دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رژیم صهیونیستی از انجام سلسله آزمایش‌های سامانه‌های موشکی چند لایه‌ای خود خبر داد 

سه شنبه، 25 آذر 1399
کد خبر: 122085
ساعد نیوز: وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و آژانس دفاع موشکی آمریکا (MDA)، امروز، سه‌شنبه، اعلام کردند با موفقیت سلسله آزمایش‌های رهگیری نسخه پیشرفته سامانه‌های ضد موشکی "عصای سحرآمیز" را ظرف هفته‌های اخیر را انجام داده‌اند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: طبق گزارش رسانه های اسرائیلی، این سامانه های ضد موشکی موشک های کروز و موشک های بالستیک را رهگیری کرده اند.

این آزمایش را شرکت رافائل رژیم صهیونیستی با مشارکت نیروهای هوایی و دریایی این رژیم هدایت کرد و مهندسان توسعه ارتقای توانمندی سامانه های دفاعی را ادامه می دهند.

شرکت مشارکت کننده در توسعه سامانه های تسلیحاتی شرکت رافائل است که پیمانکار اصلی توسعه سامانه های ضد موشکی "عصای سحرآمیز" به همراه شرکت ریتیون آمریکا محسوب می شود در حالی که شرکت "التا"ی اسرائیل نیز مسؤول توسعه رادار MMR ویژه سامانه های دفاعی است، "البیت" اسرائیل نیز سامانه های هدایت و کنترل سامانه های مذکور را توسعه داده اند.

بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم که شاهد یکی از عملیات های رهگیری در آزمایش های مذکور بود، گفت، آزمایش موفقیت آمیز برای اولین بار به دلیل رهگیری چند لایه کامل سامانه موشکی اسرائیل بود و صحبت از یکی از پیشرفته ترین سیستم های جهان است که در برابر تهدیدات در دو فضای دور و نزدیک حمایت لازم را تامین می کند.

گانتس اظهار کرد: از شرکای خود در وزارت دفاع آمریکا و آژانس دفاع موشکی و دولت و کنگره این کشور به دلیل حمایت از اسرائیل در توسعه این ابزارها و نیز کمک به تقویت برتری نظامی و امنیتی اسرائیل در منطقه تشکر می کنیم.

موشه قتال یکی از مسؤولان واحد تحقیقات توسعه سلاح و زیرساخت تکنولوژیکی وابسته به وزارت جنگ سلسله آزمایش های انجام شده را "بی سابقه" خواند.

او تاکید کرد، ما ثابت کردیم که اسرائیل توانمندی قوی و چند لایه ای در تعامل با تهدیدات مختلف از جمله موشک های کروز و جنگنده و در تمامی انواع و تهدیدات بالستیک دارد.

این مقام اسرایئلی اضافه کرد: برای اولین بار ثابت کردیم که سلسله طولانی از آزمایش ها در پاسخ گویی چند لایه و ترکیبی شامل سیستم های گنبد آهنین، عصای سحرآمیز و پیکان انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: این سیستم در سطح رصد و رهگیری در مقابله با سلسله تهدیدات مختلف با هماهنگی کامل و متقابل بین سیستم ها و امکان تماس پیشرفته شناخته می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟