دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

ریزش ساختمان دو طبقه در خیابان ملت تهران/ 3 نفر زیر آوار محبوس شدند +فیلم 

یکشنبه، 04 دی 1401
کد خبر: 235712
ساعد نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، جلال ملکی از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در خیابان ملت، خیابان آذرتوس به سامانه ۱۲۵ سارمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دوطبقه قدیمی که ظاهراً کارگران در آن مشغول به کار بودند به یکباره هر دو طبقه تخریب شد و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افراد زیر آوار محبوس هستند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با ملاحظه شرایط ایمنی عملیات آواربرداری و جستجو را آغاز کردند و در مدت زمان کوتاهی توانستند هر سه نفر را که کاملاً زیر آوار محبوس بودند و از نقاط مختلف دچار مصدومیت و شکستگی شده بودند، خوشبختانه زنده خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و در ساعت ۱۲:۲۴ عملیات به پاییان رسید.

ملکی در پایان گفت: در بناهای قدیمی تخریب و نوسازی و تعمیرات باید همراه با اتخاذ تمهیدات لازم باشد و خصوصاً در روزهایی که بارندگی است احتمال ریزش این گونه بناها بیشتر است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟