دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رکورد گینس توسط یک ایرانی شکسته شد/جابجایی 2 تریلی به وزن 95 تن + ویدئو 

دوشنبه، 12 تیر 1402
سید افشین مباشر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن 95 تُن در مسافت 25.52 متر، رکورددار گینس شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعد نیوز و به نقل از فرارو؛ او سال گذشته هم هواپیمای 43 تنی ام‌دی در مسافت 14.72 متر در 36 ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.

بیوگرافی افشین مباشر

من سید افشین مباشر ملقب به هرکول ایـرانـی متولد بهمن ماه 1363، از هفت سالگی ورزش می‌کنم، هجده سال است عضو تیم ملی هنرهای رزمی هستم. هم‌اکنون تمام فعالیت‌های بنده زیر نظر هلدینگ ماندگار به مدیریت مهندس اکبری انجام میگیرد.

در حال حاضر رئیس کمیته و سازمان جهانی بادیگارد در کشور، نایب رئیس فدراسیون دفاع شخصی جیتسا، رئیس کمیته جهانی برگزاری مسابقات کمربند طلایی فدراسیون جهانی کوبو، نماینده فدراسیون دفاع شخصی سلاح‌های سرد در فدراسیون جهانی w.s.a.fp در ایران هستم و دبیر فدراسیون قوی ترین مردان، پـــاور لیـفتینـــگ، بدنسازی جهان زیر نظر امیر بیات می‌باشم.

دارای دو مدرک دکترای افتخاری تربیت بدنی و حقوق بین الملل، کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی و کارشناسی ارشد مدیریت ورزش هستم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصاویری جالب از چهره متفاوت بازیگران سرشناس و مطرح با سبیل+عکس/ از محمدرضا گلزار و مهران مدیری تا مهدی سلوکی و محسن تنابنده
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خوشگذرانی مایه‌داریِ زهرا گونش و همسر ثروتمندش در قایق تفریحی وسط دریا+ عکس/ تعطیلات آخر هفته خانوم والیبالیست
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی