بود

* آیت الله خامنه ای تاکید اگر پاسخ ایران خفیف بود ولی اگر باردیگر لازم باشد اینبار با شدت پاسخ می دهیم

* حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه و مسوولان کشور به همراه مردم از دیدگاه های مختلف نشانه وحدت ایرانیان بود

* ابران همزمان با تهران در لبنان هم اقتدارش را به نمایش گذاشت و حضور عباس عراقچی در لبنان که فرود هواپیمای او دربیروت را همه تلویزیون های دنیا پخش کردند یک نمایش اقتدار ایران بود. وزیر امورخارجه ایران هم اکنون در بیروت است

* سفر مسعود پزشکیان به قطر بلافاصله پس از وعده صادق دو هم در دنیا خیلی بازتاب داشت و آن را به ثبات و اقتدار ایران تعبیر کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 14 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مروری بر کیک تولدهای ساره بیات به مناسبت 45 سالگی با خلاقیت تحسین برانگیز اُوستا قنّاد در تزیین کیک با ورق طلا+عکس/مبارکاا باشه
روایت ناب آیت الله خامنه ای از محبت و ایثار همسرش منصوره خجسته +فیلم/ از همان ابتدا می دانست که زندگی با یک طلبه ی مبارز سخت است
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت