دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

روایت شنیدنی رهبر معظم انقلاب از شهادت حضرت ابوالفضل(ع)+ ویدئو 

دوشنبه، 25 تیر 1403
ساعدنیوز: ذکر مصیبت رهبرانقلاب از جنگ حماسی، شجاعانه‌ و شانه به شانه‌ حضرت اباعبدالله و حضرت عباس(ع)، برای آوردن آب از شریعه‌ فرات را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، آیت الله سید علی حسینی خامنه‌ای فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جواد حسینی خامنه‌ای، در فروردین‌ماه سال 1318 شمسی برابر با 1358 قمری در مشهد مقدس چشم به جهان گشود. او دومین پسر خانواده بود و زندگی مرحوم سید جواد خامنه‌ای هم مانند بیشتر روحانیون و مدرسان علوم دینی، بسیار ساده بود.

سیدعلی خامنه‌ای تحصیل را در چهار سالگی از مکتب‌خانه و با فراگیری قرآن کریم شروع کرد. دوره‌ی دبستان را در نخستین مدرسه‌ی اسلامی مشهد، دارالتعلیم دیانتی، گذراند . در همین ایام، یادگیری قرائت و تجوید قرآن را نزد برخی قاریان قرآن مشهد آغاز کرد. هم‌زمان با تحصیل در کلاس پنجم دبستان، تحصیلات مقدماتی حوزوی را نیز آغاز کرد. شوق وافر او به تحصیلات حوزوی و تشویق والدین سبب شد که وی پس از اتمام دوره‌ی دبستان، وارد دنیای طلبگی شود و تحصیل علوم دینی را در مدرسه‌ی سلیمان‌خان ادامه دهد. وی بخشی از مقدمات را نیز نزد پدر طی کرد. سپس به مدرسه‌ی نواب رفت و دوره‌ی سطح را در آن به پایان برد. هم‌زمان با تحصیلات حوزوی دوره‌ی دبیرستان را تا سال دوم متوسطه ادامه داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 26 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(عکس) گوش خونی و زخمی ترامپ بعد از شلیک امروز به سمت او / از ترور جان سالم به در برد
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند چوب گلف را در "بازار" پیدا کنند
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
ویراستاری تخصصی مقاله
هدیه فوق‌لاکچری معروف‌ترین داماد جهان به ساقدوش‌هایش+عکس
هزینه چاپ یک کتاب
اولین واکنش احمدی‌نژاد به ترور نافرجام ترامپ به زبان انگلیسی+عکس
ترجمه تخصصی متن
چیدمان میز عصرانه با کیک و شیرینی های خانگی به روش برونا بیانکاردی/ تزئین خوراکی ها و میزآرایی فوق العاده نامزد نیمار حرف نداره! +عکس