دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

روایت تکان دهنده ابراهیم رئیسی از اوضاع مالی ضعیفش و پناه بردن به امام رضا برای درددل+ ویدیو/ یک هفته رو با یه وعده غذا گذروندم 

یکشنبه، 06 خرداد 1403
ساعدنیوز:ویدئوی دیده نشده‌ای از یک گفت‌وگوی قدیمی با شهید سیدابراهیم رئیسی در فضای مجازی پخش شده است که او از دورانی می‌گوید که یک هفته‌ را با روزی یک وعده غذا می‌گذرانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، وقتی شهید رئیسی با 10 ریال زندگی می‌کرد +فیلم قدیمی

ویدئوی دیده نشده‌ای از یک گفت‌وگوی قدیمی با شهید سیدابراهیم رئیسی در فضای مجازی پخش شده است که او از دورانی می‌گوید که یک هفته‌ را با روزی یک وعده غذا می‌گذرانده است.

سیدابراهیم رئیسی می‌گوید: یادم هست در اویل طلبگی‌ام که در مدرسه نواب مشهد مشغول درس و بحث بودم، یکی از هفته‌ها یک تومان بیشتر پول نداشتم.

فکر می‌کردم چطور یک هفته را با یک تومان بگذرانم. به خودم سخت می‌گرفتم تا جایی که بتوانم یک وعده غذا بخورم و از خرج‌های غیرضروری کم کنم. یک هفته را با وضعیت بسیار سختی سر کردم و با روزی یکی _ دو ریال گذراندم.

صبح پنجشنبه به حرم رفتم و به حضرت رضا (علیه السلام) عرض کردم آقا جان خیلی وضعم ناجور است؛ عنایتی بفرمائید. آقایی از اقوام را در حرم دیدم و هنوز هم نمی‌دانم از کجا پیدایش شد اما دو تومان به من پول داد؛ خیلی خوشحال شدم چون آن پول را از جانب حضرت رضا (علیه السلام) می‌دانستم.

من با چنین وضعی زندگی‌ام را گذرانده‌ام. البته وقتی به وضع بعضی طلاب و همسایه‌ها نگاه می‌کردم خدا را شکر می‌کردم که وضع ما نسبت به آنها خیلی بهتر است. پدرم از دنیا رفته بود و این وضعیت معیشتی در خانواده ما که با یتیمی بزرگ شدیم طبیعی بود.

شهید سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور سابق ایران در 5 سالگی پدرش را از دست داد و مادر او با کار کردن در شرایط سختی توانست او را به مدرسه و حوزه علمیه بفرستد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 06 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟
(ویدئو) هوش بی‌نظیر شامپانزه در کمک گرفتن از یک انسان برای فرار از تشنگی/ تعامل دیدنی حیوانی وحشی با عکاس فرانسوی در قعر جنگل‌های تاریک کامرون