دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

روایت بامزه محمد اصغری، کارشناس هواشناسیِ خوش تیپ تلویزیون از ماجرای خواستگاری عاشقانه و متفاوت از همسرش+ویدیو/ شوخی شوخی جدی شده 

پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403
ساعدنیوز: ویدیویی از داستان عشق و عاشقی جالب محمد اصغری کارشناس هواشناسی را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، قصه جالب عاشقی، خواستگاری و ازدواج محمد اصغری، کارشناس و گوینده معروف اخبار هواشناسی که میگوید: یکی از همکلاسی‌هایم در دوره دانشجویی، مستاجر خانه همسرم بود. گفت اصغری! قصد ازدواج داری؟ ما هم به شوخی و به روال جنگولک‌بازی‌هایی که جوان‌ها دارند، گفتیم آره، چرا که نه؟! گفتیم می‌رویم خواستگاری، یک شامی هم تِلپ می‌شویم آنجا. خلاصه رفتیم و شوخی‌شوخی، جدی شد. چون توقعات خانم‌ها معمولا بیشتر است، مثلا درباره داشتن خانه‌ای بهتر، پیش آمده که بگوید «ای کاش شوهرم هواشناس نبود!»

محمد اصغری متولد 1 اسفند 1349 در تهران، هواشناس است فارغ التحصیل لیسانس رشته فیزیک از دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس هواشناسی از دانشگاه آزاد می باشد که حالا ستاره هواشناسی تلویزیون است. سال 1374 در 25 سالگی همزمان با تحصیل در مقطع فوق لیسانس بواسطه یکی از اساتید دانشگاه به سازمان هواشناسی معرفی شد.5 سال بعد از ورود به سازمان هواشناسی از سال 1379 در قامت کارشناس در تلویزیون تست صدا و اجرا داد تا اینکه توانست مجوز اجرا بگیرد آن زمان بخاطر زنده نبودن برنامه ها 24 ساعت قبل برنامه ضبط می شد و به پخش می رفت که گاهی با تغییر الگوها مجبور می شدند تماس بگیرند تا گزارش پخش نشود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
لطف بزرگ دولت احمدی‌نژاد در حق آقازاده سید محمد خاتمی / پول پراید پسر خاتمی چطوری جور شد؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرایی درجه یک و مخصوص از شیدا مقصولو همسر مورایس در اولین سفر به کشور همسرش؛ یک تکه میوه دراگون با پرتقال و زیتون با پوره سیب زمینی و ماهی گریل شده+عکس
(عکس) رونمایی پردیس پورعابدینی، بازیگر سریالهای "آقازاده" و "گناه فرشته"، از خواهر پزشکش/ قبول دارین تنها شباهتشون لبخندشونه؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
سوپ داغ، انتخاب فاطیما بهارمست بعد از اسکی سواری خفن در پیست معروف+عکس/نغمه‌یِ آقا هاشم ورزش لاکچری میکردن و ما خبر نداشتیم!
کشف مقبره‌های 2 هزارساله «اسب و انسان» در شرق قزاقستان